Samsung RB29FERNDWW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 125 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB29FERNDWW wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ion 27-09-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Om een koelkast te beoordelen heb je hem niet een heel jaar nodig laat staan een paar maanden.

Met een piek van 39 db is deze koelkast vrij stil. De extra opties powerfrost en vacation zijn goed meegenomen en zeker geen gimmicks zoals Samsung ze wel gewoon is. En dit allemaal valt extern via ledjes te regelen.

Met een strak design valt hij wel bij iedereen in de smaak. Geen al te veel poespas, alhoewel ik zelf de deurhendels en de grab-n-go basket niet mee heb ontvangen vind ik dit een toestel dat beter in de hand ligt voor de consument dan de doorgaanse winkeltoestellen.

Ik ben wel niet zeker of dit een A++ of een A+ toestel is, want heb namelijk nog geen definitief antwoord gekregen van Samsung Electronics Service Europe. Van zodra ik deze heb zal ik hem proberen hier aan te passen!

Desalnietemin een uitzonderlijk toestel met nofrost.