ETNA AKV178 rvs

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV178 rvs op Kieskeurig.be.

p**l@g**l.com 24-07-2021

Super mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Een amerikaanse koelkast stond al heel lang op onze (gezin van 4) verlanglijst. En na lang wachten viel ons oog op de ETNA AKV178ZWA en hierbij hadden we veel geluk met de aanschaf, omdat toevallig bij een bedrijf alle koelkasten in de aanbieding waren. Bij levering bleek de koelkast ook nog eens voorzien te zijn van soepel lopende wielen en was het apparaat snel op zijn plek. Bij het in gebruik nemen van de koelkast hoorde ik de invertor motor amper lopen. En inderdaad als je erop gaat letten hoor je de motor continu lopen, maar dan ben je jezelf aan het dwingen om het te horen. Verder ruim en door de indeling zeer overzichtelijk. Verder moet je er rekening mee houden dat als je van een normale koelkast naar één Amerikaanse koelkast gaat je de koel en vries gedeelte niet zomaar in een keer gevuld hebt en in eerste instantie je boodschappen kar gaat aftoppen om dat te doen, lol.

Pluspunten

• Ruim en overzichtelijk
  • Blikvanger in de keuken
  • Links vries en rechts koelgedeelte
  • Eenvoudig op zijn plek te rijden

Officiele reactie van Atag 26-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u voor ETNA heeft gekozen en dat deze koel/vriescombinatie zo goed bevalt! Bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling en wij wensen u nog vele jaren koelplezier toe met een gevulde koelkast ;).

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Raymond 19-03-2021

Mooie grote koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooi design en heel ruim zowel vries als koel gedeelte, kast is netjes afgeleverd en was goed verpakt, niks mis mee !

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste Raymond,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het mooie design en de ruimte van deze ETNA side-by-side koelkast.

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste Raymond,

HK 22-09-2021

Snel uitgevallen.... Service laat op zich wachten....

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mmm geleverd 27 juli dit jaar, vanmorgen kapot. Alles weg kunnen gooien.
Gebeld, monteur komt 5 oktober.... Heeft u weleens 13 dagen zonder vriezer gedaan?
Dus is tie goed?? De tijd zal het leren, wel een slechte start....

Officiele reactie van Atag 23-09-2021

Beste HK,
Vervelend dat de ETNA side-by-side koelkast een defect heeft. Goed om te lezen dat u hiervoor contact hebt opgenomen met onze service afdeling en een servicebezoek gepland staat.
Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com. Wij kijken graag met u mee.

r**n@c**o.nl 06-09-2021

Top koel-/vrieskast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Na uitgebreid onderzoek, hebben wij besloten deze amerikaanse koel-/vrieskast te kopen omdat we deze veruit het mooiste en beste vonden. De levering was extreem snel en alles heel goed geregeld. Top en we zijn er heel blij mee. Dankjulliewel.

Pluspunten

• Mooie kast
  • prijs
  • klantvriendelijke, snelle levering

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 07-09-2021

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie na uitgebreid onderzoek hebben gekozen voor de AKV178RVS en deze ook aan al jullie verwachtingen voldoet. Bedankt voor de enthousiaste feedback en mooie reviewscore.

Wij wensen jullie veel plezier met jullie aankoop.

k**s@h**e.nl 02-09-2021

prima combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

mooie amerikaanse koelkast niet te groot, maar met voldoende ruimte. maak weinig lawaai. jammer dat de glasplaten niet in hoogte verstelbaar zijn.

Officiele reactie van Atag 03-09-2021

Hallo,

Bedankt voor het achterlaten van een review. ​
Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.

Veel plezier met je aankoop.

Rob 24-08-2021

Mooie Amerikaanse koel/ vrieskast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooie Amerikaanse koelvrieskast RVS, met veel ruimte en laag verbruik en geluid. Enige minpunt is de ijsmaker. Dat is feitelijk een ijs bakje wat je leeg kaan kiepen in een opvangbak

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluid
  • Verbruik
  • Gemak

Minpunten

• Ijsblokjesmaker

Officiele reactie van Atag 26-08-2021

Beste Rob,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering. Wij streven ernaar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Wij wensen je veel gemak van deze koel/vriescombinatie toe.

Niki Webcareteam ETNA

Jan 20-08-2021

Echte aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Sinds enige dagen in bezit. Heel veel ruimte zowel vries als koelgedeelte voor ons gezin. Strakke uitstraling en koelt en vriest goed. Super blij mee!

Pluspunten

• koelt en vriest goed zoals verwacht
  • mooie koel/vriescombinatie qua indeling

Officiele reactie van Atag 23-08-2021

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je nog jaren veel koelplezier toe!

