Samsung RS7528THCSL - Reviews

Uitvoering
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
361 liter inhoud

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Jack joyce 28-07-2016

een geweldige ijskast, zoveel plaats zelfs in de deuren is er zoveel ruimte om meerdere flessen bakjes ect op te slaan. Maakt eigenblijk vrijwel echt geen geluid !! ps wel 24 uur laten staan zonder stroom bij aankoop. Geweldige ijskast ons gezin is mega mega happy !!

Voorheen hadden wij een samsung enkeldeurs koelkast met drie lades..nu deze Amerikaanse koelkast. ohh wat een verschil qua ruimte..zoveel plaats in de deuren voor vele flessen bakjes etc.. In deze ijskast en vriezer passen echt heel wat boodschappen..mooie lefverlichting wanneer je de ijskast openmaakt. hele stevige zware deuren en daarbij maakt deze ijskast haast geen geluid... Mega mega happy

axalov 14-10-2016

Vanwege het smalle vriesgedeelte vraag ik mij af of je ook hele broden kunt invriezen. En zo ja, hoeveel passen er ongeveer in?

MaxG 24-05-2016

groot genoeg

Koeling is voor ons groot genoeg. De vriezer is ruim voldoende. Apparaat is snel op de ingestelde temperatuur. Maakt weinig geluid. Er is ook 10 jaar garantie op de compressor. Een van de weinige kasten waarop geen water of ijsblokjes tappunt is aangesloten. Dit geeft veel meer ruimte.

axalov 14-10-2016

Kunt u ook aangeven hoeveel hele broden je kwijt kunt in het vriesgedeelte?

mg 19-06-2016

ZEER MOOIE KOEL-VRIESCOMBINATIE

Mooie kast. zeer snel op temperatuur, hopen maar dat ie goed gaat bevallen. Jammer dat er aan de voorkant onderaan grijs plastic is gebruikt in een net verkeerde kleur grijs.

10-07-2017

Super zuinige en enorm ruime Samsung Amerikaanse Koelkast

Een week geleden hebben we de Samsung Amerikaanse Koelkast gekocht, een dubbeldeur uitvoering.

Mooi RVS front en vette vingers vrije zijkanten in rvs look.
Prachtige zachte verlichting via de achterkant van de koelkast, dus overal goed licht op de inhoud.
De verticale deur openers / stangen staan super strak en zijn mooi van design en liggen goed in de hand.

De koelkast is zeer ruim en heeft een logische indeling van zowel koeldeel als vriesdeel.

In het koeldeel past genoeg weekvoorraad in voor een groot gezin en we hebben nog ruimte over. Door de verschillende koelzones en enorme groente lade blijft alles lekker vers.
Vijf verschillende flessen fris in de deur, dat is geen probleem. De deur klapt niet open of dicht maar blijft keurig in balans staan in de stand waarin je hem los laat.
De verschillende kou zones

We hebben bewust gekozen voor de versie zonder ijsmachine in de deur, dat kost veel ruimte en we hebben geen waterleiding bij de koelkast, dus ook geen extra aansluitkosten.

De vriezer heeft veel handige vakken en enkele handige laden (voor ijsjes!!!). Super gadget is de kantelbare ijsblokjes houder :-)

Door de mooie blauwe letters op de display oogt de koelkast futuristisch. De combinatie van de RVS zilveren look is echt prachtig.

De kast staat bij ons vrij op een muur, naast de woonkamer, kast maakt een zacht geluid, absoluut niet storend, zelfs niet in de avond als er verder geen omgevingsgeluiden zijn. Hij zoemt soms zacht, alsof hij het echt naar zijn zin heeft.

We hebben voor deze uitvoering gekozen omdat het een A++ label is, de vrieskant ruim en makkelijk in te delen is en omdat de voorraad in de koelkant logisch is. Vooral de grote vers lade is perfect.
Wij zijn erg tevreden met en over deze aankoop.

Als er een minpuntje te vinden is, is het de sticker rechts onder op het zijpaneel, dat is een papieren sticker en was lastig te verwijderen. En... met de beschermende verpakking er om heen hadden we 4 mm speling om de koelkast door de deur te schuiven, het paste net, zonder deze beschermende verpakking was er voldoende ruimte geweest, maar we wilden geen krassen dus het was even passen en meten.

