Bosch KSV29VW40 - Reviews

A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
290 liter inhoud
Website fabrikant

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,4

Lensen 26-06-2017 Product paar weken in bezit

mooie design koelkast

Een mooie praktische koelkast, is snel op een koele temperatuur, hij is ruim en goed ingedeeld.
Het is ook heerlijk dat hij ontzettend stil is. Makkelijk schoon te maken.
Echt een hele goede koelkast.
Heb deze bij AO.nl gekocht en ben daar ook uiterst tevreden over.

Pluspunten

• constante temperatuur
  • verlichting
  • bijna geen geluid

Hedwig 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote ruime koelkast!

Deze koelkast is groot en heeft super veel ruimte, ben erg blij mee. Eindelijk kan ik alle producten gemakkelijk kwijt (had eerst tafel model koelkast). De grote groentelade waarin de spullen ook langer houdbaar zijn, is ook erg handig.

Pluspunten

• Prima koelkast A+++ voor een prima prijs!

Minpunten

• de deur gaat wat moeilijk open.

hgb70 15-04-2016

Stil en energiezuinig

De koelkast is stil en energiezuinig.Ook de legplanken zijn ideaal zodat je voldoende voorraad erin kwijt kunt.De flesssenrek is ook zeker een pluspunt.De groentebak onderin kun je dmv een schuif instellen zodat de groenten en fruit lekker lang vers blijven.Ook de temperatuur is instelbaar van 2 tot 8 graden,maar staat bij ons standaard op 4 graden.En wanneer je de deur opent gaat het Led lampje aan zodat je direct ziet waar iets ligt wat je op dat moment nodig hebt.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

yalek 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

De koelkast KSV29VW40 is 290 liter inhoud.
Dus behoorlijk veel.hij koelt perfect mede door dat de deur goed afsluit.Het mooie van deze koelkast is dat hij superzuinig is. Heeft A plus 3 kost op jaar basis nog geen 20 euro. Ben er dus erg blij mee en meteen een extra garantie van 8 jaar opgenomen.