De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38T634DSA zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e**g@g**l.com 11-06-2022
Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

Prima koel/vrieskast. Groente blijft veel langer vers in de daarvoor bedoelde laden. Ben er gewoon zeer tevreden over. Alleen de levering was minder.

Pluspunten

• Koeling
  • Vries
  • Vers gehalte

Minpunten

• Levering

Ebru AO 02-03-2022

Super chique!

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie koelkast, de indeling is super fijn en hij ziet er ook heel chique uit voor een openkeuken.

VsAb 23-02-2022

Geweldige koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie koelkast! Werkt perfect! Ik zou hem iedereen aanbevelen! Geen spijt van mijn aankoop! Superrrrr!

e**g@g**l.com 21-02-2022

Lies voor Samsung

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

Het is een zeer ruime koelkast met veel mogelijkheden. Heb hem nu enkele weken en hij bevalt prima. Koelt en vriest perfect.

Pluspunten

• Werking
  • Mogelijkheden
  • Ruimte
  • Indeling

Minpunten

• Geluid

H Barut 19-02-2022

Perfecte koelkasr

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een perfecte koelkast een fraai uiterlijk en met een watercooler lijkt het net een Amerikaans koelkast

Jeroen92 18-02-2022

Robuuste koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zoek naar een nieuwe koelkast,
Moest natuurlijk aan een aantal wensen voldoen dus zoeken zoeken zoeken,

Die te groot, zus te klein,
Maar deze, deze was perfect, ik ben een redelijke grote jongen, en als ik er in pas kun je hem wel groot noemen,
No frost is een must, ideaal niet meer eens in de zoveel tijd je vriezer ontdooien..
maar buiten dat..

We trokken hem open in de winkel en dachten bleh maar 3 vrieslades,
Maarrrrrrrr de verse spareribs, 6 kg friet, dozen frikandellen, broden, noem maar op het past gewoon!
Niet te geloven! Zo groot, nog zoveel plek over,

En dat allround cooling in de koeler maakt het af,
Heel de koelkast op de juiste temperatuur en niet meer dat boven warmer is dan beneden,

De lades in de koeler voor groentes en vlees moeten we nog even ontdekken, maar met 6 dagen in de week dat we vers eten zal dat snel gebeurt zijn,

En geluid? Niks geen geluid.. Soms hoor je een koelkast nog wel eens aanslaan of brommen, maar deze Samsung koelvriescombi is het tegenovergestelde,
Hij is zo stil dat je hem zelfs als nachtkastje kan gebruiken(als je op een hoogslaper slaapt :p )

Mocht deze over talloze jaren weer afgeschreven zijn, weten wij het wel samsung koelvriescombi komt er weer voor terug !!

Leyla Abdul 14-02-2022

Geweldigen Kenmerken

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben super blij met de koelvries combinatie.
De kleur past perfect in het huishouden.
Hij werkt naar toebehoren en ik ben blij met de super ijskoude water die uit de voorzijde komt en helemaal om de opberg ruimte!

Menni 12-02-2022

Super

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede koelkast hehecfihweffeefwefwewedwfefwefwefwefwefwefwefwewfwewrfwqefwefewwfwefwefwefwefwef

Raymond uit Zoetermeer 15-01-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung RB38T634DSA zilver

Mooi apparaat, die prima werkt. Hoewel het winter is, wordt het koude water regelmatig gebruikt. Dit deel is ook makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken. Voor mijn gevoel lekt er ook amper koude lucht hierdoor.
Enige minpunt is eigenlijk het design aan de onderkant van de koelkast. Boven de onderste la loopt het namelijk schuin af, waardoor je er niet even kort iets op kan zetten. Dat is vaak handig als je een paar dingen uit de koelkast wil halen.
Al met al een mooie en hele grote koelkast. De vriezerlades zijn ook erg ruim.