Philips GC558/30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC558/30 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Jerreke 30-06-2018

Handig in gebruik en lekker snel

Geschreven voor: Philips GC558/30

Het is een enorm gemakkelijk te gebruiken toestel.
Eenmaal ingeplugged en opgezet warmt het snel op zelf op de hoogste stand.
Het is zeker niet moeilijk in gebruik en alles wijst zichzelf uit.
Hier wordt het voornamelijk gebruikt voor snel enkele kledingstukken kreukvrij te krijgen.
Verwacht wel niet dat je er volledige wasmachines mee doet want daarvoor is een traditioneel strijksysteem toch nog net iets makkelijker.
Wat wel mee te nemen is als je het wil aanschaffen is dat het niet enorm compact is.
Een leuk extratje is dat je een geurtje kan toevoegen, ik heb het zelf nog niet gebruikt maar zal dit in de toekomst zeker doen..

Pluspunten

• Snel opgewarmt
  • Makkelijk in gebruik
  • ideaal voor de kleine klusjes

Minpunten

• nogal groot toestel

Milly40 29-06-2018

Groot ergonomisch toestel

Geschreven voor: Philips GC558/30

Ik ben zeer tevreden met deze steamer van Philips. Zeer praktisch en makkelijk te bedienen.
Onmiddelijk resultaat door eenmalig met de michte handvat over te gaan...

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Direct resultaat
  • Lichte handvat

WendyM77 28-06-2018

Dit product maakt van strijken een aangename klus

Geschreven voor: Philips GC558/30

De Philips ComfortTouch Plus Kledingstomer is handig te gebruiken. Hij warmt snel op , snel en eenvoudig heb je je kleding mooi gestoomd. Eerst is het wat zoeken in welke positie je het kledingstuk best hangt om gemakkelijk te stomen, maar eens je ermee weg bent wordt het vrij eenvoudig. De Flexihead zorgt voor een snelle en eenvoudige handeling bij het stomen. Je bergt hem ook makkelijk weer op. Met MyEssence kan je je kleding lekker doen ruiken.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Warmt snel op
  • Hanidg in gebruik door Flexihead

Minpunten

• Hoogte mag iets hoger

SabineG 27-06-2018

Makkelijk en handig

Geschreven voor: Philips GC558/30

De stomer is heel makkelijk in gebruik. Het waterreservoir kan je afnemen en onder de kraan vullen. De stomer warmt vrij snel op en stoomt echt wel goed. Je hangt het te stomen kledingstuk ofwel op een hanger aan de machine ofwel leg je het op een tafel of strijkplank. Je kan er makkelijk overheen gaan met de stomer en in een wip zijn je kleren weer kreukvrij en fris gestoomd. Je kan er ook een geurtje aan toevoegen als je wil, maar het is niet echt nodig. De kledingstomer is vrij groot, maar het is dan ook wel handig dat je je niet hoeft te bukken om het te gebruiken.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Waterreservoir kan je afhalen om te vullen
  • Doet wat het moet doen

bokje 24-06-2018

handige stomer

Geschreven voor: Philips GC558/30

Voor mijn verjaardag kreeg ik dit toestel omdat ik niet graag strijk. Het maakt de kleren makkelijk en snel kreukvrij en geeft het nog een lekker fris geurtje ook. Een aanrader voor wie weinig tijd heeft.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk