Samsung Bespoke Koel-vriescombinatie (390L) RB38A7B6CCE

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Bespoke Koel-vriescombinatie (390L) RB38A7B6CCE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mirjan 02-03-2022

Topper

Een topper van een koelkast, er gaat een week voorraad zuivel,vlees en groente in voor 4/5 personen.
Alles blijft langer vers en knapperig alsof het pas geoogst is. Dankzij no frost geen condens of natte verpakkingen meer. Heeft een mooi design wat toevoegde waarde is voor de keuken. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Ruimte
  • No frost

Minpunten

• Deurschappen iets te laag voor bv ketcbupfles

r**k@g**l.com 22-02-2022

Fijne mooie kast, niet stil

Heel mooi, fijne kast van binnen!
Alleen is ie niet stil. Hij gaat zo af en toe gedurende de dag zoemen, en kondigt dat aan met een soort fluittoon alsof er een metro gaat vertrekken. Ik hoop dat ik eraan wen.

Pluspunten

• mooi
  • strak

Minpunten

• niet stil

Kimberly 18-02-2022

Top

Ik moest er even aan wennen dat er zo'n hoge koelkast in een kleine ruimte stond, maar het maakt nauwelijks geluid en het staat nu perfect! De kleur neigt naar lichtgrijs, maar het is een super mooie, stille en ruime koelkast!

• Ruim
  • Uitschuifbare plaat
  • Hoog

Minpunten

• Nog geen

n**n@h**l.com 17-02-2022

Mooiste koelkast ooit

Ik heb het product aangeschaft, de koelkast daar ben ik tevreden over. Ruim, bijna geluidloos en zeer mooie uitstraling (cotta beige). Verder zitten er handige lades is waar je zowel vlees als groente in kunt bewaren.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooie uitstraling
  • Boodschappen blijven zeker minimaal 1 week vers!