Philips Viva Collection HR2505 wit

Princess 221052 Duo Power Chopper XL zwart, transparant

Princess 221052 Duo Power Chopper XL zwart, transparant
Bekijk alle Keukenmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2505 wit op Kieskeurig.be.

5,8

Tim 25-02-2016

Wat een fijn product. Nooit meer jankend over de snijplank gebogen staan: ik had het niet durven dromen. Erg makkelijk schoon te maken, snel én super simpel in gebruik. Bovendien zo schoon in de vaatwasser, en veilig voor kinderen omdat het mes diep in het apparaat weggeborgen zit. Absolute aanrader!!

Onno 07-05-2017

Slechte mengkom

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2505 zwart

Dit apparaat inmiddels een half jaar in bezit; eerst ook zo tevreden als de meesten echter er kwam vrij snel een scheur in de kom, een stervormige scheur rond de pin waar het mes op draait. Hierdoor nu het apparaat terug brengen

Minpunten

• Kom breekt/barst

Onno 10-08-2017

Zeer slecht

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2505 zwart

Tot vier keer terug geweest. De plastic kom scheurt/breekt steeds opnieuw. Blijkbaar is dit ding alleen geschikt voor de sier. Uiteindelijk maar iets anders gekocht. Steeds zonder je apparaat zitten is ook niks

Minpunten

• Slechte kom
  • Slechte service van philips

Carina 28-01-2018

Krachtig voor zo'n motor

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR2505 zwart

Ik heb dit apparaat tweedehands gekocht en meteen ui erin gesneden dat gaat zo soepel en geen tranen meer van de ui.

Pluspunten

• Vlug gesneden

Minpunten

• Jammer dat ik t zwarte mesje niet heb