Bosch KGE36MI40 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ron5892 05-07-2014

Prachtig apparaat, stil, mooi van vormgeving en kleur. Daarnaast super veel koel- en vriesruimte. Ik kan hem aanbevelen!

Roenie101 05-07-2014

De KGE36MI40 is een topper in onze keuken. Hij is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Handig dat de deur 180 graden open kan, zodat de deur niet in de weg hangt als we de boodschappen in de koelkast willen doen. Het liggende flessenrek is handig en ruimtebesparend. De loze ruimte wordt op deze manier goed opgevuld.
De vormgeving is super! Als je de KGE36MI40 open doet, komt er zo'n helder licht tegemoet dat het gewoon een plezier wordt om de koelkast te gebruiken. Ik haal mijn biertje in het vervolg zelf uit de koelkast!!
Over het geluidsniveau geen slecht woord. Dat zo'n grote koelkast, zo weinig geluid produceert is een compliment voor Bosch! Natuurlijk hoor je de koelkast, maar dat zal niet anders zijn dan andere koelkasten.

tims08 22-06-2014

Tot nu toe prima apparaat. Geluidsniveau is zeker minder dan ik had verwacht. De Rvs deuren staan perfect bij mijn rode keuken. Hiervoor een inbouw koelkast gehad, maar toch een gedeelte van de keuken afgebroken om deze koelkast te kunnen plaatsen.

castro14 02-04-2014

een prachtige koelkast en maakt geen lawaai en ziet goed uit van binnen en van buiten en genoeg ruimte ik ben tevrede mee

Suzan500 03-03-2014

Heerlijk grote koelkast. Weinig geluid en koelt snel. Logisch en praktisch ingericht met aparte ruimtes voor vlees/vis, groente én een handige flessenrek. Zeer tevreden over deze aankoop!

H.Grijpma 07-02-2014

Prachtige bosch koelvriescombinatie. Ook de binnenzijde is zeer mooi uitgevoerd. Deze koel/vriescombi is ter vervanging van een inbouw koelkast. Ondanks dat het vrijstaande is toch mooi kunnen intregeren met de keuken

Kido1979 03-02-2014

Hele mooie koelkast!
Geluid is is echt laag een verademing tegen over mijn oude koelkast.
Het briefje erbij welke geluiden je kan verwachten is prettig en grappig om te lezen en klopt helemaal!
De deur omzetten was even puzzelen maar ook dat lukte.
De indeling is ideaal veel ruimte en handige opberg mogelijkheid.
De groente/fruit/vlees lades zijn fijn en heel overzichtelijk ook de ribbels in de fruit lade zorgen ervoor dat fruit en groente minder snel beurse plekken krijgt.
Vriezer is mooi overzichtelijk door de doorzichtige lades.
Het anti vingerprint is echt super fijn en ook makkelijk schoon te houden!

Kortom erg tevreden met mijn aankoop!
Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen maar als deze het net als mijn oudje het vele jaren doet ben ik tevreden!

123jantje61 13-01-2014
  • Product maand in bezit

de koelkast, mijn eerste nieuwe die ik helemaal zelf heb uitgezocht
is een plaatje in mij keuken, ook kan ik er zo fijn bij zonder te bukken,
de kleur, zuinigheid- aaa+ is natuurlijk een aanwinst waar ik trots op be
bedankt BOSCH voor de mooie koelkast ontwerp...,n

de koelkast is heerlijk ruim en erg overzichtelijk, zeer zuinig in gebruik, er kan veel meer in dan ik dacht ook de flessen houder is zeker briikbaar.
De drie vriesladen zijn groot en ook daar kan veel in, kortom een hele fijne koel-vries combinatie!!

W.Prid 27-12-2013

Zeer groot gebruiksgemak, met goed gedimensioneerde vlees- en groenteladen. Handig uitklapbaar extra aflegbord. goed toegankelijk en overzichtelijk bedieningspaneel.
Mooie strakke vormgeving, past in elke keuken.
Duurzaamheid is na een week nog niet te beoordelen, maar de kast wekt groot vertrouwen.
Geluidsniveau: welk geluidsniveau, de kast werkt muisstil.