Samsung RS7568BHCSP - Reviews

side-by-side koel/vriezer

8,1

arno linkels 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

samsung amerikaanse koelkast

Blij met de koelkast. Echt een sieraad voor onze keuken. Hele grote koelkast, erg stil, goede levering en duidelijke beschrijving.

Gerrit 08-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie koelkast met ontwerpfout

Ik heb deze koelkast die mooi fictzioneert en veel ruimte bied. Ook de extra brede ruimte in de koelkast deur is handig. Echter zit er een echte ontwerpfout in. De deur schanier is niet zo gemaakt dat de deur uit zichzelf dichtvalt. Hij blijft, mede ook door alle spullen in de deur, wagenweid openstaan. Je meot de deur bewust dichtduwen. Er is zelfs een monteur langsgeweest. Koelkast staat horizontaal en aan de kast is niks fout. Onze vorige koelkast ging wel zelf dicht of met een zetje de goede richting in. Deze draait uit zich zelf naar 90 graden open.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Ijsblokjes

Minpunten

• Deur blijft open staan.

Anton 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Samsung Vries- koelkast Amerikaans model

Ziet er goed uit. Kwaliteit en prijs. Heel veel ruimte in vries gedeelte maar ook in het koelgedeelte. In de deur ook genoeg plek voor flessen.

Chris 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

MOOIE HANDIGE KOELKAST

We hadden al zo een koelkast en daarom hebben we deze nog eens besteld. genoeg ruimte ook voor de diepvriesspullen. bovendien heb je altijd ijsklontjes tot je beschikking.
Alleen maakt deze wel meer lawaai dan het vorige model.

Fubar6 05-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Erg fijne koelkast, strakke vormgeving en véél ruimte!

Hele mooie ijskast, nu een jaar in bezit. De hoeveelheid ruimte in de ijskast is echt top. Je kunt er ontzettend veel in kwijt. De deuren werken soepel, ook als je ze vol zet met flessen/pakken drank e.d..

Het is niet de stilste. Als hij aanslaat dan is hij echt wel hoorbaar en ook het gerommel van de ijsmachine hoor je om de zoveel tijd. Niet storend en het went.

Tot nu toe heel blij mee. Vooral de ijsdispenser en koud water aansluiting zijn top!

de boer 22-02-2016 Product jaar of meer in bezit

heb de samsung rsh koelkast 8 jaar gehad
eerste 5 jaren goed en geen problemen.
toen begon het met de ventilator die tegen bevroren delen in het KOELgedeelte kwam.
dit was op te lossen door 2 dagen te laten ontdooien en weer aan zetten en het was weg.dit was om het half jaar
het no frost gedeelte waar samsung mee adverteerd werkte dus na een tijdje niet meer.
na een jaar of 8 koelde en vroor hij niet meer.
had een lek in het circuit waardoor het koudemiddel eruit kon.
we kwamen er laat achter omdat de koelkast gewoon -16 en 6 aan bleef geven.dus alles kon je weggooien.
aan samsung klanten service heb je niet veel.
Om hem te laten maken staan ze ook niet in de rij
Het circuit heeft namelijk 2 verdampers (in koelkast en een in vriesgedeelte) en deze zitten op 1 circuit met condensor en compressor aan achterzijde.
samengevat : mooie niet te dure koelkast/vriezer,
makkelijk bedienbaar maar verwacht niet dat onze koreaanse vriend 10 jaar meegaat.

Melleke 15-11-2013 Product paar weken in bezit

Wat een superkoelkast. Hij is stoer maar toch elegant en wat kan er veel in! Hij is zowel van buiten als binnen echt prachtig. Mijn zoon van 12 ging voor de koelkast staan en hij zei: "ik ga m even open doen om te zien hoe mooi de verlichting aan gaat". Hier is echt goed over nagedacht. Tot nu toe echt superblij met deze aankoop.

JacqEnKr 26-10-2013 Product paar dagen in bezit

Aansluiten en draaien maar. Wateraansluiting via de filter wel even voorbereiden maar ook dit is eenvoudig te doen. Eenvoudig te bedienen.

Dat ie mooi is wisten we al uit de winkel. Let wel even op de maat. Hij paste alleen zonder verpakking bij ons door de achterdeur.

mmpen 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Super koelkast! Net een paar dagen in huis, maar dik tevreden. IJsblokjes in overvloed en gescheiden ruimte super.

Ronald Hz 13-09-2013 Product paar dagen in bezit

Het is een zeer mooie koelkast met een efficiënte inrichting,We hebben veel plezier van de koelkast, we hebben 'm nu een aantal dagen in gebruik. De inrichting is heel praktisch en het bedieningsgemak is groot, temperatuur bijstellen is geen probleem. We hopen hier lang van te genieten