Samsung RB31FERNCSA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
206 liter inhoud

Beoordeling op basis van 166 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

NelT1939 11-01-2015

Erg fijne en ruime koel/vriescombinatie. Geluid valt erg mee en ik heb de indruk dat de koelkast helemaal niet zo vaak aanslaat.
De verlichting binnenin de koelkast is ook erg goed. Vind ook de Cool Fresh zones erg handig (onderin de koelkast voor het vlees en vis).
Al met al een prima apparaat!

Schipperke 01-06-2017

Mooi uiterlijk, eenvoudige werking met instelbare zones.

mooie koelkast met veel ruimte.
net in gebruik genomen en gemerkt dat de instellingen eenvoudig zijn.
Extra boostknop voor sneller invriezen.
Ook de uitschuifbare bakken met ladegeleiders zijn erg handig

Pluspunten

• stil
  • ruim

Minpunten

• nog niet gevonden

Dhr. van Haarlem 10-05-2017

Mooie grote Koelvriescombinatie

Op zoek gegaan naar een Koelvriescombinatie waarbij praktische indeling, genoeg ruimte en uiteraard energiezuinigheid het belangrijkste waren. Vandaar gekozen voor de SAMSUNG RB31FERNCSA. De extra coolselect zones zijn ideaal voor het vers houden van groente en vlees. Het diepvriesgedeelte is makkelijk als extra ruimte op onze bestaande diepvrieser. De Samsung heeft een makkelijk af te lezen display aan de voorkant. Is rustig qua geluid.

Pluspunten

• Indeling
  • Energielabel
  • Ruimte

Rene 21-07-2016

Mooie, gebruiksvriendelijke koelkast

Redenen van aankoop; No Frost - Geen handgrepen die afbreken maar mooi in de deur verwerkt/steviger - laag geluid niveau.

arnold 19-01-2016

Mooie koelkast mooie vormgeving en ruim van binnen en makkelijk Toegankelijk en geluid bijna niet te horen

Vage 11-01-2016

koel- vriestemperatuur gemakkelijk in te stellen en te veranderen. A++ is duurzaam en je hoort hem niet

Massri 10-03-2015

Wat een mooie koelkast voor een leuk prijsje! Erg fraai van buiten en binnen. Het mooie witte energiezuinige licht dat aangaat als je de deur open doet, oogt erg luxe. Verder maakt de koelkast weinig geluid. Eten en drinken in de koelkast is kouder dan wij gewend waren. Deze was dus in het begin normaal afgesteld. Wijzelf hebben de temperatuurregeling wat minder afgesteld. Dit kan makkelijk aan de buitenkant van de deur.

els212 09-03-2015

ben gaan kijken of hij wel aan stond want er was bijna niets te horen. Ook ben ik erg blij met de extra lade die apart in te stellen is.

MickyB 12-09-2014

Paar weken terug de RB31FERNCSA aangeschaft bij onze vertrouwde witgoedspecialist. We zijn erg tevreden over deze koelkast. Hij ziet er allereerst prima uit, en laten we eerlijk zeggen dat is toch het eerste wat je ziet. Gekozen voor de aluminium kleur (materiaal is gelukkig niet van echt aluminium, waardoor je vetvlekken ook niet zo snel zijn). Kleur staat prima in onze keuken en alles ziet er prima strak uit.

Leuk detail is het digitale display in het midden van de koelkast. Ziet er niet alleen mooi uit, is nog eens erg makkelijk doordat we zowel voor het koelgedeelte als het vriesgedeelte alles makkelijk kunnen instellen. Gebruiksgemak van de koelkast is daarbij erg plezierig, ik kan makkelijk alles instellen, en van binnen zijn er verschillende compartimenten waar ik verschillende producten kan koelen, allen gespecificeerd naar het type product (vlees, groenten, etc.). Koelkast is ruim van binnen en bovenin is een gedeelte waar ik flessen (wijn) makkelijk kan neerleggen.

Vriesgedeelte is ook prima. De lades zijn ruim, vriezen niet in en zijn makkelijk te openen, en kunnen vooral ver naar voren uitgetrokken worden.

Tot slot het geluid; een niet onbelangrijk aspect. Ik zit liever niet in de keuken te eten terwijl ik het gevoel heb dat ik naast een heftig zoemende elektriciteitsmast resideer. Daar heb ik mij gelukkig ook geen zorgen over hoeven te maken: ik hoor helemaal niets van de koelkast.

