Bosch Serie 4 KGV33VLEA aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGV33VLEA aluminium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bosch koel/vriescombi 31-12-2021

Koel/vriescombi Bosch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Praktische en mooie koel/vriescombi met 3 vriesladen.
Mooie kleur grijs.

Angelique 20-12-2021

Maakt veel geluid, deuren niet heel soepel

Sinds 10 dagen in bezit van deze koelvriescombinatie. Maakt van begin af aan erg veel (te) hard geluid. Eerste dagen als een opstijgend vliegtuig. Nu gewoon veel gebrom, gezoem en geborrel.
Deuren moet ik redelijk stevig dicht duwen. Gebruik de koelkast weinig maar al heel vaak bleven ze op een kier staan. Dat bevordert niet het aanslaan, geluid natuurlijk. En meteen veel ijs aanwezig.
Monteur is geweest. Heeft geen decibel .Sting verricht maar is zeker wel meer dan 38 dB. Zal misschien een kwestie van wennen zijn in combinatie met open keuken en thuis werken ;-). Maar ik vind dit absoluut geen stille koelkast.

Frank 14-11-2021

Wat een plaatje

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg mooi design en luxe uitstraling.
Erg stille koelkast
Mooi verlicht van binnen
Handige grote vrieslade in het midden. Kun je veel broden in kwijt.

Laetitia 19-09-2021

Koelkast

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] vriendelijke bezorgers. Koelkast is stil, voldoende ruimte.

violalady10@hotmail.com 06-09-2021

zeer goed

wij vinden hem veel meer roumte als ons ouder koulkast en vrieser. hij is heel rustig en makijk schon te houden.

Simone 19-07-2021

Super koel vries combinatie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koel vries combinatie is niet alleen heel mooi maar ook erg functioneel. Ruime vries lades waar veel in kan.