Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CT2531-21 wit op Kieskeurig.be.

r**g@l**e.nl 22-11-2021

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

De koelkast werkt goed alleen de groentelade is wat klein. Verder prima en niet te duur

Pluspunten

• Weinig geluid

Minpunten

• Kleine groentelade

c**s@h**l.com 17-11-2021

Perfecte koel/vrieskast zeker aanbevelen.

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

De Liebherr koel/vrieskast CT 2531-21 is perfect !!
Ik ben er blij mee.

De motivatie heb ik in verband met veel minder geluid gekocht. In plaats van de Beko koelvriescombinatie!!

Minpunten

• NVT
  • NVT

ab 05-07-2021

voelt degelijk aan

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

koel vries combinatie voelt degelijk aan.
indeling is makkelijk te verstellen.
goede led verlichting.

visser 02-07-2021

je hoort de koelkast

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Nieuwe koelkast nodig , oude vervangen .
Is niet geschikt voor inbouw maakt te veel kabaal . Je hoort hem iedere keer aanslaan en koelen.

Pluspunten

• goede afmeting
  • genoeg ruimte

Minpunten

• geluid

Officiële reactie van Liebherr 05-07-2021

Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u teveel geluid ervaart. Het geluidsniveau wordt gemeten volgens een vastgelegde Europese norm. Het meten van het geluidsniveau zegt niet altijd iets over de geluidservaring van het apparaat. Het ervaren van een bepaald geluid is helaas niet meetbaar. De compressor van een apparaat heeft ook altijd even tijd nodig om in te lopen. Heeft u al eens contact gehad met de serviceafdeling hierover? Zij helpen u graag verder. Onze serviceafdeling is telefonisch bereikbaar op 0297 - 23 99 55.

JCD 11-03-2021

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Na vele jaren een nieuwe koelkast gekocht. Lekker bij een lokale witgoed leverancier in de buurt. Goede service, geen klachten daar over.
Maar wat maakt deze nieuwe kk een lawaai! Veel meer dan de oude koelkast.
De leverancier gebeld, daarna door Liebherr gebeld. Afspraak met Liebherr deskundige. Die heeft geluisterd en gemeten.
Geluids-waarde zoals in specs vermeldt staat. Door het vernieuwde pomp/motor systeem maken de moderne kk meer lawaai. We moeten het er dus maar mee doen.
En dan te weten dat deze koelkast bij de stillere koelkasten in het aanbod hoort.

JP 07-03-2021

Ruime koel/vries gedeelte. Geschikt voor tuinhuis/garage.

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Gekocht als extra koel/vries voor in het tuinhuis. Voor deze afmetingen biedt het in vergelijking met andere koel/vries kasten een grotere hoeveelheid. Daarnaast biedt deze koel/vries kast een optie om in te stellen voor ruimten kouder dan 15 graden. Juist van belang in het tuinhuis om in te kunnen stellen. Ook dat flessen vanaf de onderzijde van de deur geplaatst kunnen worden (bij het groente vak) vinden wij een voordeel. Wat wel heel erg amateuristisch is, is het feit dat het snoer wel heel erg kort is. Bij een stopcontact op de hoogte van de kast, haalt het snoer het niet ineens. Dat terwijl in de gebruikershandleiding staat dat verlengen via een stekkerdoos niet gewenst is. Doe er dan een fatsoenlijke lengte snoer bij.

Pluspunten

• Ook voor in garage/tuinhuis
  • Goede ruimte voor flessen
  • Veel liters voor deze afmetingen

Minpunten

• Snoer is wel heel erg kort

Willem 08-12-2020

goede keus!

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Belangrijkste voorwaarde voor een nieuwe koelkast/vriezer was de hoogte, omdat mijn magnetron erop moet staan. Daarnaast was een goede kwalitiet belangrijk. De keuze viel daarom op de Liebherr CT2531. De aankoop bevalt uitstekend!

Pluspunten

• goede hoogte om magnetron op te zetten

Brouwer 08-12-2020

ruime inhoud, mooi vormgegeven

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Prachtige koelkast, oogt degelijk, ruime inhoud, handige indeling. Vooral superhandig de plateaus in hoogte aanpassen.

Pluspunten

• plateau hoogte aanpassen
  • deurvakken

Fam. Tjalsma 05-11-2020

Prachtige koel vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

We hadden een tafelmodel van Liebherr. Mooie nette koelkast. Met drie pubers in huis bleek deze te klein. Bovendien mistten we een vrieskasten. Toen hebben we deze koel-vriescombinatie gekocht. Qua kwaliteit zeer goed en grootte voldoet ook.

Pluspunten

• Mooi en netjes
  • Functioneert goed

Zeer tevreden 03-10-2020

Zeer tevreden met reeds in bezit hebbende apparatuur.

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Gekocht door tevredenheid over reeds in bezit hebbende Liebherr apparaten. Ik kan Liebherr met zekerheid in mijn Familie en kennissen kring aanbevelen.

Liebherr koel/vriescombinatie 24-09-2020

Mooie koel/vrieskast

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Nieuwe koelkast nodig. De oude had het begeven. Bij onze leverancier een aantal koel/vriescombinaties bekeken Qua afmetingen en inhoud van het koel en vriesgedeelte kwam deze voor ons als beste uit de bus.