Pluspunten

• ruimte
  • zuinig
  • design
  • grote vers lade
  • stil / geruisloos

Minpunten

• dikte inclusief verpakkingsmateriaal
  • papieren sticker rechts onderin op zijpaneel

Greet 30-07-2016

Amerikaanse koelkast

Onlangs aangeschaft. Mooie vormgeving en veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. Snel in gebruik te nemen en zeer weinig geluid. We zijn er erg blij mee, een aanrader.

D 27-09-2016

Ik zou graag willen weten hoe vaak uw koelkast per uur aanslaat. Die van mij zo'n 2x en vraag me af of dat redelijk is.

Bert0608 02-11-2013

De kombinatie nu enkele dagen in gebruik en we zijn zeer tevreden. Mooie strakke vormgeving en toch zeer gebruiksvriendelijk. De inhoud is heel goed toegankelijk mede door heldere en prettige verlichting en heeft zeeën van ruimte. Het bedieningspaneel is door de plaatsing goed te bedienen en geeft een perfect beeld van de inwendige temperatuur en daarmee spaar je energie zonder verlies van comfort. Voor mij betekent het ook dat ik ´s morgens niet meer de boter keihard in het kuipje heb omdat ik tegen de regelknop heb gestoten.
De kombinatie vervangt bij ons een diepvrieskast en oude koel-vries combinatie. We hebben nu meer koel- en vriesruimte, maar we betalen veel minder energie. De kombinatie is binnen 7 jaar terug verdiend en daarna houden we elk jaar geld over t.o.v. het huidige energieverbruik. Dat is goed voor de portemonnee, maar ook voor het milieu. Ik schrok echt van het energieverbruik van de oude apparaten en kan iedereen aanraden hier eens goed naar te kijken.
Na een paar dagen wil ik de kombinatie al niet meer missen en kan hem zeker aanbevelen.

gerdaterhaar 28-06-2016

mooie koelkast/vriezer

Ben er superblij mee. Ik had een vriezerkast deze was aan vervanging toe. Heb nu ook extra koelkast ruimte in huis. De vriezer en koekast waren snel op de juiste temperatuur. Wat een ruimte. De vriezer is overzichtelijk door de legplanken. Onderin zitten 2 lades en de vakken in de deur zijn superhandig voor de kleinere spullen. De koelkast is groter dan mijn inbouwkoelkast in de keuken. Ik heb nu de extra koelkast in de garage niet meer nodig. Heb nu alles bij de hand. Het RVS is ook supermooi. Veel mooier dan de oude witte exemplaren.

axalov 14-10-2016

Kunt u ook aangeven hoeveel hele broden je kwijt kunt in het vriesgedeelte?

Lovely 07-06-2016

Mooie energiezuinige koelkast

Mooie koelkast in design, die overigens veel ruimte bied en zeer energiezuinig is. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn aankoop.

Joyce_ 14-11-2013

na uitgebreidt zoeken, is onze keuze op deze koelkast gevallen.Hij is ruim, handig ingedeeld en superkoel.
we hadden eerst een inbouw koelkast en een gewone koelkast met vriessvakken aan de onderkant.En daar zijn we nu vanaf.Want de inhoud van deze 2 koelkasten paste prima in de nieuwe koelkast en we hadden ruimte over.
Je hoort hem af en toe wel aanslaan en het geluid is niet storend.(sommige mensen hebben hier last van maar het is gewoon een kwestie van goed afstellen)
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen , maar ik ben niks anders gewend van Samsung.

henkinline4 28-09-2013

Nu een week in het bezit van mijn SAMSUNG RS7528THCS. Afscheid genomen van mijn inbouw koelkast. Wat een ruimte en goede bereikbaarheid van alle spullen, zowel in koelkast als ook in de vriezer. voor zo'n grote koelkast met dit energie verbruik zie je niet veel.

Roeland 28-10-2017

Ruimtewonder in een mooi jasje

Werkelijk een fraaie strakke verschijning in een moderne keuken. De ruimte is gewoon fantastisch van deze stille combinatie. Bewust geen ijs en watermaker gekozen vanwege het enorme obstakel in de vriezer. Eenvoudig doeltreffend en goed koelend apparaat. Laat de uitgebreide etentjes maar komen.

