Liebherr CTel 2131 staalgrijs

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CTel 2131 staalgrijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellen 12-04-2022

Aanrader voor 1-2 persoons huishouden

Mooie vormgeving, veel ruimte van binnen. Ik heb deze gekozen omdat hij wat hoger dan een tafelmodel is, en er een vriesvak inzit. Perfect voor 1-2 persoons huishouden. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, waar voor je geld. Heel tevreden met dit product!

John 30-06-2021

topper van een ijskast

Zonder enig excuus is deze Liebherr ijskast het topje van de ijsberg,dat niet zomaar smelt,zijn vorm,kleur en natuurlijk zijn prestaties zijn mij zeer goed bevallen,en over de garantie hoeft men niet te discussiëren,een aanrader voor iedereen die gewoon goede kwaliteit wilt voor zijn geld,kort gezegd een goede investering voor iedereen.

Familie vd Wiel 31-01-2021

Mooie koelkast voor maximaal 2 persoonshuishouding

Mooie zilverkleurig koelkast met ruim vriesgedeelte. Hij moet slechts 1-2 keer jaar ontdooid worden, dat gaf de doorslag bij de keuze. Een groot minpunt is een brede rand bij de achterwand waardoor helaas veel ruimte verloren gaat.

Pluspunten

• mooi design
  • Niet vaak ontdooien

Minpunten

• Brede rand aan de achterwand
  • Vriesgedeelte liever onder

J.T. 23-10-2020

Prima maat voor 1 of 2 persoonshuishouden

Gewoon een koelvriescombinatie die doet wat hij moet doen. En ook nog een mooie uitstraling. Maat is goed voor 1 of 2 persoonshuishouden. In mijn open keuken hoor ik de koeling niet.

Pluspunten

• Mooi
  • Maat goed