Siemens iQ300 KG39NXIDR aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 KG39NXIDR aluminium op Kieskeurig.be.

julesvanboxtel@hotmail.com 20-07-2021

Lekker ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXIDR aluminium

Koelkast is zeer ruim en stil. Bediening via het voorpaneel is gemakkelijk.

Pluspunten

• Ruimte
  • Vershoudzones
  • Temperatuur makkelijk instelbaar.
  • Helder licht in binnenkant

RdeW 05-01-2021

Dit is precies wat we nodig hadden!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXIDR aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is echt de perfecte ijskast met deze afmetingen. Werkt uitstekend en heel belangrijk: hij is zeer stil!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

RdeW 13-08-2020

Stille en mooi koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXIDR aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden er een van een ander befaamd (en duur) Duits koelkastmerk, maar na 12 jaar dienst, begaf die het. Toen gekozen voor Siemens, o.a. vanwege goed testscore Consumentenbond en de relatief gunstige prijs. Tot nu toe zeer tevreden! Hij doet wat-ie moet doen en wat vooral opvalt is dat-ie erg stil is t.o.v. onze vorige koelkast. Verder is de vormgeving zeer netjes en passend bij onze keuken. Voor het uittrekken van de vriesladen moet je even weten dat je deur ruim open moet zetten (niet 45 graden).
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

HB 07-07-2020

Fraaie goed ingedeeld koelkast met vriesgedeelt

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXIDR aluminium

Mooie koelkast met prima afwerking. Goede indeling. Veel ruimte! Is erg stil en vriest en koelt goed. Display werkt goed en is duidelijk