Pluspunten

• Overzichtelijke ruimte
  • Goed verlicht
  • Voelt degelijk
  • Temperatuur display

Minpunten

• Deuren moeten ver open
  • 1 schap te weinig voor mooie verdeling

MS 28-10-2017

Dubbel deur, mooi, ruim, maakt wel erg veel lawaai

We hebben de vriezer koelkast nu enkele maanden in gebruik. Vriezer is lastig in te delen, hebben zelf 12 bakken gekocht en daar zitten de spullen in.
Koelkast idem. Er is veel ruimte, echter lastig om optimaal in te delen.
Hadden hiervoor een Liebherr van 2 meter, die was stil. Ook tijdens invriezen of super frost. De Samsung maakt erg veel lawaai. Brommend en storend. En dat vrijwel altijd!
Lawaai is de motor die aanslaat nadat het koel deel OF vries deel even open is geweest.. en dat gebeurt regelmatig.
We moeten er nog jaren mee doen, gezien de prijs en restwaarde. Anders had ik m vandaag nog vervangen... Weer voor een Liebherr.
Voor ons nooit meer een Samsung.

Pluspunten

• 2 deuren
  • Goede look en feel

Minpunten

• Brommend erg storend
  • Lastig in te delen
  • Lawaai na deur open
  • Geluid!!!!

Hans Huikeshoven 20-10-2017

Robuuste koel/vries combinatie

Veel ruimte, goede indeling, prima af te stellen, weinig geluid, knap afgewerkt. De diverse bakken en plateaus zijn doorzichtig en helder. Het ontbreken van de waterdispenser en ijsmachine levert veel extra vriesruimte op.

Pluspunten

• heldere bakken, heldere plataus
  • drie wieltjes, dus makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• nog geen minpunt gevonden

drent 10-10-2017

ziet er mooi uit

De koelkast ziet er mooi uit. Lekker ruim en mooie verlichting. Lekker veel ruimte en weinig geluid.

Ytsma 09-10-2017

Zeer ruim van binnen, stil en mooi design

In verhouding tot onze vorige (dure) SMEG koelkast heeft deze koelkast veel meer ruimte. Ook handig is de ijsblokjesmaker/houder (niet elektrisch, wel praktisch). Mooi straks design van de buitenkant met doorlopende deurgreep. Wat ook opvalt is dat de koelkast erg stil is (maar komt misschien omdat onze vorige koelkast aan het einde van zijn looptijd erg veel lawaai maakte). Tenslotte zijn we ook erg gecharmeerd van het (gedimde) licht (led?) als je de koelkast opent. Al met al een goede koop!

Pluspunten

• design
  • binnenverlichting
  • stil/weinig geluid

Pake Leffert 30-09-2017

ruime amerikaanse koelkast

prima ruime koel vriescombinatie mooi design en prijsgunstig Met zijn A++ een zuinige amerikaanse koelkast. Bovendien is deze koelkast ruimtebesparend en geluidsarm.

Pluspunten

• mooi desgn
  • ruime koel vries combinaltie

Roelie 10-09-2017

Amerikaanse koelkast

Een mooie ruime koelkast met lekker fris water en ijsblokjes.
Een handig luikje in de deur om makkelijk bij je frisdrank te komen.
Gewoon een hele fijne ruime geluidloze koude grote koelvriescombinatie.

Pluspunten

• luik
  • ijsblokjes

Anita Loonstra 09-09-2017

Strak model met prachtige handvatten over de hele deuren!!

Ik ben gevallen voor het merk Samsung, wat voor mij staat voor degelijkheid en kwaliteit!! Overzichtelijke en handige indeling!
Uitstekende snelle levering door EP de Treffer, maandag gekocht en zaterdag afgeleverd en met zorg geïnstalleerd.

Pluspunten

• Handige indeling
  • Strak uiterlijk

Miriam 05-09-2017

Fijne en ruime koelvriescombinatie

Zowel in de koelkast als vriezer, veel ruimte. Prachtig design, dus ook nog een juweeltje in de bijkeuken.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • fraai design
  • koelt en vriest prima
  • overzichtelijk in te delen
  • goede prijs/ kwaliteit

Minpunten

• twister ice maker valt tegen

A & J Rotink 05-09-2017

ruime koel/vrieskast. gewoon super ideaal

wij hebben heel lang gezocht naar een passende koel/vrieskast.
en wij liepen nou tegen deze aan. was zuinig in gebruik en ook ruime opberg mogelijkheden. en natuurlijk zat er nu ook nog eens € 100,- cashback op. dat is toch wel weer mooi meegenomen.
deze koelkast is echt aan te raden.

Pluspunten

• ruime deur vakken
  • ijsblokjes bak maker erbij.

Minpunten

• geen liggende flessenrek