Liebherr CNEL 4213-23

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNEL 4213-23 op Kieskeurig.be.

koel/vries 19-03-2021

Mooie ruime koel/vries combi

Geschreven voor: Liebherr CNEL 4213-23

Nadat onze vorige Liebherr koelvries het begaf na ruim 20 jaar trouwe dienst uiteraard opnieuw gekozen voor Liebherr. Deze maakt iets meer lawaai, maar daar komt binnenkort een monteur voor langs. Ik hoop dat we van deze koel/vries minstens zo lang mogen genieten

Pluspunten

• mooi design
  • doet wat ie moet doen

Minpunten

• mis een 5-de vries lade
  • maakt nu nog veel lawaai

Mark 19-03-2021

Zeer mooie en perfecte koelvriescombinatie!

Geschreven voor: Liebherr CNEL 4213-23

Lang gezocht en uiteindelijk gekozen voor deze Liebherr omdat de verdeling tussen vries- en koelgedeelte ongeveer 50/50 is. Dat hebben niet veel koelkasten. De koelkast is heel erg stil, deze staat naast de keuken en is zeer prettig in gebruik met dus heel veel vriesruimte. De bediening is erg eenvoudig en netjes weggewerkt met als belangrijke extra functies het onafhankelijk uitzetten van de koelkast en vriezer en powervriezen en ventilatiefunctie in de koelkast over evenredige koeling. Het uitzetten van alleen de koelkast is er handig en stroom besparend tijdens vakanties.
Het uiterlijk is erg stoer en mooi, je ziet dat het kwaliteit is. Dat laatste heeft voor ons de doorslag gegeven, om te kiezen voor Liebherr, samen met de 7 jaar garantie.

Pluspunten

• Erg mooi
  • Zeer stil
  • Verdeling vries- en koelgedeelte (50/50)
  • Koelkast kan uit, zonder vriezer uit te zetten

Minpunten

• Weinig verstelmogelijkheden in de koelkast

Olaf 27-02-2021

Topapparaat

Geschreven voor: Liebherr CNEL 4213-23

Fijne koel-/vriescombi. Vier lades in het vriesdeel, dus extra ruimte en beter overzicht in de vriezer. Mooi compleet apparaat. Met zoiets kies je niet voor de goedkoopste, maar kwaliteit en gebruiksgemak.

Pluspunten

• Ruime vriezer
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • No-Frost

Minpunten

• Toegenomen formaat bij deze combi’s.

wim 23-12-2020

ruim vriesgedeelte , mooi apparaat

Geschreven voor: Liebherr CNEL 4213-23

Reden om voor deze Liebherr te kiezen is het ruime vriesvak met 4 lades, het was de enige in deze afmetingen die we konden vinden met dit grote vriesgedeelte , in rvs look ziet het apparaat er ook top uit.

Pluspunten

• ruim vries gedeelte
  • mooie uitstraling