Samsung RS7528THCSL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
361 liter inhoud

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jack joyce 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

een geweldige ijskast, zoveel plaats zelfs in de deuren is er zoveel ruimte om meerdere flessen bakjes ect op te slaan. Maakt eigenblijk vrijwel echt geen geluid !! ps wel 24 uur laten staan zonder stroom bij aankoop. Geweldige ijskast ons gezin is mega mega happy !!

Voorheen hadden wij een samsung enkeldeurs koelkast met drie lades..nu deze Amerikaanse koelkast. ohh wat een verschil qua ruimte..zoveel plaats in de deuren voor vele flessen bakjes etc.. In deze ijskast en vriezer passen echt heel wat boodschappen..mooie lefverlichting wanneer je de ijskast openmaakt. hele stevige zware deuren en daarbij maakt deze ijskast haast geen geluid... Mega mega happy

axalov 14-10-2016

Vanwege het smalle vriesgedeelte vraag ik mij af of je ook hele broden kunt invriezen. En zo ja, hoeveel passen er ongeveer in?

MaxG 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

groot genoeg

Koeling is voor ons groot genoeg. De vriezer is ruim voldoende. Apparaat is snel op de ingestelde temperatuur. Maakt weinig geluid. Er is ook 10 jaar garantie op de compressor. Een van de weinige kasten waarop geen water of ijsblokjes tappunt is aangesloten. Dit geeft veel meer ruimte.

axalov 14-10-2016

Kunt u ook aangeven hoeveel hele broden je kwijt kunt in het vriesgedeelte?

mg 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

ZEER MOOIE KOEL-VRIESCOMBINATIE

Mooie kast. zeer snel op temperatuur, hopen maar dat ie goed gaat bevallen. Jammer dat er aan de voorkant onderaan grijs plastic is gebruikt in een net verkeerde kleur grijs.

10-07-2017 Product paar weken in bezit

Super zuinige en enorm ruime Samsung Amerikaanse Koelkast

Een week geleden hebben we de Samsung Amerikaanse Koelkast gekocht, een dubbeldeur uitvoering.

Mooi RVS front en vette vingers vrije zijkanten in rvs look.
Prachtige zachte verlichting via de achterkant van de koelkast, dus overal goed licht op de inhoud.
De verticale deur openers / stangen staan super strak en zijn mooi van design en liggen goed in de hand.

De koelkast is zeer ruim en heeft een logische indeling van zowel koeldeel als vriesdeel.

In het koeldeel past genoeg weekvoorraad in voor een groot gezin en we hebben nog ruimte over. Door de verschillende koelzones en enorme groente lade blijft alles lekker vers.
Vijf verschillende flessen fris in de deur, dat is geen probleem. De deur klapt niet open of dicht maar blijft keurig in balans staan in de stand waarin je hem los laat.
De verschillende kou zones

We hebben bewust gekozen voor de versie zonder ijsmachine in de deur, dat kost veel ruimte en we hebben geen waterleiding bij de koelkast, dus ook geen extra aansluitkosten.

De vriezer heeft veel handige vakken en enkele handige laden (voor ijsjes!!!). Super gadget is de kantelbare ijsblokjes houder :-)

Door de mooie blauwe letters op de display oogt de koelkast futuristisch. De combinatie van de RVS zilveren look is echt prachtig.

De kast staat bij ons vrij op een muur, naast de woonkamer, kast maakt een zacht geluid, absoluut niet storend, zelfs niet in de avond als er verder geen omgevingsgeluiden zijn. Hij zoemt soms zacht, alsof hij het echt naar zijn zin heeft.

We hebben voor deze uitvoering gekozen omdat het een A++ label is, de vrieskant ruim en makkelijk in te delen is en omdat de voorraad in de koelkant logisch is. Vooral de grote vers lade is perfect.
Wij zijn erg tevreden met en over deze aankoop.

Als er een minpuntje te vinden is, is het de sticker rechts onder op het zijpaneel, dat is een papieren sticker en was lastig te verwijderen. En... met de beschermende verpakking er om heen hadden we 4 mm speling om de koelkast door de deur te schuiven, het paste net, zonder deze beschermende verpakking was er voldoende ruimte geweest, maar we wilden geen krassen dus het was even passen en meten.

