Bosch KGN36VIEB aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36VIEB aluminium op Kieskeurig.be.

9,4

Hermy 18-09-2021

Ruime bijna geluidloos koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In de koelkast is er een goede opslag van koelproducten mogelijk. De grote groente/fruit lade houdt de producten langer goed. Waardoor je minder verspilt aan eten. De aparte lade voor vis en vlees is ook geweldig je kan hier zelfs je kaas in bewaren. Vakken van de deur zijn ook lekker ruim. De ladens van de vriezer zijn ruim genoeg het enige nadeel is dat je de deur van de vriezer een extra zetje moet geven voordat deze sluit. Het geheel maakt nauwelijks geluid waardoor het in zijn geheel genomen een fijn apparaat is.

Bianca Welles 06-09-2021

Verliefd!

Verliefd!!!
Heel veel koelvriescombinaties in de winkel bekeken maar de Bosch, KGN36VIEB 186 x60x66, stak er met kop en schouder boven uit.
Vormgeving mooi rond, kleur aluminium, het schitterende zilveren Bosch logo op de deur, de twee geweldige ruime groente /fruit en vleeslades die je qua temperatuur apart kunt instellen. De vriezer met drie enorme lades, de mega ruime inhoud van de koelkast, het fantastische flessenrek, alles in een oogopslag te overzien. Belicht met LED verlichting die de koelkast een feestje maakt om open te doen. Als de deur iets te lang openstaat krijg je een heel schattig geluidje te horen dat je vergeten bent deze te sluiten.De hoge kwaliteit van de lades en planken ten opzichte van andere merken is ook een reden geweest dat ik deze koelkast wilde hebben.Deze koelkast is super stil, sterker nog je hoort hem niet.
Er worden losse eieren rekjes bijgeleverd, 3 maal 4, dus plaats voor 12 eieren.Alles bij elkaar een feestje !!! Ik raad van harte deze prachtige ruime, stille koelvriescombinatie van Bosch aan.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Wind 25-08-2021

Prachtige koelkast die goed koelt en vriest!

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden met deze koel/vries combinatie! Hij koelt goed en snel. Ook de vriezer vriest goed en snel!

Janfifties 16-08-2021

Fijne overzichtelijke indeling

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze Koelvriescombinatie nu een aantal weken in bezit. In het begin moest ik even wennen aan de nieuwe indeling t.o.z.v. van mijn kleinere vorige koel-vriescombinatie. Heb de eerste paar dagen even met een thermometer gemeten hoe de temperatuur zich ging verhouden.
De ruime doorzichtige laden en glasplaten maken dat je goed overzicht houd in de gehele koelkast.
De vriezer staat permanent op -24 en het koekast op +6
Ik had even een probleem met het omzetten van de deuren van rechts-draaiend naar links-draaiend. Bij het omzetten van de scharnieren bleek dat bij het vastzetten de deur niet meer goed sloot. Het onderste koelkast scharnier heb ik met sluitringetje moeten opvullen waardoor de deur wel gewoon dicht viel.

JanHoogvliet 16-08-2021

Fijne overzichtelijke koel-vriescombinatie

De vriezer staat permanent op -24 en het koekast op +6

KGN36VIEB 08-08-2021

Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ter vervanging van onze Bosch koel-vriescombinatie die 24 jaar tot volle tevredenheid heeft gewekt en het nog steeds deed! We hebben voor een nieuwe gekozen vanwege lager stroomverbruik en de tijd die we konden nemen om een andere uit te zoeken. En niet op het moment dat hij het begeeft

Satindra 08-08-2021

Super aankoop

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

Zeer tevreden over deze aankoop. De koelkast koelt goed en maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Vrij stil
  • Ziet er mooi uit

Marcel 31-07-2021

Ideale Koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

Mooie grote koel-vries combinatie met twee vers laden en ideale lucht stroom om te koelen en vers te houden.

Pluspunten

• Twee vers laden
  • Veel ruimte

koelkast 01-07-2021

fijne stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

na lang zoeken en onderzoek kwamen de VitaFresh koel-vriescombinaties bij mij onder de aandacht.
Niks anders als lof voor deze koelkast!
hij is stil, kwa design ziet hij er goed uit en genoeg ruimte
met andere woorden, ik raad deze koelkast aan.

Pluspunten

• ruimte
  • design
  • breedte

Minpunten

• zien van vingerafdrukken op deur

Bert 25-06-2021

Prachtige koel- vriescombi, voldoet aan al onze wensen

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

Een koel- vriescombi die precies dat wat we wilden: no frost vriesruimte, mooie indeling met een ruime groentelade, een vlees/vis vak van 0 graden, een flessenrek en een prachtige deur die vingerafdrukvrij is. Prijs is redelijk.

Annemie 06-06-2021

Bosch koel vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind hem heel fijn met die extra 0 graden fresh groente en vlees lades

irvin 04-06-2021

fraaie uitstraling

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

sinds de aanschaf van dit model is mijn keuken er een stuk op vooruit gegaan. vorm stilte en merkbaar langere houdbaarheid van groente en vleeswaren!! erg stil en een akoestisch alarm indien de temp daalt dus geen last van deur open laten staan na een late avond thuiskomen.
de ruimte in de koeling is over nagedacht en vooral het flessenrek is een verademing omdat er geen plassen water onder liggen zoals plat op de plank koelkasten. zeker de prijs waard vooral na de cashback actie.

Pluspunten

• design
  • koel prestaties

Repelsteeltje 03-06-2021

Groot in zijn eenvoud

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

Deze Bosch KGN36VIEB koel-vriescombinatie beschikt over allerlei slimme functies, is zeer eenvoudig te bedienen, is zuinig met energie en roestvrijstalen deur ziet er robuust.

Pluspunten

• Functionaliteiten
  • Eenvoudig te bedienen
  • Energieklasse

Sir_iMac 01-06-2021

Betrouwbaar en goed, in een woord samengevat: "BOSCH"

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

Het is fijne, praktisch indeelbare koelvriescombi. Een van de weinigen in deze prijsklasse die meerdere koelzones heeft.

Pluspunten

• Deur is van draairichting wisselbaar
  • Goede verlichting in de koeling
  • Fijne koudeverdeling in hele koelruimte

Minpunten

• Erg vingerafdrukgevoelig
  • Deur moet ver open om lades te kunnen gebruiken
  • Erg zacht waarschuwingspiepje