Groet,
Marijke Webcareteam Etna

M. 18-08-2021

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Het is een hele mooie Amerikaanse koelkast. Heb hem nu een maand staan, en nog geen spijt van gehad. Als ik de deur vergeet dicht te doen hoor je een zacht piepje. Hij lijkt groot maar valt best mee een gewone koelkast is meestal 60 breed, en deze koelkast is dan 90. Maar een goede keuze dat wel

Pluspunten

• Hij is stil.
  • Hij waarschuwt met klein piepje

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Officiele reactie van Atag 19-08-2021

Beste M,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u deze koelkast aanbeveelt.
Veel plezier nog gewenst met uw aankoop!

h**s@h**l.com 13-08-2021

Top koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Op 11-08-2021 dag na bestelling geplaatst de ijskast is zeer ruim de vriezer ook beide overzichtelijk werkt prima sommige zeggen dat hij erg luid is maar daar merk ik niks van is zo goed als geluidloos dus prima apparaat voor een zeer goede prijs ben er erg blij mee en Etna is een zeer betrouwbaar gerenomeerd merk 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Pluspunten

• Ruime koelvriescombinatie
  • Makkelijk op temperatuur te zetten
  • Stille motor
  • mooi design
  • Handige deurgrepen

Officiele reactie van Atag 16-08-2021

Beste heer / mevrouw,
Dank u wel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw koelkast. We wensen u veel koelplezier toe.
Groet, Marijke Webcareteam Etna

Arno 05-08-2021

Goede aankoop bevalt prima

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Deze koel vries combinatie aangeschaft ter uitbreiding in de bij keuken. Na installatie blijkt de geluids productie minimaal. Ook de indeling is logisch alle producten hebben een logische plaats. Al met al een goede aankoop.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • goede indeling
  • Fraai uiterlijk

Officiele reactie van Atag 06-08-2021

Beste Arno,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, geluid en indeling.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Sdb 03-08-2021

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Hele mooie koelkast voor mijn eiland keuken. Erg handig te verplaatsen ook.

Pluspunten

• Nauwelijks hoorbaar
  • Wieltjes onder de koelkast
  • Moderne voorkant
  • Praktisch ingedeeld
  • Externe ijsblokjes maker

Minpunten

• Zijkanten zijn niet hetzelfde als de voorkant

Officiele reactie van Atag 05-08-2021

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de AKV178RVS van ETNA aan uw verwachtingen voldoet. Veel (koel) plezier gewenst met uw aankoop.

Met vriendelijk groet,

a**s@h**l.com 02-08-2021

Goede aankoop bevalt prima

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Pluspunten

• Weinig geluid
  • goede indeling
  • Fraai uiterlijk

Officiele reactie van Atag 03-08-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat de AKV178 RVS aan al je wensen voldoet en je zo blij bent met de aankoop. Bedankt voor deze mooie review.

Wij wensen je veel plezier met de side-by-side koelkast.

Patricia & Peter 12-07-2021

Aanrader na 18 jaar trouwe dienst van ons vorige model

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Na 18 jaar trouwe dienst op zoek gegaan naar n vervanger voor onze Amerikaanse koelkast en kwam deze het beste uit de bus. Met de volgende voordelen , stiller , strakker , zuiniger , compacter en bovenal een merk wat vroeger bij onze moeder thuis al in de keuken stond.

Pluspunten

• Zo stil dat we er aan moeten wennen
  • Superstrak design van deze tijd
  • Geen uitstekende deurgrepen meer
  • Compacter dan ons vorige model en toch efficiënt
  • Makkelijke bediening van temperatuur instellingen

Minpunten

• Nog niets ontdekt

Officiele reactie van Atag 13-07-2021

Beste Patricia & Peter,

Leuk om te lezen dat jullie na grondig onderzoek gekozen hebben voor de AKV178RVS en deze ook aan al jullie verwachtingen voldoet. Bedankt voor je enthousiaste feedback en mooie reviewscore. Hier zijn wij erg blij mee.

Wij wensen jullie veel koelplezier toe.