Pluspunten

• ruimte
  • zuinig
  • design
  • grote vers lade
  • stil / geruisloos

Minpunten

• dikte inclusief verpakkingsmateriaal
  • papieren sticker rechts onderin op zijpaneel

Greet 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Amerikaanse koelkast

Onlangs aangeschaft. Mooie vormgeving en veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. Snel in gebruik te nemen en zeer weinig geluid. We zijn er erg blij mee, een aanrader.

D 27-09-2016

Ik zou graag willen weten hoe vaak uw koelkast per uur aanslaat. Die van mij zo'n 2x en vraag me af of dat redelijk is.

Bert0608 02-11-2013 Product paar dagen in bezit

De kombinatie nu enkele dagen in gebruik en we zijn zeer tevreden. Mooie strakke vormgeving en toch zeer gebruiksvriendelijk. De inhoud is heel goed toegankelijk mede door heldere en prettige verlichting en heeft zeeën van ruimte. Het bedieningspaneel is door de plaatsing goed te bedienen en geeft een perfect beeld van de inwendige temperatuur en daarmee spaar je energie zonder verlies van comfort. Voor mij betekent het ook dat ik ´s morgens niet meer de boter keihard in het kuipje heb omdat ik tegen de regelknop heb gestoten.
De kombinatie vervangt bij ons een diepvrieskast en oude koel-vries combinatie. We hebben nu meer koel- en vriesruimte, maar we betalen veel minder energie. De kombinatie is binnen 7 jaar terug verdiend en daarna houden we elk jaar geld over t.o.v. het huidige energieverbruik. Dat is goed voor de portemonnee, maar ook voor het milieu. Ik schrok echt van het energieverbruik van de oude apparaten en kan iedereen aanraden hier eens goed naar te kijken.
Na een paar dagen wil ik de kombinatie al niet meer missen en kan hem zeker aanbevelen.

gerdaterhaar 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie koelkast/vriezer

Ben er superblij mee. Ik had een vriezerkast deze was aan vervanging toe. Heb nu ook extra koelkast ruimte in huis. De vriezer en koekast waren snel op de juiste temperatuur. Wat een ruimte. De vriezer is overzichtelijk door de legplanken. Onderin zitten 2 lades en de vakken in de deur zijn superhandig voor de kleinere spullen. De koelkast is groter dan mijn inbouwkoelkast in de keuken. Ik heb nu de extra koelkast in de garage niet meer nodig. Heb nu alles bij de hand. Het RVS is ook supermooi. Veel mooier dan de oude witte exemplaren.

axalov 14-10-2016

Kunt u ook aangeven hoeveel hele broden je kwijt kunt in het vriesgedeelte?

Lovely 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie energiezuinige koelkast

Mooie koelkast in design, die overigens veel ruimte bied en zeer energiezuinig is. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn aankoop.

Joyce_ 14-11-2013 Product paar weken in bezit

na uitgebreidt zoeken, is onze keuze op deze koelkast gevallen.Hij is ruim, handig ingedeeld en superkoel.
we hadden eerst een inbouw koelkast en een gewone koelkast met vriessvakken aan de onderkant.En daar zijn we nu vanaf.Want de inhoud van deze 2 koelkasten paste prima in de nieuwe koelkast en we hadden ruimte over.
Je hoort hem af en toe wel aanslaan en het geluid is niet storend.(sommige mensen hebben hier last van maar het is gewoon een kwestie van goed afstellen)
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen , maar ik ben niks anders gewend van Samsung.

henkinline4 28-09-2013 Product paar dagen in bezit

Nu een week in het bezit van mijn SAMSUNG RS7528THCS. Afscheid genomen van mijn inbouw koelkast. Wat een ruimte en goede bereikbaarheid van alle spullen, zowel in koelkast als ook in de vriezer. voor zo'n grote koelkast met dit energie verbruik zie je niet veel.

Rick 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super koel/vrieskast

Super prijs kwaliteitverhouding. Temperatuur daalt zeer snel,voelt degelijk aan.
Veel opbergvakken en een ijsblokjesmaker erbij. Maakt weinig lawaai en het touchscreen waar je de temperatuur op kan instellen en aflezen is super handig

Pluspunten

• Touchscreen scherm
  • Veel ruimte

Roger 20-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Top Koel vries combi

hel mooie amerikaanse koelkast diepvries, fijne afwerking doormiddel van een speciale laag voor geen vingerafdrukken op de rvs voorkant.

