Kenwood FPM270 zwart, transparant - Reviews

2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Kees 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige foodprocessor voor een zachte prijs

Paar weken geleden gekocht en erg blij mee. Alles zit erbij, meer dan genoeg hak/snij/rasp mogelijkheden, een blender, sapcentrifuge, kruidengrinder en ook een nog een deegtool. Ik ben vast nog wat vergeten. Top apparaat!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Lawaai, maar dat hebben ze allemaal

anna 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Voor 107 euro absoluut een toppertje.ik sta eigenlijk versteld van het feit dat je er zo veel delen bij krijgt.en wat zeker een pluspunt is,dat de kan en noten(kruiden)hakker van glas zijn.en dan nog de sapcentrifuge bak van RVS is helemaal toppie.4 wortels maakt 1 groot vol glas sap,dus dat werkt prima.ik had er 1 van plastic dat was waardeloos.super gemakkelijk te reinigen,afspoelen en klaar.hij is lekker compact ook.heel klein beetje jammer dat er geen opbergbox voor de raspschijven en het mes bij zit.maar wat wil je voor dat geld.het is een snoepje en ook nog mooi ook.heel erg blij mee.

A. van Vleeren 25-10-2015 Product jaar of meer in bezit

3 jaar geleden aangeschaft voor o.a. het maken van babyhapjes en zaken als cake, taart en smoothies.

Eenvoudig in gebruik, beetje gehorig en helaas minder degelijk dan gehoopt.

In 3 jaar is het volgende vervangen:
- 3 rubber ringen
- 1 blenderfitting met messen (was doorgedraaid)
- 1 blender deksel

En gisteren helaas overleden bij het maken van deeg voor een taart.

MWTD 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet alles getest, maar een vers appelsapje, lekkere smoothie en mooi fijngehakte groenten komen allemaal van dit apparaat. Tot nu toe erg tervreden!

Janchik 15-12-2013 Product paar weken in bezit

Door mijn vroegere werk als chef kok, heb ik een aardig inzicht gekregen in het gebruik van hulpmiddelen, en uiteraard de degelijkheid, waarbij mijn voorkeur altijd is uitgegaan naar Kenwood.
De type keuze was snel gemaakt, want deze FPM270 heeft voor 2 tientjes meer dan de FPM250 een uiterst stevige kunststof/metalen sapcentrifuge en een super handige glazen noten/kruiden hakselaar, deze laatste staat echter niet vermeld bij de specificaties, terwijl hij er toch standaard bijgeleverd
wordt.
Dat er maar 2 snelheden opzitten is geen probleem, want ieder geplaatst onderdeel heeft d.m.v. tandwieltjes (soort versnellingsbakjes) zijn eigen snelheid en heeft dus als voordeel, dat de niet keukenprins(ess)en altijd de juiste snelheid kiezen.
Verder is het motorische gedeelte van metaal en bijzonder robuust, echter niet overdreven groot, zodat hij mooi permanent op de aanrecht kan blijven staan. Ook de blender is van glas en dus stevig.
Verder is er erg aan de veiligheid gedacht d.m.v. een vastklik systeem.
Hij doet zijn werk goed en is voor mij, nu ik artrose heb in mijn handen, zeker een aanwinst.

ROBKENWOOD 17-10-2011 Product paar dagen in bezit

De Kenwood FP270 gekocht vanwege prijs (129 euro), veelzijdigheid (inclusief sapcentrifuge en citruspers), compactheid en design. Doordat de machine klein van formaaat is en er mooi uitziet, kan deze op het aanrecht blijven staan. Het grote nadeel is het geluid. Het lijkt wel op het geluid van een heggenschaar.

kim777 28-12-2010 Product kwartaal in bezit

Wij hebben nu enig maanden deze keukenmachine in gebruik. Hoewel het voor ons de eerste keer is dat wij een dergelijke machine in huis hebben zijn we zeer tevreden.

Alle onderdelen zijn zeer eenvoudig te (de)monterteren en schoon te maken. Na gebruik even onder de kraan is al voldoende om hem schoon te krijgen.

Wel merken we op dat je (zeker aan het begin) erg snel en vaak de motor ruikt. We proberen de motor nooit langer dan 30 sec. te laten draaien. Maar zelfs binnen die tijd kun je hem gaan ruiken. Blijkbaar kan het geen kwaad want het werkt allemaal nog steeds....

Onze blenderkan was na 1 maand kapot er was een grote barst gekomen waardoor hij begon te lekken. (waarschijnlijk spanning in het glas dus fabricagefout) Nu blijkt dat Kenwood geen losse blenderkan kan leveren dus krijgen we een compleet nieuwe keukenmachine. Wel goede en zeer snelle service. Maar nu zitten we met twee keukenmachines en één blenderkan :-s Toch vreemd dat er niet één los onderdeel kan worden geleverd. Als over vijf jaar er iets sneuvelt dan zou dat betekenen dat je een geheel nieuwe keukenmachine moet aanschaffen?????