ETNA KKV6143 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKV6143 wit op Kieskeurig.be.

r**b@h**l.com 03-10-2021

bevalt mij zeer goed, is zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KKV6143 wit

Mooi hoge koelkast, met een makkelijke in te delen planken, zo kun je overal makkelijk bij. Van glas dus makkelijk even met een doekje schoon te maken. Ruime inhoud, mooie te verplaatsen deurvakken. Fijn voor de hoge flessen en kleine potjes om in te zetten. Heel blij mee.

Pluspunten

• je kunt overal makkelijk bij.
  • hoge flessen passen in de deur

Officiele reactie van Atag 04-10-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en de koelkast iedereen aanbeveelt.
Veel plezier gewenst met uw aankoop!

p**i@h**e.nl 18-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: ETNA KKV6143 wit

Was altijd op zoek naar een koelkast met meer ruimte mogelijkheden nou die heb ik eindelijk gevonden mooie indeling en ziet er heel goed uit ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn koelkast uiterlijk en prijs zijn echt super super formidabel

Pluspunten

• Grote en indeling
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

Officiele reactie van Atag 19-08-2021

​Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het uiterlijk, de ruimte en indeling van deze ETNA koelkast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Gaby Burg 28-12-2020

Groot en handig in gebruik

Geschreven voor: ETNA KKV6143 wit

Een super koelkast. Groot formaat met de mogelijkheid om planken en rekjes van de deur te verzetten. Enorm handig, hierdoor past er gewoon een 1,5 liter fles in de deur!
Super tevreden

Pluspunten

• Ruim
  • Verstelbare planken en rekjes

Minpunten

• Diepte plank

Officiele reactie van Atag 29-12-2020

Beste mevrouw Burg,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u tevreden bent over de ruimte van deze koelkast van ETNA en de verstelbare planken en rekjes. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!