Samsung RB29FSRNDWW - Reviews

192 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

monic39 18-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze koelkast nu bijna 2 jaar. Wat mij opvalt is het volgende: af en toe (aantal keer per dag) maakt hij een heel hard krakend en knallend geluid. Ook het aan/afslaan gaat met de nodige decibellen. Geluidsarm is hij dus zeker niet. (en ja hij staat waterpas)
Aangezien ik in een 1kamer app. woon met een open keuken is de blauwe led verlichting ERG FEL en heb ik moeten afplakken omdat anders mijn hele kamer blauwe werd verlicht. Qua inhoud heb ik niks te klagen.Ik vind het een groot voordeel dat ik hem niet meer hoef te ontdooien.

lecoq 9 26-01-2015 Product kwartaal in bezit

N.a.v.de goede reviews deze koel/vriescombinatie enige maanden geleden aangeschaft. Werkt naar tevredenheid, doch het geluid wat deze koel/vriescombinatie laat horen (compressor e.d.) laat zeer zeker te wensen over en is zeker niet stil.
Jammer een gemiste kans. P.S. na een week al een monteur geweest voor het geluid, dat deze koelkast maakte. Dit bleek
gewoon zo te horen(compressor).
Als je naast of in de buurt van de koel/vriecombinatie moet slapen, dan bij het regematig aanslaan van de compressor veel slaapgenot.

Reikha 07-06-2014 Product paar weken in bezit

Heb deze koelkast aangeschaft na het lezen van vele positieve beoordelingen. Welnu vanaf dag 1 heb ik spijt dat ik hem heb gekozen. de koelkast maakt een vrijwel de hele dag een irritant geluid. Het lijkt op een vliegtuig dat klaar staat om te vertrekken. Met een open keuken is dit uiterst vervelend.
Na 1 week is er een monteur bij geweest die vaststelde dat het de compressor was, vervangen was geen optie. Tevens ratelde de ventilator in z'n behuizing. Ik heb de leverancier (elektrogigant.nl)hierover gebeld, kon zonder problemen de koelkast omruilen. We krijgen nu een Siemens, hopelijk is die stiller.

cyclame 27-04-2014 Product paar weken in bezit

voor ik overging om deze koelvrieskast te kopen,heb ik veel kasten met elkaar vergeleken en de punten die voor mij belangrijk waren op een rij gezet,deze koelvrieskast was voor mij de beste optie, de prijs/kwaliteit en geluidsniveau, zuinigheid A+++ no-frost systeem.en voor een nog betere prijsoptie besteld bij firma Bemmel&Kroon.

mariekejh 06-03-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb eerder een review geschreven, maar na deze koelkast een aantal maanden in mijn bezit te hebben, ben ik nog steeds erg tevreden.
De leverancier raadde mij af de deur de andere kant op te laten openen, maar verder zie ik geen slechte punten.
Een mooie ruime koelkast incl 3 vriesvakken, wijnrek en groentenbak in de koelkast zijn ideaal.

Jeannet Hulsman 15-01-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb al eerder een revieuw geschreven inmiddels heb ik de koelkast ruim 4 maanden. Het enige waar ik aan wennen moest waren de nieuwe bijzondere geluiden die die af en toe maakt. Nu slaap ik er naast en heb nergens last meer van. Het is een fantastische koelkast. Ik heb geen wijzigingen wat mijn vorige revieuw betreft.

Bert van San 13-11-2013 Product paar weken in bezit

Strakke Koelkast met voldoende ruimte voor een gezin met 5 personen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jansen987034 12-11-2013 Product maand in bezit

Fijne grote koelkast. Vriesgedeelte heeft goed grote lades.Heb koelkast nu een maandje in bezit en de kast maakt heel weinig geluid.

FKPrins 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Mooie strakke vormgeving, goede indeling, koelt en vriest uitstekend. Geluidsniveau van de koelkast is prima.

Mathissen 11-11-2013 Product paar dagen in bezit

Prima koel/vries-combinatie.
Goede en handige indeling! Voldoende opbergmogelijkheden. En goed schoon te maken!!
Duurzaamheid een negen in verband met no-frost, led-licht en 10 jaar garantie op compressor

Hvd2905 11-11-2013 Product maand in bezit

Mooie koelkast..
goede indeling..
bij het open doen erg prettig binnenlicht,blauwachtig rustgevend.
Twee beugels waar wijnflessen/frisdrank kan worden opgelegd.
Veel ruimte in de drie diepvriesladen.
Zeer gebruiksvriendelijk
Topkast!

Tom7500 08-11-2013 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi ontworpen koelkast, zowel van binnen als van buiten. De LED verlichting geeft een duidelijk en gelijkmatig licht. De ruimte is efficient te benutten.

Iris123456789 08-11-2013 Product paar weken in bezit

De koelkast is erg makkelijk in gebruik, alleen wanneer de deur vanaf de andere kant open moet gaan, is dit een hele onderneming. Wij zijn hier een klein uur mee bezig geweest.

De koelkast ziet er erm mooi uit en maakt weinig lawaai. De duurzaamheid is prima naar mijn mening, ookal kan ik hier weinig over zeggen aangezien ik de koelkast pas 2 weken heb.

Platinum83 07-11-2013 Product paar weken in bezit

Ruime koelvriescombi met 3 vriesladen en veel ruimte om te koelen (incl. speciaal rek om flessen wijn in te leggen). Zeer netjes, strak en modern design en een meer dan prima prijs/kwaliteitsverhouding. Absoluut geen spijt van deze aankoop en zou 'm iedereen aanraden. Hoor de koelkast nooit geluid produceren.

katrien69 07-11-2013 Product paar weken in bezit

Vooral het aantal decibellen valt heel erg mee.Hij is geluidsarm.
de kast is mooi ruim. prima indeling en handig. Tevens het instellen van koel en vriezer is gemakkelijk en zeer duidelijk. Ik ben blij met deze aankoop.

Henk1935 07-11-2013 Product paar dagen in bezit

Na aankoop van deze koelkastkombinatie ben ik uiterst tevreden.Het eerste wat mij opvalt is dat de indeling zeer overzichtelijk is, ook voor wat betrefd de temperatuur regeling zoals ook de vakantie instelling is zeer praktisch.

P.Strijbi 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

leuke goedkope grote koelkast.
Ruim van binnen met een handige indeling.
Goed in te bouwen.
Deur goed om te bouwen naar linker kant.

Peter Conijn 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Handige indeling van de vakken in de kast en in de deur.

jeanna56 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Veel goedkoper dan in de goedkoopste electronica zaak, supersnelle levering en zeer tevreden over de service!
De koelkast zelf is zeer ruim en heeft een mooi design.
De drank wordt zeer snel gekoeld en de groenten in de groetenbak blijven veel langer vers!
Kortom, geen klachten en zeer tevreden over dit toestel en de service.

mariekejh 03-11-2013 Product paar weken in bezit

Goede koelkast, zie er eigenlijk geen gebreken aan. A+ energieklasse, handige lades in het vriesgedeelte, wijnrekje in koeling en ook een schuifbaar plateau in de koeling.