Bosch MUM52120 zwart - Reviews

Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

linsi 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte alleskunner

Ik vind het een prima machine, hij is mooi van vormgeving en past mooi bij onze keuken. Voor deze gekozen omdat we een machine wilden die kan mixen, snijden en pureren en niet teveel ruimte inneemt. Superhandig is het tasje dat erbij zit om de accessoires in op te bergen. Gemakkelijk schoon te maken. Qua prijs is deze in vergelijking met andere producten niet duur. Had hem veel eerder aan moeten schaffen in plaats van alle losse apparaten. Heb hem een week en al van alles uitgeprobeerd. De CD met recepten is ook heel handig en duidelijk.

Pluspunten

• maakt niet veel herrie
  • compact
  • mooi design
  • makkelijk te bedienen
  • onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

thuisbakker 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

aanrader, blij dat ik hem heb

zeer gemakkelijk in gebruik en goed schoon te houden
ik maak er ieder beslag mee en ook de blender wordt dagelijks gebruikt.
Hij maakt wel een beetje herrie.

HSP 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hadden we veel eerder moeten doen!!

We hebben eigenlijk niets negatiefs op te merken. Hij kan alles. Prijs kwaliteit gewoon prima, gebruiksvriendelijkheid erg goed. Mijn vrouw gebruikt hem voor alles en nog wat, sapjes, smooties, deeg, salades, etc etc De reden dat mijn vrouw hem ook zo prettig vindt is de veiligheid. Ik weet zeker dat we er nog lang plezier van hebben, hij is ook nog erg degelijk!! Wanneer we uitbreiding nodig hebben kunnen we die makkelijk bestellen en wordt de al uitgebreide inzetbaarheid nog groter. Tot slot, het snoertje, dat kan gewoon weer terug in het apparaat zodat er geen onnodig lange snoeren op het aanrecht hoeven te verkeren....Ik raad hem zeker aan!

Carina 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie handige machine met veel opties

Stabiele machine met zuignappen voor niet schuiven tijdens werken. de machine heeft heel veel mogelijkheden en is zeer stabiel . De arm is zeer gemakkelijk te bedienen. Daarnaast zijn de diverse attributen die bij de machine is bijgeleverd dat dit een zeer complete machine is voor veel verschillende mogelijkheden. Die ook nog eens uit te breiden zijn, door attributen bij te kopen.
Snijden, raspen, mengen, kneden, blenden het kan allemaal.

Jpdb 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Bosch MUM52120

Prachtige machine die tevens gebruiksvriendelijk is! Ook uit te breiden met diverse accessoires, wat het een zeer diverse keukenmachine maakt!

Manon 24-05-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch Apparaat

Ik heb hem nu een aantal weken en is nu al onmisbaar geworden. Door mijn Fibromyalgie lukte gewoon mixen bijna niet meer dus dit apparaat neemt zoveel uit handen waardoor ik weer veel meer kan in de keuken. Toestel is uit te breiden met allerlei artikelen. Onlangs ook de ijskom ontvangen die je nu gratis kreeg bij aankoop dus die gaan we ook zeker snel uitproberen.

Emil 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Topkwaliteit met veel uitbreidingsmogelijkheden

De keukenmachine van Bosch heeft een gigantisch scala aan extra apparaten en mogelijkheden om dit veelzijdige apparaat nóg uitgebreider in te kunnen zetten in de keuken.
Een uitgebreid diner kan met behulp van deze keukenmachine in een handomdraai geprepareerd worden, inclusief vers ijs d.m.v. de extra ijsmachine.

papras 18-05-2016 Product paar weken in bezit

fantastische keukenmachine

Wat een fijne keukenmachine is dit. Heb hem een paar weken in huis en gebruik hem bijna dagelijks! Wat een fijne mixer zeg. Al wat taarten gebakken, erg tevreden. Ook de snijmachine werkt goed, de groeten worden makkelijk gesneden. Superfijne blender. We drinken dagelijks een gezonde smoothie, daar maken wij onze kinderen blij mee! Al met al een heel fijn apparaat.
We missen alleen nog een hakmolen, maar die kunnen we er tzt bijkopen.

INGE 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

VLOTTE BEDIENING
ECHTE AANRADER

Matthijs 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke smoothie gemaakt

Voor het weekend deze machine in huis gekregen, hij ziet er al prachtig uit.Vanochtend met heerlijk versfruit, sap yoghurt een fantastische smoothie gemaakt. Meteen de eerste indruk was super. Zeer veelzijdige en handige machine.

Pieter 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keukenmachine

Gemakkelijk in gebruik, ziet er prachtig en robuust uit en werkt prima. Erg makkelijk dat alles in 1 apparaat zit.

anita 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

de perfecte keukenmachine

Zeer goede keukenmachine met zeer veel uitbreidingsmogelijkheden.
Ook erg makkelijk in gebruik!!
En makkelijk schoon te maken.

Ik ben er erg blij mee :-)

Juliette 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige keukenmachine!

Geweldige veelzijdige, mooi uitziende keukenmachine. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd maar ben nu al dik tevreden! Ik kijk uit naar de gratis ijsmachine die er tijdelijk bij komt via Bosch. Daar is het nu wel weer voor!

Ada 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed apparaat

Het is een apparaat met veel mogelijkheden en veel kracht. Ook is het apparaat makkelijk schoon te maken en erg handig in gebruik.

Svh 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke, mooie keukenmachine

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. De keukenmachine heeft veel mogelijkheden en is gemakkelijk in gebruik.
Voor mensen die graag koken en bakken is dit een ideale keukenmachine. Ik raad hem aan!

Veronique 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super aparaat

Aparaat uitgepakt en in elkaar gezet. Het is wel even puzzelen voordat je doorhebt hoe het werkt. Het snijapparaat erop klikken is best lastig en pakt niet gelijk. Voor oudere mensen is het denken ik wel een minpunt. Als je eenmaal weet hoe het werkt is het super! Qwa geluid vind ik hem niet storend zoals veel andere apparaten. Wat ik ook fijn vind is dat hij langzaam begint en niet volle bak. Ik ben blij met mijn aankoop!

Bosch 07-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Bosch mixer

Ik gebruik altijd Bosch mijn alle apparatuurbeheer zijn Bosch ben zeer tevreden ben dus jaren klant van bosch

René 05-05-2016 Product paar weken in bezit

zeer goede keukenmachine

Deze machine is handig en degelijk in het gebruik. Heb hem twee weken in huis en alle mogelijkheden geprobeerd. Alle werkzaamheden overtreffen mijn verwachtingen en ga hem zeker uitbreiden met andere hulpstukken

Naresh 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte keukenmachine

Heb hem aangeschaft omdat ik gluten- en gistvrij moet eten. Door de krachtige motor is het maken pizzadeeg, brood en andere lekkernijen een piece of cake!

Marieke 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Hele fijne machine, maakt weinig geluid, handige hulpstukken en werkt enorm goed. Tevens ziet hij er nog goed uit ook!

Een aanrader.