Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87 op Kieskeurig.be.

7,9

MarcovM 03-08-2015

Voor Philips hebben wij de Steam & Go getest. Het vullen van het reservoir is heel gemakkelijk. Echter na het stomen van één shirt, moest ik halverwege een jasje de watertank al weer bijvullen. Een gekreukeld shirt ziet er heel snel weer fantastisch uit. Kun je meteen weer mee voor de dag komen. Makkelijk te stomen, zowel horizontaal als verticaal. Wat ik zelf lastig vond, waar je het shirt moet neerhangen tijdens het stomen. Bij het apparaat is een speciale borstel die je heel snel en eenvoudig op het apparaat kunt monteren. De borstel is voor dikkere stoffen. Met de Steam & Go heb ik mijn spijkercolbert gestoomd. Ook bij dikkere stof snel een supergaaf strak resultaat.Dus je kan gedag zeggen tegen de stomerij!

Wallie179 10-08-2015

Ik heb de Philips GC332/87 ontvangen van Philips om te testen.

Na een paar weken testen vind ik de steamer vooral handig om mee te nemen op reis om kleding op te frissen en glad te stomen.
Hij is erg eenvoudig in gebruik en doet zijn werk goed.
De opwarm tijd is kort en het formaat is goed voor op reis.
Tot nu toe nog geen echte nadelen kunnen ontdekken.
Ik ben dan ook zeer tevreden met de steamer.

Silke 10-08-2015

Goed! Doet wat het moet...

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Zeer handig toestel om in huis te halen!

Haalt vlot kreuken uit moeilijk de strijken kledij.

Warmt zeer snel op, perfect voor als je snel nog even ergens een kreukje uit wil halen voor je ergens heen moet.

Ik zou dit wel niet aanraden om mee te nemen op vakantie, dit omwille van het formaat en gewicht.

Verder top apparaat!

zpnone69 06-08-2015

Rapide ,efficace et simple

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Très stupéfaite de ce petit appareil "révolutionnaire " qui m apporte gain de temps et facilité . Plus besoin de sortir l attirail habituel ( fer à repasser , etc) pour défroisser un vêtement , avec celui ci en un rien de temps je peux mettre un vêtement qui était chiffonné 2 minutes avant . Il y a cas le mettre sur le cintre et passer le steam&go dessus . De plus , l appareil chauffe très vite pas besoin d attendre longtemps . Il peut paraître massif comme ça mais il n est pas lourd durant l utilisation et il est pratique pour les transports (ex: les vacances ) . Le seul point négatif sont le réservoir qui est trop petit à mon goût . Mais dans l ensemble je suis très satisfaite et je le recommande .

HenriettaB 04-08-2015

Ik heb de Steam&Go GC332/87 van Philips gehad met het verzoek om dit voor hen te testen.
Ik heb dit gedaan gedurende 2 weken en kan zeggen dat ik heel tevreden ben.

De hand kledingstomer is heel snel warm (45 tot 90 seconden)waarna je gelijk kan beginnen met het stomen.

De kreuken gaan er snel uit, al wordt het niet zo glad als met een strijkijzer, maar dat vind ik verder geen probleem. Het waterreservoir is helaas aan de kleine kant waardoor je het ongeveer na 2 overhemden alweer moet bijvullen.

Fijn is dat de steamer ook sigaretten-, etens- en lichaamsgeuren verwijdert wat erg handig is om je kleding tussen wasbeurten door even op te frissen.

De steamer is niet draadloos, hij heeft 2 meter draad, dat is jammer anders zou je hem echt overal kunnen gebruiken, zeker omdat je geen strijkplank nodig hebt bij het stomen.

Ik kan de steamer iedereen aanbevelen, hij doet wat hij beloofd en is ook ideaal voor op vakantie!

TheFlow 03-08-2015

Une véritable aide pour les personnes actives

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Ce défroisseur Philips est vraiment l'outil parfait pour qui ne veut pas passer des heures au repassage ou pour défroisser rapidement un seul ou peu de vêtements sans allumer une centrale vapeur qui consomme beaucoup plus d'énergie.
Il est facile à tenir en main, très léger et chauffe très vite. Le réservoir est suffisant pour l'usage qu'on en fait. Le fait de pouvoir repasser autant à plat qu'à l'horizontale est également très appréciable. Testé sur des chemises à l'horizontale, je suis très satisfaite du résultat, le tissu est défroissé instantanément sans devoir passer plusieurs fois au même endroit. Le temps de chauffe est également très court par rapport à une centrale vapeur, et l'appareil n'émet pas trop de vapeur ce qui évite de projeter de l'humidité dans la pièce.

sieperoo 31-07-2015

Ik heb van Philips de stoomreiniger “Steam & GO 2 in 1 / GC330” gekregen om te testen.
Ik was vantevoren erg benieuwd naar het apparaat, ook omdat ik zelf kleding maak en ik benieuwd was of dit apparaat de pas gemaakte kleding ook een lossere look kan geven, zonder dat je het kledingstuk eerst in de was hoeft te doen.

