De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36EAWCA wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 04-01-2022

Prima koelkast, prima vriezer

Geschreven voor: Siemens KG36EAWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn heel blij met onze nieuwe superzuinige AAAA+ koelkast. De dubbele groenteladen zijn top, want wij eten veel verse biologische groenten rechtstreeks van de boer, en die blijft superfris, omdat je de vochtigheidsgraad kunt reguleren. En drie laden in de vriezer voldoet prima als je een voorraadje wilt. Ontzettend goed doordachte verdeling. IQ500. Blij mee.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Jacob 30-09-2021

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG36EAWCA wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi slankmodel neemt niet veel plaats in beslag en groot genoeg voor 2 personen. Maakt weinig geluid.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

s**s@l**e.nl 26-08-2021

Qua kwaliteit en prijs scoort dit apparaat een 10!

Geschreven voor: Siemens KG36EAWCA wit

Op zoek naar een grote een ruim koel-vries apparaat. Tot ik de Siemens KG36EAWCA zag. Perfect qua grootte van het koel en vries gedeelte. Logische vakken en bakken voor maximaal benut van de ruimte(s). Greeploze deur, wat overigens als kwaliteit aanvoelt. Qua sluiting trekt het apparaat goed vacuüm wat zorgt voor geen kou-verlies. Simpelweg een top apparaat. (Ook een score 10 voor het energieverbruik, super zuinig!)

Pluspunten

• Energieverbruik zeer zuinig
  • Super logisch geordend
  • Kwaliteit
  • Opbergruimte

Knijpertje 21-08-2021

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Siemens KG36EAWCA wit

Werkt geruisloos, degelijk produkt en mooi ruim binnen. Mooie doorzichtige bakken van zeer goede kwaliteit. Zeer zuinig.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Heel ruim
  • Degelijk materiaal

Minpunten

c**m@g**l.com 28-07-2021

Een mooi en prima apparaat vooral de grote groenten lade en de big box in de vriezer.