Batavus Diva Kids 26 Inch (meisjes/2015) - Reviews

Wielmaat
26 inch
Remsysteem
terugtraprem

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

G. Visser 27-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Batavus verft met waterverf (zie hun eigen site).

2 jaar geleden voor de kids een Batavus gekocht. Deze worden kennelijk in een Oostblok-land gefabriceerd. Het verven gebeurd met .......... jawel, met waterverf. En daar hebben ze kennelijk nog niet het beste proces voor gevonden, want de oude fietsjes van de kinderen, uit Nederland, die zitten goed in de lak. De fietsjes van 2 jaar oud, uit Oostblok-land, daar bladdert de verf gewoon van af. Batavus meldt dat dit geen garantie aangelegenheid is. Om er geen poppenkast van te maken, heb ik getracht een lakstift te bestellen, om de fietsen wat netter te maken en te beschermen tegen roest. Echter, zo'n lakstift is een nog groter drama om te verkrijgen. 5 dealers zeiden dat ik beter naar Cortina lak kon kijken. Een zesde deed nog een poging bij Batavus, echter, die kreeg een potje compleet uitgedroogde lak toegestuurd. Hierop heeft de dealer verhaal gehaald bij Batavus, waarop Batavus liet weten dat er na enkele maanden weer lak besteld kan worden. 3x RADEN VAN WELK MERK ONZE VOLGENDE FIETSEN NIET WORDT.

Pluspunten

• Betrouwbare mechanische delen
  • Leuke vormgeving

Minpunten

• Slechte lak/verf
  • Onbegrijpelijke garantie van fabriek