Je krijgt het apparaat met een handig hoesje, een borstelkop en gebruiksaanwijzing. Het apparaat voelt stevig aan. Het waterreservoir is makkelijk los te halen om te vullen met water. Wel is de opening voor het water wat smal, dus je moet even oppassen dat je de kraan niet meteen voluit zet om het reservoir te vullen.

Kleding stomen met het apparaat gaat erg goed, je kan een kledingstuk gewoon op een hangertje hangen en aan de onderkant wat strak trekken. Het apparaat kan je helemaal tegen de stof aan duwen en op de knop drukken voor stoom. Kreukels gaan er goed uit en ook naden (van bijv. zelfgemaakte kleding) kan je er goed mee persen. Enige minpuntje is dat het reservoir niet zo heel groot is, dus dat je regelmatig moet bijvullen. Maar de hoeveelheid stoom die het apparaat genereert is dan ook flink en het werkt daarom juist goed om je kleding te behandelen.

Verder heb ik nog gordijnen getest, die aan de onderkant wat vieze stukken hadden, omdat de katten daar weleens langs lopen. Met een stofzuiger krijg je de haren er soms lastig af. Met de steam & go MET borstelkop erop ging dat echt perfect en heel snel eraf, mijn gordijnen zijn er echt in heel korte tijd erg van op geknapt.

Ik vind het een mooi apparaat, is degelijk en professioneel!

Kallima 29-07-2015

Pratique et facile

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Pour quelqu'un comme moi qui n'a pas beaucoup de temps et qui n'aime pas le repassage, ce produit est vraiment parfait. Chaud en à peine 1 minutes, il défroisse tous les tissus, du plus délicat au plus épais.
Il est vraiment top pour les tissus plissé, avec des broderies ou des brillants, impossible à repassé de manière traditionnelle.
Idéal pour partir en voyage grace à sa taille et à sa housse de transport, il est beaucoup moins pratique si on veut repasser une grande quantité.

VivienB 28-07-2015

De steam&go GC332/87 kreeg ik van Philips om te testen. Ik heb het op verschillende stoffen uitgeprobeerd en vooral op soepele jerseystoffen werkt het erg goed. De hoekjes waar je normaal met een strijkijzer niet goed bij kunt zijn hiermee goed glad te krijgen.
Voor je naar je werk gaat nog even je kleding glad krijgen zonder een strijkijzer te hoeven gebruiken is voor mij een enorm pluspunt.
Voor iemand die graag scherpe vouwen in de kleding wil hebben is een strijkijzer beter, ikzelf vind het heel mooi als het juist helemaal glad is.
Het reservoir is na 1 à 2 kledingstukken wel leeg, maar ook zo weer bijgevuld en op temperatuur.

N.Blok 28-07-2015

De Philips hand kledingstomer voor Philips getest. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Makkelijk en zeer snel gekreukte kleding glad krijgen. Het apparaat wordt zeer snel warm, ligt fijn in de hand en heeft een afneembare waterreservoir. Getest op verschillende soorten stoffen, satijn, katoen en viscose, het apparaat doet wat het beloofd. Kleding op een hangertje aan de kastdeur hangen, met de stomer erover strijken of zelfs een rok die ik al aan had even snel kreukvrij maken. Ook verdwijnen vieze geurtjes uit de kleding. Ideaal om mee op vakantie te nemen.

