Beste deals -18% Laagste prijs ooit!
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE368LCP op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nawl 02-09-2021

super

Geschreven voor: Bosch KGE368LCP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] bijna geen geluid ... als lang open staan .. geeft alarm
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

j**n@g**l.com 21-08-2021

Mooie combi koelkast met genoeg ruimte.

Geschreven voor: Bosch KGE368LCP

Heb deze combinatie nu 2 dagen draaien, hij werkt prima en koelt goed, de ruimte is prima, de deur open alarmen zijn handig mochten de kids de deur niet goed sluiten, de vriezer heeft 3 ruime bakken die goed te bereiken zijn.

Pluspunten

• ziet er strak uit
  • minimaal geluid
  • genoeg ruimte

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Joop 01-07-2021

Top Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE368LCP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelvriescombinatie is een echte topper hij is zeer stil en enegie zuinig. Ook is hij makkelijk in te delen en heeft een zeer handig flessenrek. Kwaliteit prijs verhouding is voor deze combinatie goed. Kortom het is een echt aanrader.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

B Loomans 17-06-2021

Mooi ingedeeld

Geschreven voor: Bosch KGE368LCP

Wow wat een geweldige koelkast !!!
Super mooi en fijn ingedeeld vooral vóór ons gezin met allergieën ! 3 lades echt top dikke aanrader

Pluspunten

• Groot
  • 3 lades
  • Schermpje