Pluspunten

• stil
  • groot volume
  • handige ijsmaker

Francois 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Amerikaanse koelkast met Weber Bar B Kettle t.w.v € 139.-

Koelkast draait perfect. Niets op aan te merken. IS EN BLIJFT EEN SAMSUNG Vraag me alleen af wie nu verantwoordelijk is voor het prijsverschil van de aktie ?? Mis € 40.-

Pluspunten

• prachtige afwerking
  • eenvoudig in gebruik

Bram Kraai 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung Amerikaanse Koelkast RS7528THCSLEF

Koelkast besteld bij Etrona in Lisse. Koelkast ziet er erg mooi uit. Levering zoals beloofd de volgende werkdag. Koelkast is erg stil. Bij het aanzetten snel op de gewenste temperatuur. Eén van de weinige kasten met gescheiden temperatuurregeling voor koel en vries. Vorige koelkast was ook een Samsung en heeft 12 jaar probleemloos gedraaid.

Buschgens 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie koel/vrieskast en heel makkelijk te bedienen

We hebben voor deze combinatie gekozen door de vele ruimte in de diepvries.
Hij is zeer overzichtelijk ingedeeld en ook in de deuren zit veel ruimte.

Pluspunten

• Ruimte
  • Overzicht
  • Indeling

Emile Helleman 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Cooling beauty, cool as Ice

Stel je zit op je veranda, het is 35c buiten, en denkt... "ik heb wel zin in een koel biertje"

Dan ga je naar je oude koelkast en ziet dat het bier nog lauw is, enorm balen natuurlijk!

Dan moet ik je vertellen dat ik dat niet meer mee maak sinds ik deze koelkast heb.
Hij koelt en vriest super, mooie blauwe/ijzige binnenkant met led verlichting... je lijkt echt letterlijk in de koeling te stappen.

Nu ga ik even snel een biertje pakken... lekker koud en geniet verder in m'n veranda.

Proost!!!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Mooi binnenkant
  • Binnen 10 minuten koel
  • Temperatuur wordt goed aangegeven
  • weinig geluid

Minpunten

• Meer info over bakken systeem in omschrijving

Bas de Rooij 22-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie Samsung amerikaanse koelkast

Blij met deze Samsung koelkast, mooi strak model, eenvoud, bewust gekozen voor een exemplaar zonder ijsblokjes optie,

Pluspunten

• strak eenvoudig model
  • prijs/kwaliteit
  • laag geluidsniveau

Rob 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte Koelvries/Combinatie

Lekker groot!
Gelukkig geen ijsblokjes maker erin, die best veel ruimte in neemt.
Koelkast/vriescombinatie maakt weinig geluid.
Een klein min puntje, de kast is wel erg diep en heeft naast de kast ruimte nodig om de deuren volledig te openen.
Door de wielen eenvoudig te verrollen, afhankelijk van de ondervloer.

Pluspunten

• Groot genoeg
  • Veel stiller tov mijn oude
  • Op tegel vloer eenvoudig te verplaatsen
  • makkelijk instelbaar
  • vinger afdruken valt reuze mee

Minpunten

• Redelijk diep
  • Ruimte naast de kast nodig

Caro 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie amerikaanse koelkast zonder water/ijsdispenser

Wat een mooie en ruime amerikaanse koelkast is dit! Wij hebben bewust gekozen voor een model zonder water/ijsdispenser. Toch ruimte genoeg nu om ijsblokjes te maken in de vriezer en water koud te zetten in de koelkast.
Wij dachten dat we de plint minder mooi zouden vinden, maar dit valt alles mee. Het enige nadeel is wel dat het ventilatiesytsteem bovenop de koelkast zichtbaar is. Wij hebben er 2 potten met planten voor gezet.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruim
  • Handvaten van boven tot onder
  • Brede deurvakken

Minpunten

• plint
  • ventilatiesysteem bovenop

S Bosma 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne grote koelkast

Hele mooie ruime koelkast. wij hebben expres zonder wateraansluiting genomen zodat er veel meer ruimte in zit.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooie afwerking
  • Groot display

Minpunten

• vriezer is vrij smal