Samsung RB29FERNCWW - Reviews

koel/vries cominatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 185 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

ewa mols wevers 02-11-2013

HANDIG IN GEBRUIK, GENOEG RUIMTE, SLIMME EN HANDIGE RUIMTES ZOALS FLESEN REK ETC.HIJ IS LEKKER STIL EN HEEFT EEN HANDIG DISPLAY WAARMEE JE GEMAKKELIJK DE KOELKAST EN VRIEZER KUNT INSTELLEN

W. Eeuwes 01-11-2013

Mooi model en heel stil. Ideaal met de extra cool zone.
Ook dat deze al beste uit de consumenten testen kwam gaf ook de doorslag bij deze aankoop.
Mooie grote laden en helemaal uittrekbaar.
Grote groentelade en de uitschuifbare lade maken het voor ons de perfecte aankoop.

Truus1944 29-10-2013

Hij is energie zuinig, maak vrijwel geen geluid, indeling is overzichtelijk en veel ruimte, vriest goed en lekker ruim.

svanoene 28-10-2013

Energiezuinig A+++ en er zit een vakantiestand op. Aangezien wij de combinatie niet dagelijks gebruiken een groot voordeel. Dus nog zuiniger.

mischa1202 11-10-2013

Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet veel vertellen,maar dat ze op sommige onderdelen 10 jaar garantie geven wil wel zeggen dat ze zelf veel vertrouwen in hun product hebben.Maar ik heb wel Samsung gekozen door ervaring met andere producten zoals telefoon,harddisk.geheugen modulen voor pc.
Door het geld die je terug krijgt erg leuk geprijsd.

tina56 30-09-2013

Simpel in gebruik, het display front geeft al aan wat te doen, prima vormgeving geen klinken of trekijzers, maar en prima sleuf om hem te openen. Samsung staat bij ons bekend om duurzaamheid, meerdere producten in ons bezit.is zeer rustig 38db in een open keuken, je hoort haar soms zijn werk doen prima. We zouden hem zeker aanbevelen.

wally2 27-09-2013

Prima koelkast. Makkelijk te installeren en in te stellen. Koelt gewoon goed. Daarnaast maakt hij ook geen had zoemend geluid.

Arjen4321 25-09-2013

Prima koelkast van de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen want ik heb hem net. De bediening op het voor panel is eenvoudig en bied een goede indicatie van de temperatuur instelling.

acgalen 25-09-2013

Prima koelkast, het uitschuifbare dienblad is wel handig. Het licht is prima.
De vriezer heeft erg diepe lades, waardoor er in een lade 4 hele broden passen, mogelijk zelfs 5. Dat is erg prettig.

wally2 24-09-2013

Tot nog toe erg tevreden over de koelkast. Koelt goed. Makkelijk in gebruikt te nemen. Geen vervelend hard gezoem van de koelkast.

Jo Leerdam 23-09-2013

Mooi vormgegeven koelkast. Aan de buitenkant is de temperatuur leesbaar. Maakt geen geluid. Handige indeling.

M.El-Mahroum 16-09-2013

De koel/vries combinatie is erg stil en ziet er mooi uit. Verder zeer praktisch met veel opbergruimte

laho 14-09-2013

Bijna geruisloos, handige indeling, praktisch ingedeeld. Mooi vormgegeven, Cool Select Zone is ook erg praktisch

Mohamed84 13-09-2013

Mooie vormgegeven Koel vries Combinatie praktische indeling. ook is de prijs zeer goed voor deze koelkast. ben een tevreden klant

Joachim. 11-09-2013

Zeer mooi design en praktische koelkast, erg tevreden over de koelvakken voor het vlees en groente! Maakt vrijwel geen geluid erg stil.

Zeker een goede koop!

Hans2811 27-08-2013

zeer mooie koelkast lekker stil makkelijke indeling voor producten en koelt erg goed ben er zeer blij mee

humphrey callie 16-08-2013

ben een fan van samsung mooie design ben happy met samsung producten koel kast ben tevreden geruis loos en die zilver kleur past precies en cash bek van samsung

dafje66 07-08-2013

een zeer stille koel/vries combinatie met veel opbergruimte alleen de metalen ophang voor flessen is alleen voor wijn flessen. maar ruimte genoeg voor de petflessen

EvH88 07-08-2013

De koelkast is gemakkelijk in het gebruik en het display is zeer overzichtelijk ingedeeld. De vele koelopties en de CoolSelect Zone zorgen ervoor dat elk product op de gewenste temperatuur gekoeld kan blijven. De koelkast is snel op de gewenste temperatuur gekomen en de indeling is praktisch. Bovendien ziet het apparaat er strak uit en geeft de witte verlichting een moderne uitstraling!

Mark Strijker 06-08-2013

Koelkast werkt prima, het extra koel gedeelte is kouder dan rest van koelkast. perfect voor vlees/vis en groente.

Handig vinden wij ook de extra plaat in het vriesvak voor als je een groot product moet invriezen.