Liebherr CNPef 4313

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNPef 4313 op Kieskeurig.be.

Willeke 10-10-2021

Tevreden gebruiker

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4313

Mijn vorige koelkast was een Liebherr, mijn huidige koelkast is een Liebherr en mocht er een volgende nodig zijn, dan zal het waarschijnlijk ook een Liebherr zijn. In een open keuken wil je een koelkast die stijlvol is, stil en toch praktisch. Mijn Liebherr brengt dat. Het is deel van het interieur. Elegant en functioneel. Ruim genoeg voor al mijn boodschappen, drie ruime diepvriesladen, een grote groentelade die net wat koeler is dan het koelgedeelte om de groenten langer vers te houden en voldoende ruimte voor de overige boodschappen. Een kort alarm waarschuwt wanneer de deur niet goed gesloten is. Temperaturen zijn eenvoudig afzonderlijk instelbaar. De aluminium gebrushte buitenkant is eenvoudig schoon te houden en toont geen vingerplekken bij aanraking. De deur, de laden, alles voelt degelijk aan. Je betaalt ervoor maar je krijgt kwaliteit.

foktotaalservice 02-10-2021

super koelkast

Mooie vrijstaande koelkast
erg degelijk ,goede verlichting
met super cooler aan binnenkant ,veel ruimte
werkt prima en is super stil

Pluspunten

• is super stil
  • erg degelijk

barbara 09-08-2021

less is more

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4313

Wij zijn uiterst tevreden over onze Liebherr koelvriescombinatie. Een stille en degelijke kwaliteits-koelvriescombi (met no frost), gemaakt van solide materialen, zonder onnodige poespas. Dit geldt zowel voor de binnen- als de buitenkant. Het rvs aan de buitenkant is makkelijk en streeploos schoon te maken. De (koel- en vries)lades zijn stevig en groot. De glasplaten zijn met rvs afgewerkt en bevatten geen onnodige randjes en richeltjes: schoonmaken en schoonhouden was nog nooit zo makkelijk. Dat geldt ook voor de gladde afwerking aan de binnenkant. Deze koelkast zegt wat ze doet en doet wat ze zegt: koelen en vriezen!! En verder geen gedoe!

Pluspunten

• kwalitatief en degelijk, geen onnodige poespas
  • mooie vormgeving
  • stil

Minpunten

• geen steltootjes aan de achterkant, alleen voor

Ria 17-03-2021

Koelkast cnpef 4313-22

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4313

Op advies van mijn speciaalzaak en diverse vriendinnen heb ik voor een Liebherr koel-vrieskast gekozen. Nu bijna een week in huis en bevalt uitstekend. Een en al degelijkheid! Beslist geen spijt van.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Veel ruimte
  • No frost

Minpunten

• Geen gevonden

Ria 11-12-2020

Goede mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4313

Bij installeren erg stil, super.
Lekker veel ruimte en degelijke inhoud van lades.
De lades zijn mooi degelijk geen poespas.
Ik ben ook erg blij met nofrost functie.
Topper

EDWIN MATSER 03-12-2020

SCHITTERENDE KOELVRIES COMBINATIE

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4313

Degelijke machine en uitgebreid bedieningspaneel. Zeer flexibel in te delen en onafhankelijk koel en vriesdeel in en uitschakelbaar, no frost, super frost. aparte alarmen. Ik heb nog nooit zo'n mooie combinatie gezien voor zo'n scherpe prijs.

Pluspunten

• Zuinig
  • Degelijk

G.E.Bovenberg 09-09-2020

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNPef 4313

Een goed uitziend product, koel en vriesgedeelte voldoet aan de door mij gestelde eisen! Een luxe uitstraling in mijn keuken.