Ferdy W. 11-07-2021

Nog steeds een top apparaat

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Sinds maart dit jaar deze Amerikaanse KK in huis. Heb niets toe te voegen aan mijn review na aanschaf. Top apparaat dus. Het enige wat ik niet begrijp zijn de enkele reviews waarin men opmerkingen maakt over het geluid, zelfs met mijn gehoorapparaat op standje 10 hoor ik het niet 😉

Officiele reactie van Atag 12-07-2021

Beste Ferdy,

Dank voor deze terugkoppeling! Het is fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. Wij wensen je veel koelplezier toe.

j**n@h**l.nl 11-07-2021

Erg goede koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooie stille koelkast met ruimte in alle twee deuren. Ook mooi van kleur RVSzwart.
Officiele reactie van Atag 12-07-2021

Beste heer/ mevrouw,

Wat een positieve review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de Amerikaanse koelkast AKV178RVS van ETNA. Veel plezier gewenst met uw aankoop.

j**n@h**l.nl 08-07-2021

Blij met aankoop

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Het is een mooie ruime Amerikaanse koelkast met vries gedeelte. We zijn er erg blij mee!
Officiele reactie van Atag 09-07-2021

Beste gebruiker,

Hartelijk dank voor het delen van je mening.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Helena 31-05-2021

Zwarte design koelkast met een relatief laag energieverbruik

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Ik heb een hele studie gemaakt rond de aankoop van een nieuwe Amerikaanse koelkast (normaal hebben deze een hoog energieverbruik). Bij Etna vond ik een betaalbare koelkast met een uiterst moderne design, een relatief laag energieverbruik en goede garantie. De koelkast maakt voor een Amerikaanse koelkast te zijn weinig storend geluid. Het toffe hieraan is dat een aparte ijsblokjes-maker werd meegeleverd dus een extra aansluiting op het water hoeft niet eens waardoor er extra aan water wordt bespaard en alleen de hoeveelheid ijs dat nodig is kan verbruikt worden.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • energiezuinig/géén aansluiting op het water nodig
  • een handige ijsblokjes-maker is aanwezig
  • zeer mooi design
  • ruime koelkast

Officiele reactie van Atag 01-06-2021

Beste Helena,

Leuk om te lezen dat je na een uitgebreide studie hebt voor gekozen voor de AKV178 en dat deze ook aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor je feedback en mooie reviewscore. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee.

Wij wensen je veel “koel” plezier toe.

k**w@l**e.nl 15-05-2021
Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Ik word elke keer blij, wanneer ik een deur open trek. Echt veel ruimte, zowel in de vriezer als in de koeling. Lekker overzichtelijk met vaste planken. Ik hoor hem niet en hij staat tussen de keuken en de woonkamer te 'shinen'.

Pluspunten

• Stl
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Hier worden wij erg blij van wanneer een klant zo tevreden is over ons product. Wij wensen u veel koel plezier toe.

Pim 07-05-2021

Enorm ruime koel/vries combi

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Het uiterlijk en innerlijk is zeer indrukwekkend (ruim), alle vrienden en bekenden vinden hem mooi en wekken de indruk dat zij hem ook zouden willen aanschaffen.
Eerst hadden wij nog wat twijfels over de vele schappen in het vriesgedeelte in plaats van lades. Wat wij niet verwacht hadden is dat de schappen een veel beter overzicht geven van wat je werkelijk in de vriezer hebt opgeslagen. Ook de deurbakken geven extra veel opbergruimte. Pizza's zonder doos, passen eenvoudig op de zij in een lade.
Het koelgedeelte met 2 zeer grote lades en ruime schappen brengt daarnaast alle ruimte en meer dan wat je nodig hebt. Ook hier weer zeer diepe deurvakken waar nog veel extra zaken in passen.

Onze verwachtingen zijn overtroffen. Goed om te weten is het dat wij oorspronkelijk op zoek waren naar een gewone 178cm koel vries combi, door deze ruimere/grotere aanschaf konden echter ook onze extra kelder vriezer en koeler uitgeschakeld worden, waardoor wij nu 1 apparaat gebruiken in plaats van 3.

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Betaalbaar
  • Onbekend alternatief voor een traditionele combi
  • Mooi RVS front

Minpunten

• Zijkant is grijs gelakt

Officiele reactie van Atag 10-05-2021

Beste Pim,
Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het uiterlijk, de ruimte en het weinige, stille geluid van deze koel/vriescombinatie.
Chantal webcareteam ETNA

Celleke 27-04-2021

Mooie degelijke koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Grote koelkast met veel plaats zowel in de koelkast als in het diepvries gedeelte met handige vakken in de deuren.

Pluspunten

• Veel plaats
  • Duidelijke temperatuur instellingen

Officiele reactie van Atag 28-04-2021

Beste Celleke,

Bedankt voor je tijd om een beoordeling te schrijven over deze side-by-side koelkast.
Het doet ons steeds een plezier om te lezen dat onze gebruikers tevreden zijn van onze producten en de kwaliteit ervan.

Veel plezier met deze blikvanger.