Bosch KGE36MW40

Bosch Serie | 8 KGF39PI45

Bauknecht KGLF 18 A3+ IN

• Inhoud koelruimte 228 liter inhoud
Bauknecht KGLF 18 A3+ IN

Beoordeling op basis van 257 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Ingeborg 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelvriescombinatie!

Ziet er prima uit en past erg veel in. Met name het speciale grote groente/fruit vak (0 graden) is erg groot, heel blij mee!

Menno 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met het alarm in de koelkast

Over de duurzaamheid kan iknog niet veel zeggen omdat ik de koelkast net heb gekocht.
Mijn vorige Bosch van 13j oud heeft het begeven en daarom op zoek naar een nieuwe.
ik heb Siememns samsung en bosch vergeleken en voor mij kwam Bosch er op alle punten uit.
het ging mij erom dat ik flessen "recht op" in de koelkast kan zetten , en dan bedoel ik niet in de deur.
het rek waat je flessen in kan leggen heb ik eruit gehaald dit heeft geen meerwaarde t.o.v. recht op zetten.

koeling is goed en het alarm is een uitkomst met 2 kinderen die een paar keer per week de deur open laten staan.
ik ga er vanuit de deze weer minimaal 10j zn werk gaat doen.

stammie77 12-11-2015 Product kwartaal in bezit

5,7
14 juni een revieuw geschreven..., was wel blij met het matige geluid doch nu 4 maanden later is het een hel geworden. Kijk, dat een koelkast gewoon wat herrie maakt oke alleen hoor ik nu ferquent een inspuitgeluit van de compressor met irritante knetterende geluiden als kadootje en dat wordt steeds erger. Dat ding geheel waterpas gezet, een keer 2 uur uitgeschakeld op aanraden van Bosch, op kurken onderleggers gezet enz. enz. Vanuit de open keuken is het dus zeer irritant terwijl het de eerste 3 weken perfect was. Niets aan te doen geeft men vaak aan doch ik ga de leverancier en/of Bosch weer aanschrijven want anders gaat die mooie Bosch de grofvuilbunker in.

Dick 31-12-2015

Sta op het punt de koelkast te kopen, maar zie de reactie van Stammie77 op 12-11-'15 met de nodige klachten ná 4 maanden gebruik. Alle overige reacties zijn na enkele weken gebruik geplaatst.
VRAAG: Zijn er gebruikers met een langere ervaring ??

Gérinda 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koel-vries combinatie bevalt prima. Alles goed houdbaar en genoeg inhoud om alles op te bergen.

Eddy Schiphorst 25-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk en energiezuinig

Ik ben zeer tevreden over het gebruikersgemak van deze koel/vries combinatie. Op een eenvoudige wijze is de temperatuur in te stellen. Ook het uiterlijk ziet er mooi uit.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • samenstelling inhoud
  • energiezuinig

rob 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Snel koud, stil,uitstekend geschikt achter een omvormer

mijn gaskoelkast in mijn strandhuisje was defect. Een grote koelkast wordt zeer geapprecieerd door mijn 4 volwassen kinderen. Deze zeer energiezuinige en stille koelvriescombinatie is exact wat we zochten. Werkt perfect achter een omvormer en heeft ook een vakantiestand voor de periodes dat we niet in het huisje zijn. Geweldig Bosch. We overwegen nu ook onze oude koelvries in ons huis te vervangen die 4x zoveel energie gebruikt.terugverdientijd is ca 6 jaar. Dat is momenteel een betere investering dan een pensioenfonds

Koelvriescombinatie 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse koelvriescombinatie,voldoet aan alle eisen. Super!

Mooie overzichtelijke kast, goede indeling. Mooie vorm, praktisch, lekker koel, en zeer ideaal met alarm als de deur te lang open staat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Mooie indeling
  • Lekker koel
  • Overzichtelijk

Aek 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Koelkast Bosch

Ik heb hem sinds kort aangeschaft en ik heb er geen spijt van. Hij voldoet precies aan alle verwachtingen. Verhouding prijs en prestaties is perfect.

Pluspunten

• Geluid
  • Snelle koeling

Goed bedacht model binnen kant ,ben blij mee 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goed bedacht model, blij mee

Fantastische koelkast

Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten Het is een grote koelkast,De koelkast is heel zuinig,Het is een mooi design

Het is een hele handige koelkast want,het is goed verdeeld.Verder heeft het handige vakken zoals de ChillerBox,de CrisperBox en je kan de vakken makkelijk verplaatsen.Maar er is ook een VitaFrech en een handig flessenrek.In de koelkast is veel ruimte.

