Maxi-Cosi Noa

8,9 (2)

Maxi-Cosi Mura Plus 4 Wieler

Maxi-Cosi Mura Plus 4 Wieler

Chi88 24-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Wegens een kleine auto hadden wij deze kinderwagen gekozen. Het is echt heel gemakkelijk om het in en uit te klappen, je kan het met een hand doen. Maar na 9 maanden doen de remmen het niet zo goed meer. Na 1,5 jaar wilde het niet meer openklappen. Vindt het wel jammer dat het niet zo degelijk is. Op zicht is het een fijne buggy, voor mensen met een kleine auto

Allerim 24-04-2012 Product paar weken in bezit

De combiwagen(first wheels city elite) en de keuze gemaakt voor een duurder degelijk merk en een luxe buggy ervoor teruggekocht. Keuze is de Noa geworden, een superbuggy qua looks, ligstand is via rits maar vindt ik niet hinderlijk, rijdt zeer soepel, de buggy is ook best breed en zit veel ruimte in (de wandelinzet van de city elite was krapper. Een goede vervanger van een wandelwagen, onze wallaboo voetenzak past er ook goed in en kan ik zelfs de buggy nog mee inklappen. Enige minpuntje vind ik de handvaten, die hadden ondanks mijn gemiddelde lengte net 5 cm hoger/langer mogen zijn. Misschien een kwestie van gewenning met overstap combiwagen naar Noa buggy, voor de rest zeker zijn geld meer dan waard hoop er nog jaren mee vooruit te kunnen, zoontje is nu 15 mnd.

Nancy1972 02-04-2012 Product kwartaal in bezit

Prachtige buggy, heb er duur voor betaald. Helaas na 3 maanden is de uitschuifbare handgreep afgebroken. Maxi Cosi maakt reclame dat dit een uniek detail is voor deze buggy maar stevig en duurzaam is het niet. Denk je dat je kwaliteit koopt, valt dit heel erg tegen.

brian0510 07-01-2012 Product paar dagen in bezit

Getwijfeld tussen deze nieuwe Maxi-Cosi Noa, de Quinny Zapp 2011 en de Koelstra Simba. De Quinny viel af vanwege het hebben van maar 1 stand, de breedte van de achterzijde en de beperkte beenruimte voor de kleine. Ook klapt deze niet handig in vanwege het driestapssysteem; een heel gedoe! De Koelstra vonden wij niet lekker rijden.
Deze Maxi-Cosi heeft een zit en een ligstand (mbv een ritssluiting; enige minpuntje), klapt supersimpel met 1 hand in en uit tot een klein pakketje en is qua design ook nog eens heel aantrekkelijk. Handig is de trollyfunctie als hij is ingeklapt. Wij hebben 'm nieuw kunnen krijgen bij de bekendste babywinkel van NL voor 129 euro. Voor die prijs echt de beste buggy!