Caja 27-07-2015

Handig om snel tussendoor iets weer kreukvrij te maken

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Dit toestel ontving ik van Philips om te testen.
Wij kwamen net terug van vakantie en dit was handig om snel de kledij uit de valiezen terug kreukvrij te maken alvorens ze in de kast weg te hangen.
Toestel is ook wel praktisch om fijne stofjes met veel fronsjes in vorm te krijgen.
Echter heel klein reservoir, snel leeg.
De stomer zou wel handig zijn om mee te nemen op reis, doch is wel groot.
Lijkt mij ook ideaal toestel om kledij die gekreukt is door in de kast te hangen, vlug opnieuw in de plooi te brengen zonder dat men strijkijzer en strijkplank moeten uithalen. Toestel is ook heel snel warm.

vandervlies1982 27-07-2015

Dit product is mij door Philips ter beschikking gesteld om te testen.
Handig en handzaam apparaat, doet wat het belooft. Uitermate geschikt om snel kreukels en vlekken uit (be)kleding te verwijderen. Ook om bijv pakken, colberts en zijden blouses op te frissen/kreukvrij te maken.
Ideaal voor op (zaken)reis. Mocht je bij bovenstaande punten baat hebben, zou ik het absoluut aanbevelen.

Wallie79 27-07-2015

Handig voor op reis

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Ik heb de Philips GC332/87 steamer van Philips ontvangen om te testen.

Gedurende de eerste week op diverse kledingstukken getest en ik ben tevreden met het resultaat.
Om kledingstukken op te frissen en de ergste kreukels er uit te halen is deze steamer zeker geschikt.
Het formaat is naar mijn mening ook precies goed.
De aan/uit schakelaar mag wel op het apparaat zelf i.p.v. op de stekker aansluiting.

DP66 26-07-2015

Zeer handige steamer voor onderweg

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Ik heb het toestel nu een week geleden ter beschikking gekregen van Philips om het te testen en ik ben er tevreden van. Iedereen die vaak reist kent wel het probleem om je mooi gestreken hemd kreukvrij te houden, met deze steamer is het probleem opgelost.

Jammer dat het toestel wat groot en zwaar is (neemt plaats en gewicht in beslag in de handbagage) ...ik hoop dat in de toekomst je deze toestellen gewoon in elke hotelkamer kan vinden.

Alex2110 26-07-2015

Bonne surprise.

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

très étonné de ce produit Philips Steam&Co, éfficacité et simple d'utilisation, bonne prise de main rapide. il suffit de mettre de l'eau dans le resevoir situé sur le dessus du mange du défroisseur d'attendre moins d'une minute et le stream&co est prêt à l'utilisation, d'une rapidité et d'une simplicité incroyable, j'ai vraiment été très satisfaite de ce produit.
j'ai testé le produit sur plusieurs type de textiles et le résultat à été super, sur les blouses j'ai adoré plus besoin de faire 36 manoeuvres avec ma centrale vapeur, il suffit pour mon cas de mettre le linge sur un cintre et de passer le stream&co sur le linge et voile de haut en bas et mon linge est fait en 2 minutes. En général quand je repasse je redoute toujours ce type de pièce de linge car long à repasser et souvent compliqué à ne pas faire des plies supplémentaires.
En conclusion: vraiment très contente de ce produit Philips, simple,facile d'utilisation et surtout le résultat est là quelle bonheur de faire les blouse et les chemises maintenant.

dcvoogt 24-07-2015

6,2
We hebben dit app van Philips gekregen om te testen, en het bevalt goed.
Makkelijk om snel iets op te frissen of te ontkreuken.
Is ook lekker snel warm.
Niet geschikt voor een volle wasmand, het water reservoir is snel leeg.

Rene400 23-07-2015

Door Philips beschikbaar gesteld om te testen.

Het is een apparaat dat handig is om bijvoorbeeld op reis snel nog de kreukels uit de kleding te stomen als je het uit de koffer haalt. Of om snel de kleding even te verfrissen. Het apparaat is snel opgewarmd en het reservoir is voldoende groot om enkele kledingstukken te stomen. Zowel horizontaal als verticaal werkt het naar behoren.
De kabel is meestal lang genoeg om handig te werken.
Het apparaat is op te hangen aan een haakje als dat in de buurt is, anders kiept het apparaat met de hete stoomkop omhoog als je het neerlegt.

Danny2015 21-07-2015

Handig en snel

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Wij kregen van Philips dit app terbeschikking om het te testen.
Het werkt goed om even snel iets kreukvrij aan tetrekken.
Is snel warm en je hangt hem makkelijk op.
Is niet geschikt voor een mand strijk want na 2 topjes/truitjes is het water op.

PaulAmsterdam 21-05-2015

Aardig apparaat, verwacht niet teveel

Geschreven voor: Philips Steam&Go 2-in-1 Handheld kledingstomer GC332/87

Aardig ding, Komt de beloften echter niet na. Teveel gemiste kansen voor een echt goed product. Ik hoop dat het apparaat wordt doorontwikkeld richting feitelijke klantwaarde.