Liebherr CNfb 4313

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNfb 4313 op Kieskeurig.be.

Frank 15-05-2020

Mooie kleur (frozen blue), veel ruimte en stil

Geschreven voor: Liebherr CNfb 4313

Erg mooie koelkast vooral in de kleur Frozen Blue. Ik heb wel eerst wel een kleurmonster bekeken. Koelkast is stil en erg degelijk. Als ik dit vergelijk met mijn Siemens van 10 jaar geleden is dit een hemelsbreed verschil. Voordeel is ook dat de het vries en koelgedeelte apart gekoeld worden. Eén nadeel: ik heb de deuren omgedraaid en om de onderste steun los te maken heb je een lange Torx 25 schroevendraaier of lange Torx 25 bit nodig. Ik moest deze aanschaffen. Het zou handig zijn als Liebherr een lange Torx 25 bit meeleverd! Dan had de koelkast nog sneller zijn werk kunnen doen.

Pluspunten

• kleur
  • degelijkheid

Minpunten

• bij omdraaien deur speciale TORX nodig

Mike 20-03-2021

Mooie koelkast en mooie kleur

Geschreven voor: Liebherr CNfb 4313

Mooie ruime koelkast en stil
Fijn met no frost
Super blij mee
Gekocht bij wlw Nunspeet goede service

Astrid 19-03-2021

Koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNfb 4313

De koel/vriescombinatie is zeer goed. Na het aanzetten wordt de temperatuur automatisch ingesteld. Deze combinatie is no frost. Hoeft dus niet te ontdooien. Heerlijk. De kleur is ook prachtig. Ook zit er een lange snoer aan. Ook handig. Het interieur is van hoge kwaliteit.
Ook is het een stille koelkast.👍Bovendien vertegenwoordigd Buma de service van Liebherr. Mijn ervaring met dit electro bedrijf en de klantenservice is ook zeer goed. Als men vragen heeft, helpt men heel graag en geeft goed advies.

Pluspunten

• Zeer goed kwaliteit, hoogwaardige materialen.
  • Mooi om te zien
  • Vrieslades aan de onderkant
  • Lange snoer

NFG 30-12-2020

Blauwe koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNfb 4313

Ik ben erg blij met mijn nieuwe koelkast. Hij is ruim, maakt niet veel geluid, heeft een goede prijs en bovenal heeft het een mooie kleur blauw dat zorgt voor een leuk en zichtbaar item in mijn keuken!

Pluspunten

• Blauw
  • Ruim

Minpunten

• De deur opent links