Samsung RB31FEJNBSA

Liebherr CNPel 4313

Liebherr CNP 4313

• Inhoud koelruimte 209 liter inhoud
Liebherr CNP 4313

Beoordeling op basis van 896 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

wim1 25-01-2016 Product jaar of meer in bezit

6,8
Nu een jaar ongeveer in huis. Koelkast ziet er mooi uit maar planken zijn niet verstelbaar en het flessenrek is te klein voor de gewone cola flessen e.d.
Ook maakt hij behoorlijk veel lawaai, als je een open keuken hebt is dit niet aan te raden. Verder prima koelkast, geen spijt van aankoop.

Den Buus 24-03-2015 Product jaar of meer in bezit

4,5
Nu vier jaar in bezit, en twee keer is de vochtafvoer bevroren met als resultaat dat het koel gedeelte niet meer werkt. Buisje voor afvoer is te dun en zit dan snel vol met ijs. Als je de servicedienst belt hebben ze over twee weken een keer tijd. Productiefout en slechte service.

Danielle2010 03-03-2014 Product kwartaal in bezit

5,5
De koelkast is op zich een mooie functionele koelkast. Ik heb wel het flessenrek eruit gehaald voor meer ruimte op de planken. Alleen zou ik de koelkast nooit gekocht hebben als ik wist hoeveel herrie deze maakt. Het is een zeer storend geluid, soms wat zacht maar vaak hard. Hij slaat heel erg vaak aan en blijft dan lang geluid maken. Ik heb contact met Samsung gehad maar zij hebben geen goede verklaring. Waarschijnlijk hoort dit geluid bij deze koelkast. Voor mij is dit een miskoop!
Over de duurzaamheid kan ik eigenlijk niets zeggen. Ik heb de koelkast te kort maar moest een cijfer invullen.

sibo 14-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

no-frost, maar de samsung vriezer zit vol met ijs

Deze koel/vries combinatie heb ik in feb 2016 veel te snel gekocht. Het apparaat oogt mooi, strak, modern en degelijk.
Maar deze koel/vriezer heeft ook nadelen. Geen verstelbare lades/legplanken in de koelkast, te weinig ruimte voor 1,5 literflessen, kleine potjes saus kunnen niet rechtop staan, alles moet liggen. De flessenrek kan gelijk bij het oud ijzer, daar passen geen flessen in. De flessen moet je plat neerleggen in de niet verstelbare rekjes :-( 1,5 literflessen kunnen ook niet in de deur, dat omdat de flessengedeelte in de deur te laag is, je moet de koelkast deur wel heel erg langzaam en voorzichtig opendoen, anders vallen de flessen er uit.
De vriezerladen zijn ook erg onlogisch qua grote. De bovenste la is precies groot genoeg om brood in te vriezen, klasse. Alleen als ik brood uit de bovenste la van de vriezer wil halen moet de koelkast ook open, zo dik en lomp zijn de deuren.
Verder maakt deze koel/vries combinatie veel lawaai.

Na een jaar en 2 maand in bezit, blijkt dat in de no-frost vriezer een erg dikke laag ijs zit. Dit mag niet gebeuren, want hier adveeert samsung ze mee. Ik las meer verhalen op internet dat dit vaker gebeurt en samsung niet thuis geeft helaas. Dus hou er rekening mee dat je deze koel/vriezer koopt, dat je wel moet ontdooien.

Pluspunten

• oogt mooi en degelijk
  • nul graden koellade, temp kan je appart instellen

Minpunten

• no frost werkt niet
  • geen verstelbare legplanken
  • metalen flessenrekje is te klein
  • Flessenrekje in de deur is te klein
  • Bovenste diepvrieslasde is moelijk te bereiken.

