Samsung RS7528THCSL - Reviews

Uitvoering
side-by-side koel/vriezer

Greet 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Amerikaanse koelkast

Onlangs aangeschaft. Mooie vormgeving en veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. Snel in gebruik te nemen en zeer weinig geluid. We zijn er erg blij mee, een aanrader.

Jack joyce 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

een geweldige ijskast, zoveel plaats zelfs in de deuren is er zoveel ruimte om meerdere flessen bakjes ect op te slaan. Maakt eigenblijk vrijwel echt geen geluid !! ps wel 24 uur laten staan zonder stroom bij aankoop. Geweldige ijskast ons gezin is mega mega happy !!

Voorheen hadden wij een samsung enkeldeurs koelkast met drie lades..nu deze Amerikaanse koelkast. ohh wat een verschil qua ruimte..zoveel plaats in de deuren voor vele flessen bakjes etc.. In deze ijskast en vriezer passen echt heel wat boodschappen..mooie lefverlichting wanneer je de ijskast openmaakt. hele stevige zware deuren en daarbij maakt deze ijskast haast geen geluid... Mega mega happy

gerdaterhaar 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie koelkast/vriezer

Ben er superblij mee. Ik had een vriezerkast deze was aan vervanging toe. Heb nu ook extra koelkast ruimte in huis. De vriezer en koekast waren snel op de juiste temperatuur. Wat een ruimte. De vriezer is overzichtelijk door de legplanken. Onderin zitten 2 lades en de vakken in de deur zijn superhandig voor de kleinere spullen. De koelkast is groter dan mijn inbouwkoelkast in de keuken. Ik heb nu de extra koelkast in de garage niet meer nodig. Heb nu alles bij de hand. Het RVS is ook supermooi. Veel mooier dan de oude witte exemplaren.

mg 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

ZEER MOOIE KOEL-VRIESCOMBINATIE

Mooie kast. zeer snel op temperatuur, hopen maar dat ie goed gaat bevallen. Jammer dat er aan de voorkant onderaan grijs plastic is gebruikt in een net verkeerde kleur grijs.

Lovely 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie energiezuinige koelkast

Mooie koelkast in design, die overigens veel ruimte bied en zeer energiezuinig is. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn aankoop.

MaxG 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

groot genoeg

Koeling is voor ons groot genoeg. De vriezer is ruim voldoende. Apparaat is snel op de ingestelde temperatuur. Maakt weinig geluid. Er is ook 10 jaar garantie op de compressor. Een van de weinige kasten waarop geen water of ijsblokjes tappunt is aangesloten. Dit geeft veel meer ruimte.

Een blije gebruiker 14-11-2013 Product paar dagen in bezit

Energie zuinig, super praktisch en eenvoudig bedienbaar, heel veel ruimte en mooi. En het beste, de koelkast kan meteen aan na transport door een ingenieus koelsyteem.

Joyce_ 14-11-2013 Product paar weken in bezit

na uitgebreidt zoeken, is onze keuze op deze koelkast gevallen.Hij is ruim, handig ingedeeld en superkoel.
we hadden eerst een inbouw koelkast en een gewone koelkast met vriessvakken aan de onderkant.En daar zijn we nu vanaf.Want de inhoud van deze 2 koelkasten paste prima in de nieuwe koelkast en we hadden ruimte over.
Je hoort hem af en toe wel aanslaan en het geluid is niet storend.(sommige mensen hebben hier last van maar het is gewoon een kwestie van goed afstellen)
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen , maar ik ben niks anders gewend van Samsung.

Bert0608 02-11-2013 Product paar dagen in bezit

De kombinatie nu enkele dagen in gebruik en we zijn zeer tevreden. Mooie strakke vormgeving en toch zeer gebruiksvriendelijk. De inhoud is heel goed toegankelijk mede door heldere en prettige verlichting en heeft zeeën van ruimte. Het bedieningspaneel is door de plaatsing goed te bedienen en geeft een perfect beeld van de inwendige temperatuur en daarmee spaar je energie zonder verlies van comfort. Voor mij betekent het ook dat ik ´s morgens niet meer de boter keihard in het kuipje heb omdat ik tegen de regelknop heb gestoten.
De kombinatie vervangt bij ons een diepvrieskast en oude koel-vries combinatie. We hebben nu meer koel- en vriesruimte, maar we betalen veel minder energie. De kombinatie is binnen 7 jaar terug verdiend en daarna houden we elk jaar geld over t.o.v. het huidige energieverbruik. Dat is goed voor de portemonnee, maar ook voor het milieu. Ik schrok echt van het energieverbruik van de oude apparaten en kan iedereen aanraden hier eens goed naar te kijken.
Na een paar dagen wil ik de kombinatie al niet meer missen en kan hem zeker aanbevelen.

Familie GvS 01-11-2013 Product paar dagen in bezit

Aantrekkelijk uiterlijk.
Grote inhoud terwijl het er niet als een groot bakbeest uitziet.
Overzichtelijke indeling.
Makkelijk schoon te maken.

besada 30-10-2013 Product paar dagen in bezit

Een prachtige koelkast.In het koelgedeelte aparte lade
voor groenten,fruit en een aparte lade voor vleeswaren
etc.
Wij zijn tevreden>>>

Rita60 27-10-2013 Product paar weken in bezit

Mooie strakke vormgeving, veel ruimte zowel in het koel alsook in het vriesgedeelte. Het geluidsniveau is prima. Soms rammelt ie even maar over het algemeen: prima Amerikaanse koelkast en wij zijn er blij mee !

henkinline4 28-09-2013 Product paar dagen in bezit

Nu een week in het bezit van mijn SAMSUNG RS7528THCS. Afscheid genomen van mijn inbouw koelkast. Wat een ruimte en goede bereikbaarheid van alle spullen, zowel in koelkast als ook in de vriezer. voor zo'n grote koelkast met dit energie verbruik zie je niet veel.