De koelkast is heel zuinig.Het is A+++.Het licht van de koelkast is goed de vriezer doet het ook goed. Ik ben heel blij met de koelkast. Bosch Bedankt voor deze mooie product

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim

Jenneke 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en veel ruimte

We hebben de koelkast nog niet zo lang, maar het design en de ruimte zijn super. Door de verschillende vakken en planken is de koelkast erg overzichtelijk en kunnen we voor de hele week boodschappen kwijt.
Ook de energieklasse is een dikke plus voor dit apparaat. Kortom, erg blij met de aanschaf!

Pluspunten

• design
  • opbergruimte

Minpunten

• niets kunnen ontdekken

Van 't Rood 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinig, handig vak voor vlees, grote lade in vriesvak

Mooie zuinige koel/vries combinatie die ik gekocht heb als vervanging van mijn oude koel/vries combinatie. Ik heb hem met name gekocht omdat hij drie sterren zuinig is.

Hans Lachmansingh 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit en duurzaamheid verhoudig

De koel- vriescombinatie is mooi van ontwerp, frisse kleur en uitstraling bij openen deur. Indeling goed, echter kan efficiënter met meer vakken.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • uitstraling
  • led dus duurzaam
  • licht van gewicht

Minpunten

• indeling niet effiicient

Mani 11-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima koelkast

Mooie moderne koelkast. Bijna niet te horen ten opzichte van de vorige 10 jaar oude Bosch. De ruimte binnenin lijkt wat minder maar de laden onderin compenseren dit.

• Energiezuinig
  • Led-verlichting
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Ruimte
  • Kleur handvaten

Patrick 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Helemaal tevreden!

Nette indeling, mooie afwerking en stil voor een redelijke prijs. Verslade vraagt wat extra ruimte omdat je er niets voor kunt zetten.

Pluspunten

• Handig flessenrek
  • Grote vrieslade

Minpunten

• Verslade vraagt ruimte

r1rider 19-10-2016

Super koelkast

Deze koelkast koelt geweldig en maakt ook zeer weinig geluid en is zeer zuinig in verbruik, 3 redenen die ik zeer belangrijk vindt.

addy 01-10-2016

Koelt en vriest prima, krakend geluid irritant

Koelkast nu een maand in huis. Hij koelt en vriest prima. Ik heb o.a. gezocht op geluidsarme koelkast. Nu blijkt dat hij bijna voortdurende een krakend geluid maakt. Voor mij heel storend. De monteur legt uit dat dit niet anders kan. Ik neem het technische verhaal aan, maar had ik het van te voren geweten dan had ik deze koelvriescombinatie niet aangeschaft.

Jacqueline Bulters 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima koelvrieskast

Erg fijne koelkast.2 mooie lades voor kaas en vleeswaren en fruit en groentes...de vrieslades zijn wat kleiner dan mijn oude koelkast...komt door de dikkere wanden maar dat schijnt zuiniger te zijn met stroom...we zullen zien..erg mooi wit licht in de koelkast(vindt ik erg leuk)

Pluspunten

• Mooie handgrepen
  • 2 grote lades

keesje 26-08-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Koelkast KGE36MW40

Goed isolerende A+++ koelkast.
Koelkast ziet er netjes uit.
Heeft prettige handgrepen.
Kwaliteit van de vrieslades valt wel tegen.
Lekker grote lades in het koelgedeelte met apart vershoudgedeelte voor vlees en natuurlijk een groente lade.
Ook een handig rekje voor flessen wijn e.d.

Pluspunten

• alarm bij niet sluiten

Minpunten

• kwaliteit vrieslades

Obrechtstraat 19-08-2016

Ik ben na een week de koelkast in gebruik te hebben genomen voor dusver tevreden.
Fijne indeling koelkast en is erg stil.
Ook de bediening is erg duidelijk en prettig.

Taher Arsiwalla 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

"Silent" & perfekte koeling/vriesen & ook energy zuinig.

Miele na 8 jaar en 2 reparatie " geest opgegeven " de nieuwe bosch koel/vries combinatie... heel zuinig in gebruik & " silent" man hoert het bijna niet. Koelen & vriezen ...perfect ....prijs / qualitate verhouding heel goed. Aanbevelen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Perfect koelen/ vriezen
  • Prijs/ qualitate gunstig