Samsung RB29FERNCWW - Reviews

koel/vries cominatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 185 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

laura koopmans 16-01-2015

6,8
Een fijne koelkast met mooi vormgegeven laden en opbergruimtens. De vriezer heeft veel ruimte en de laden hebben een beveiliging. Ook handig dat er een geluidje komt als je de deur open laat staan.

Bert11.11 14-01-2015

Wat gelijk opvalt is dat ie zo weinig tot geen hoorbaar geluid maakt. Een verademing nadat we de Amerikaanse koelkast hadden weggedaan. Mooie witte strakke uitstraling. Indeling koelkast vind ik handig. Uitschuifbare plank bijv. Vriesladen(3) zijn ruim. Past tenminste wat in.
Display aan de buitenkant handig om temp. af te lezen . Functies Power Freeze(om snel in te vriezen) en Vacation.
Al met al tot nu toe erg tevreden over deze Samsung!
Duurzaamheid geef ik een 7, omdat ik dit product nog maar korte tijd heb. Dus kan er nog niet heel veel over zeggen.

Trees100 13-01-2015

Mooie strakke koelkast. even wennen aan de indeling, maar snel vriendelijk in gemak! de spullen zijn goed koud en wat een ruimte in diepvries! Hij lijkt veel stiller dan m'n oudere koelkast.

PvdV1965 11-01-2015

het is even wennen aan de coolzone, de temperatuur ingesteld op 5 graden en de spullen waren bevroren...nog even aankijken, voor de rest een plaatje hoor...!!!prima ontwikkeling lekker rustig en een pracht uitstraling

N. Dijkhuizen 11-01-2015

Een mooie koelkast, met zeer veel ruimte. Erg makkelijk zijn de easy slide en de flessenrek. Erg veel ruimte in de groenten la en de extra cool select zone. Ook in de deur een aantal bakjes en plek voor nog een aantal flessen. De bovenste bak heeft een klep die gemakkelijk naar boven open gaat zodat je de producten makkelijk eruit kan pakken.Ook het extra grab'n go basket is makkelijk, bv om de sausflesjes in 1x op tafel te zetten. Het vries gedeelte heeft 3 grote diepe lade's waar genoeg ruimte in is. Al met al een zeer ruime koel/vries combinatie. Wij zijn er erg tevreden mee.

Trees100 10-01-2015

Pracht koelkast, veel ruimte in koel en vries deel. Goed koud en mooi stil! Prachtige vormgeving.. ben benieuwd hoe hij in lange termijn is en bijft

jan snippers 10-01-2015

koelkast is op zijn minst net zo goed als de zogenaamde betere merken.
wat stukken beter kan is de ned. gebruiksaanwijzing want de zinnen zijn soms niet af,of niet logisch opgesteld ,ook is het uitkijken geblazen omdat er vaak meerdere soorten worden uitgelegd in de zelfde handleiding enz...enz.

RvO55 08-01-2015

Een geweldige koel/vries combinatie met praktische opbergmogelijkheden.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

PeetersC 29-11-2014

Onverwachts ging onze 9 jaar oude (dure) koelkast kapot en natuurlijk op een vrijdagmiddag.Snel internet afgestruind en we kwamen elke keer weer bij deze Samsung terecht.Wat een verademing.En dat voor deze prijs.Weinig geluid ondanks open keuken, vriest en koelt goed.Makkelijk in te stellen,hoewel door we door de snelheid van kopen geen Nederlandse handleiding hadden.Maar daar is internet weer goed voor.Vormgeving is chique.Ledverlichting in de koelkast is supermooi.Wbt de duurzaamheid kunnen we nog geen oordeel vellen.Toevallig heeft mijn zoon dezelfde en kon ons geruststellen dus heb ik toch maar een cijfer gegeven.Dankzij Scheer en Foppen Lelystad werd de koelkast op zaterdag, de volgende dag, al geleverd.Wat extra betaald en de koelkast werd zeer voorzichtig in de keuken gezet.Kortom:wij zijn er heel blij mee.

Ingridwich 25-09-2014

Makkelijke bediening van display,stevige en grote vriesbakken en hij maakt weinig lawaai.Voor deze prijs een prima koel/vries combinatie.

Nieteke 06-09-2014

Vandaag de ijskast in gebruik genomen en ben benieuwd. De vormgeving en indeling van de ijskast zijn meer dan goed. Diepvriesladen zijn diep.

Thi Thanh Hang Huynh 05-09-2014

Ik vind het een leuk model, in verschillende kleuren verkrijgbaar (grijs/wit) wat erg handig is omdat het nu past met mijn eigen interieur.

wijwo 03-09-2014

Het is een top koel/vries combi. Voor deze prijs en deze waardering. Hij is stil in gebruik en het energieverbruik is in verhouding goed te noemen. Kortom: Voor deze prijs, met deze waardering, een prima apparaat!

J. Balendonck 03-09-2014

6,5
De koelkast maakt veel geluid. We vinden de indeling helemaal prima. Installatie verliep vlot. De koelkast ziet er mooi uit.

ruudkats 02-09-2014
  • Product maand in bezit

Een heel mooie en gebruiksvriendelijke koel/vries combinaties met een zeer goede inrichting en vele mogelijkheden

I.puts 02-09-2014

Wat ben ik blij met deze koelkast. Hij is zo ruim, dat ik de boodschappen voor de hele week makkelijk kwijt kan. Ook overzichtelijk en makkelijk in gebruik (door de uitschuifbare lade). Ook is hij zuinig in gebruik en een aanwinst in de keuken, want het is niet alleen een praktische, maar ook zeer mooie koelkast. Kortom, een aanrader!

ellengortemaker 01-09-2014

Een koelkast met alle specificaties die ik nodig heb, verder een goede indeling en weinig geluid.
Perfect apparaat.

dpijnenburg 31-08-2014
  • Product maand in bezit

Hele fijne en stille koelkast met een zeer praktische en doordachte indeling! Het vriesgedeelte is lekker ruim, en deze lades vallen er tenminste niet uit.

Erik van der Woude 31-08-2014

Fijne en mooie koelkast. Genoeg opbergruimte. Mooie bakjes en uitschuifbare lade. Erg stil.Diepvriesgedeelte werkt erg goed en 3 ruime opbergladen.

nadiak 28-08-2014

Je hoort de koelkast niet,staat mooi op zijn plek en heb de deurscharnier niet hoeven verwisselen omdat de deur handig opent in een lijn met de koelkast. Van binnen ruim en handig ingedeeld, alleen de flessenrek kunnen alleen kleinere flessen in helaas.