Al met ben ik / zijn wij erg tevreden over de koelkast! Absoluut geen spijt

naja 26-10-2017

prima koelkast

het is een prima apparat, heel mooi en leuk, alles is top, veel ruimte en ik ben heel blij met deze koelkast,

Patricia 04-08-2017

Koelkast

Goede indeling van de koelkast. Ruim genoeg. Veel opties, ook als je op vakantie gaat kan je hem zuiniger instellen.
Er zit alleen een hele irritante piep ondanks dat het 39 decibel aangeeft., maar afgesproken dat ik het even afwacht. Mocht dat verholpen zijn, is het een perfecte koelkast en krijgt de koelkast een dikke 8

Pluspunten

• Ruim
  • Bakjes in de deur verplaatsen
  • Ruime vriesgedeelte

Minpunten

• Ondanks 39 db toch een irritante piep

Daan Wijnen 01-08-2017

Samsung Koelkast

Hij heeft een mooi uiterlijk, daarnaast kun je op het scherm alles temperaturen makkelijk aflezen en aanpassen. De indeling is zeer praktisch veel laden en een handig flessen rekje zodat je de flessen niet meer in de deur hebt staan en er dus niet uit kunnen vallen.
Het vries gedeelde is zeer ruim en hij heeft antifrost dat is een zeer groot plus punt.

L.Veldt 26-07-2017

Mooi design, stil

Wij hebben deze koelkast gekocht en de levering was al helemaal in orde.
De koelkast is enorm stil, de buitenkant voelt goed stevig en glad aan.
De binnenkant van de koelkast bied veel ruimte, goed verlicht en'de temperatuur is per zone in te stellen (zelfs een vakantiestand).

Enig nadeel is dat de laden en legplanken een vaste plek hebben en dus niet 'vrij' ingedeeld kunnen worden. Daar naast echt een top koelkast!

Pluspunten

• Ruim
  • Temperatuur in zones instelbaar
  • Solide
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Lades en planken hebben vaste plek
  • Deur is niet makkelijk te wisselen van kant

Kasper 19-07-2017

Elegante koelkast van alle gemakken voorzien

Prachtige grote koelkast waarvan de temperatuur snel en makkelijk in te stellen is. Behalve de omvang is dit apparaat ook nog uitgerust met allerlei handige bakjes en opberglades en het is bovendien een elegant apparaat dat weinig geluid maakt. Met al deze voordeling is deze koelkast haar geld zeker waard.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk temperatuur instellen
  • Heeft allerlei handige lades en bakjes
  • Biedt veel opslagruimte

Loes 17-07-2017

Mooie, ruime koelkast!

We wilden een goede, zuinige koelkast met veel ruimte. De koelkast werkt prima! Producten worden goed gekoeld en door het no frost-systeem hoeven we nooit meer te ontdooien: ideaal!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie vormgeving

Kempe 10-07-2017

Veel extra's

Een koel diepvriescombinatie met gescheiden temperatuurinstellingen een vakantie instelling voor de koelkast, een knisperverse groentelade en een apart vak voor het koel houden van vlees, flessenrek, enz.

Naja 08-07-2017

The best refrigerator ever

It is easy to say that this product should be the only refrigerator used in the world, it is the best of the best.

Samsung koelkast 06-06-2017

Samsung koelkast

Mooie zilverkleurige koelkast
Prettige indeling van de koelkast met handige lades
No frost, dus nooit meer ontdooien !!
Koelkast is zo goed als geluidloos

Pluspunten

• indeling koelkast

Minpunten

• maar 3 vrieslades

Corine 18-05-2017

Ruime koelkast

Erg fijne koelkast.

Pluspunten:
Hoog en erg diep!
Extra afgesloten vak voor je vlees dus nog meer ruimte.
Scherm in de deur voor de temp. is makkelijk te bedienen.

Minpunten:
In het flessenrek/wijnrek wat erbij zit kunnen geen frisdrankflessen omdat het niet gaat ivm de plaat erboven. Bierflesjes liggen er ook niet stevig in/op.

Rekken/platen in de koelkast zelf zijn niet te verplaatsen. je kan dus niet je eigen indeling maken. De vakken in de deur zijn wel te verplaatsen.

Hij maakt naar mijn idee nog wel veel geluid, onze oude Whirlpool koelkast was stil.

Ondanks de minpunten vind ik het nog steeds een fijne koelkast.

Pluspunten

• Hoog
  • Diep
  • extra vak voor vlees

Minpunten

• Luid
  • Rekken/plaaten niet verstel/verplaatsbaar
  • flessenrek niet geschikt voor frisdrankflessen

Wim 01-08-2016
  • Product maand in bezit

Samsung RB31FERNCSA

Prima apparaat voor een zeer redelijke prijs. Moderne uitstraling, praktische indeling, veel ruimte.