Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit op Kieskeurig.be.

c**4@k**t.nl 24-08-2021

Tevreden

Geschreven voor: Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

De vriezer voldoet aan mijn verwachtingen hij is stil blijft goed op temperatuur.
Prijs en kwaliteit lopen niet altijd samen maar bij deze vriezer klopt het aardig.
Ik ben blij dat ik het advies van de firma van Hezik heb opgevolgd

Pluspunten

• Geluid laag
  • Deur sluit goed

Minpunten

• Nog geen

Ilona 02-05-2021

Liebherr diepvries

Geschreven voor: Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

Top apparaat! Inbouw diepvries, 4 ruime lades, weinig lawaai. Belangrijkste; no-frost! Vriest dus niet aan, heel fijn.

Pluspunten

• No frost
  • Grote lades
  • Weinig geluid

Kees 11-04-2021

Fijn apparaat, hoeft niet ontdooit te worden.

Geschreven voor: Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

Fijn apparaat, hoeft niet ontdooit te worden. Daarom hebben we hem gekocht. 7 jaar garantie, geweldig❤️

Pluspunten

• Niet ontdooien

Adjay 07-02-2021

Goede en makkelijke installatie instructie

Geschreven voor: Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

Liebherr vriezer een mooi inbouw vriezer met goede montage materiaal en instructie meegeleverd. Ik heb een deur op deur systeem, met meegeleverde montage middelen was afmeten van juiste deurhoogte en afstellen van deur een makkie. Nu enkele dagen actief en vriezer maakt weinig geluid zoals aangegeven en doet wat hij moet doen. Verbruik kan ik nog niets over zeggen, daar heb ik hem te kort voor.

Pluspunten

• still
  • makkelijke installatie

Detty 21-10-2020

Handige No Frost Inbouw Diepvries

Geschreven voor: Liebherr IGN 1624 Comfort NoFrost wit

Onze oude inbouwdiepvries was aan vervanging toe en we hebben gekozen voor deze Liebherr No Frost diepvries. Eerder hebben we ook al een Liebherr No Frost Tafelmodel diepvries (en Liebherr Koelkast) aangeschaft, want Liebherr is een uitstekend merk. Heerlijk, nooit meer ontdooien! De diepvries is in no time op temperatuur (-18), maakt vrijwel geen geluid. Handige laden. Deze diepvries heeft zelfs een kinderslot! En uiteraard een verlengde gratis garantieperiode tot wel 7 jaar. Last but not least: energiezuinig (A++)
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• 7 jaar gratis garantie
  • energiezuinig en praktisch geluidsloos