Henri 30-03-2017 Product paar dagen in bezit

Temperatuur van vriezer fluctueert enorm

Ongeveer 2x per 24 uur stopt de vriezer met koelen op het juiste moment. Het apparaat verbruikt dan plotseling wel ongeveer 150W zonder dat het aanslaat (normaal 30-60 afhankelijk van koelen/vriezen/beide). Daarbij maakt het vreemde geluidjes (tikken/schrapen) maar de temperatuur in de vriezer begint in rap tempo op te lopen. Bij een instelling van -19C ligt de normale cyclus tussen -15 en -18, maar dan stijgt de temperatuur in veel hoger tempo door tot ongeveer -8, alsof er een warme luchtflow door de vriezer loopt. Apparaat is nauwelijks gevuld, komt niet open, staat ruim opgesteld. Aangezien Samsung qua service nauwelijks serieus reageert, deze recensie. Iedereen die zo'n apparaat heeft, is zich misschien niet eens bewust van het defect, want wie test dit nou met een vermogensmeter en thermometer. Ik ben benieuwd of omruilen zal helpen.

Pluspunten

• ruimte
  • geluid
  • zuinig

Minpunten

• temperatuur vriezer
  • klantenservice samsung

Fenja 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

Nog mooier dan verwacht

Grote lades in de vriezer, handig uitschuifbaar plateau, makkelijk in te stellen op het scherm op de deur, mooie verlichting, twee ruime lades in koelgedeelte waarvan één gewone groentelade en de andere een coolselect zone voor groente en fruit of vlees, vis en gevogelte.
Koelkast staat op wieltjes wat dus super handig is als je er een keer onder of achter wil schoonmaken

Minpunten

• plateau's kun je niet van plaats veranderen

koelast2 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

samsung koelkast

een geweldige koelkast mooi desing en erg zuinig, goeie levering. en staat mooi bij het interieur.
heel gebruiks vriendelijk en niet te vergeten alles in1, koelkast en vriezer.

EVANTOL 29-02-2016 Product maand in bezit

Het is een moderne - strak uitgevoerde koelvries combinatie die erg weinig geluid maakt, geen concens vormt en erg makkelijk in gerbuik is, een aanrader!

Miranda 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Echt een fantastische aankoop, heel blij mee. Hoogste nivea energiezuig +++, Maakt haast geen geluid, Uitschuibare lade is ook ideaal, mooi design.

Hendrik 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een fraai apparaat die best gezien mag worden in je interieur, hij is erg stil, mooi ruim en verlicht van binnen, voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, kort om in ben erg happy met de koelvries combinatie

cobie tholenaar 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze Samsung koelkast net aangeschaft het geluid is nihil
dus niet storend als hij in een open keuken staat
vormgeven is heel mooi en binnenkant is heel handig met slide plateau ik raad hem iedereen aan.

Bert 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben het apparaat nog maar een dag daarom is het moeilijk om een echte beoordeling te geven.
De specificaties lijken goed en de eerste indruk is ook goed.

PeKa 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super zuinig, ruim en chique koelkast. No frost, werkt prima. A+++ voor een goede prijs. Led van boven, maakt de koelkast redelijk licht. Door schuifplank kan je overal makkelijk bij.

Samsung 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind hem super mooi en heel modern hij maakt geen geluid hij maakt ook geen ik en bezit veel ruimte en is niet duur

Jet 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

De koel-/vriescombinatie net aangeschaft en zeer tevreden mee. Een goede indeling, mooie vormgeving en energiezuinig.

Har 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze koel/vries combinatie ziet er degelijk uit. De indeling is heel praktisch met goed toegangkelijke laden.
Met A*** ook duurzaam en voordelig met energie.

Wilma 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

goede stillen koel/vries Combinatie
ik hoop dat de kast voordelig omgaat met de energie,
en dat hij een hele poos mee gaat

Tjalie 15-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design, lekker groot en goed ingedeeld, makkelijk met de ruime vrieskast onder. Zuinig in gebruik, stil, geef een sein als de deur een tijdje open staat. Heeft een knop voor als je met vakantie gaat zodat het nog zuiniger is. Voor een leuke prijs.

nadide 18-03-2015 Product maand in bezit

Deze koelkast is de beste die ik tot nu toe heb gehad. We zijn erg tevreden, gebruikelijk en duurzaam.

Ik raad anderen van harte aan!

PDukan 15-03-2015 Product maand in bezit

Geweldige functionele en mooie koelkast. Zeer gebruikersvriendelijk. Goede indeling en makkelijk te bedienen. Ben zeer tevreden over deze aankoop.