Kenwood FPM270 zwart, transparant - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

A. van Vleeren 25-10-2015 Product jaar of meer in bezit

3 jaar geleden aangeschaft voor o.a. het maken van babyhapjes en zaken als cake, taart en smoothies.

Eenvoudig in gebruik, beetje gehorig en helaas minder degelijk dan gehoopt.

In 3 jaar is het volgende vervangen:
- 3 rubber ringen
- 1 blenderfitting met messen (was doorgedraaid)
- 1 blender deksel

En gisteren helaas overleden bij het maken van deeg voor een taart.

Kees 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige foodprocessor voor een zachte prijs

Paar weken geleden gekocht en erg blij mee. Alles zit erbij, meer dan genoeg hak/snij/rasp mogelijkheden, een blender, sapcentrifuge, kruidengrinder en ook een nog een deegtool. Ik ben vast nog wat vergeten. Top apparaat!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Lawaai, maar dat hebben ze allemaal

anna 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Voor 107 euro absoluut een toppertje.ik sta eigenlijk versteld van het feit dat je er zo veel delen bij krijgt.en wat zeker een pluspunt is,dat de kan en noten(kruiden)hakker van glas zijn.en dan nog de sapcentrifuge bak van RVS is helemaal toppie.4 wortels maakt 1 groot vol glas sap,dus dat werkt prima.ik had er 1 van plastic dat was waardeloos.super gemakkelijk te reinigen,afspoelen en klaar.hij is lekker compact ook.heel klein beetje jammer dat er geen opbergbox voor de raspschijven en het mes bij zit.maar wat wil je voor dat geld.het is een snoepje en ook nog mooi ook.heel erg blij mee.

MWTD 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet alles getest, maar een vers appelsapje, lekkere smoothie en mooi fijngehakte groenten komen allemaal van dit apparaat. Tot nu toe erg tervreden!

Janchik 15-12-2013 Product paar weken in bezit

Door mijn vroegere werk als chef kok, heb ik een aardig inzicht gekregen in het gebruik van hulpmiddelen, en uiteraard de degelijkheid, waarbij mijn voorkeur altijd is uitgegaan naar Kenwood.
De type keuze was snel gemaakt, want deze FPM270 heeft voor 2 tientjes meer dan de FPM250 een uiterst stevige kunststof/metalen sapcentrifuge en een super handige glazen noten/kruiden hakselaar, deze laatste staat echter niet vermeld bij de specificaties, terwijl hij er toch standaard bijgeleverd
wordt.
Dat er maar 2 snelheden opzitten is geen probleem, want ieder geplaatst onderdeel heeft d.m.v. tandwieltjes (soort versnellingsbakjes) zijn eigen snelheid en heeft dus als voordeel, dat de niet keukenprins(ess)en altijd de juiste snelheid kiezen.
Verder is het motorische gedeelte van metaal en bijzonder robuust, echter niet overdreven groot, zodat hij mooi permanent op de aanrecht kan blijven staan. Ook de blender is van glas en dus stevig.
Verder is er erg aan de veiligheid gedacht d.m.v. een vastklik systeem.
Hij doet zijn werk goed en is voor mij, nu ik artrose heb in mijn handen, zeker een aanwinst.

olaf79 02-11-2014

Hallo Janchik,

Is deze machine ook geschikt voor het kneden van pasta deeg?

groetjes olaf

Humble 05-01-2016

Hallo, weet iemand hoe ik mooie gesnipperde uien kan maken met deze machine.
Groetjes en bedankt Jacqueline

Janchik 06-01-2016

Hallo Jacqueline,
Niet mooie uitjes kun je maken met de hakselaar, maar wil je mooie vierkante gesnipperde uitjes, zul je dat echt nog met een mes moeten doen.
Tip: maak de ui schoon, snij daar na de boven zijde eraf, maar laat het kontje met wortels zitten.
Halveer hem in de lengte, dus verticaal van de bovenzijde naar de wortels, leg de helften nu plat. maak nu de insnedes van wortels naar boven , dus verticaal en ga nu verder met horizontaal snijden.
Omdat je de onderzijde(wortels)laat zitten, heb je meer grip en je zult zien hoe snel je je uitjes mooi en vierkant gesnipperd hebt.
Met de machine gaar het ook, of met de hakselaar of met de groentesnijder, maar mooi Nee.
Let er op neem een vlijmscherp mes omdat uien taai kunnen zijn.
Hopelijk heb ik je van dienst kunnen zijn.
Vr.Gr. Janchik

Birima 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

FPM270

Keukenmachine net in huis. Wat opvalt is de zeer goede verpakking en het grote aantal wisselstukken voor allerhande mogelijkheden. Gebruikershandleiding is beknopt en het was leuk geweest als er wat meer voorbeelden voor toepassingen in stonden. Heb namelijk nog nooit met een dergelijke machine gewerkt. Een klein boekje food processor tips is misschien een idee. Echter, op YouTube zijn vele recepten te vinden die men met een food processor kan bereiden.
Eerste salade reeds gemaakt en zonder al te veel moeite de juiste configuratie van onderdelen in elkaar gezet. Eerste indruk zeer degelijk.

Pluspunten

• Mooie materialen
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Compact, vervangt twee andere keuken machines

Gabi 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Kenwood Foodprocessor

De Kenwood ziet er strak en modern uit, is heel compact en past prima in een klein keukenkastje. Staat mooi op het aanrecht door het design. Verder heb dit apparaat te kort om nog meer te kunnen beoordelen

Pluspunten

• veel opties

Minpunten

• overdadige veiligheidsinstructies

José Spierings 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Kenwood keukenmachine

Nog niet uitgeprobeerd, maar alles netjes afgeleverd, en precies wat we hebben verwacht. Prima prijs voor dit product. We hebben er hoge verwachtingen van. Niet te groot, maar groot genoeg voor ons. We gaan ermee aan de slag.

Pluspunten

• compact
  • veelzijdig

Martin 15-06-2017 Product paar weken in bezit

Kleine allekunner

Super apparaat. Doet wat ik verwacht had. Is geen opstakel in de keuken. Na veel speur werk voor de kenwoon 270 gegaan. Geen spijt, een aanwinst voor de kleine keuken.

Pluspunten

• Klein van formaat
  • Heel veel mogelijkheden

Martine, hobbykok 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

veelzijdig, functioneel en handig

Uitgebreide set voor reele prijs, veel functies, stevig materiaal, nog maar kort in bezit om goed te kunnen oordelen

Pluspunten

• uitgebreide set
  • kwaliteit
  • stevig materiaal, goed vorm gegeven

Minpunten

• maakt wel geluid
  • ruikt bij het starten vd motor

Yorana 14-06-2017 Product paar weken in bezit

Top apparaat

Fijn apparaat dat ik bijna voor alles kan gebruiken. Ook de sinaasappelpers doet het heel goed. Heb nog nooit zo snel verse jus gemaakt. Het apparaat ziet er heel mooi uit en kan dus lekker op het aanrecht blijven staan.

Pluspunten

• Mooi designe
  • Compact

Minpunten

• Nog niet gevonden

MB 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi keukenitem

Mooi en volledig apparaat, voor een heel mooie prijs. Je komt niets tekort en aan alles is gedacht. Blender en notenmaler beide van stevig glas. Echt een eyecatcher op het aanrecht.

Mjan 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Compleet en redelijk compact

Prijs/kwaliteit is zeker goed! Helaas is nu al bij ons de glazen kan kapot gegaan omdat mijn vriend er met een ander glas per ongeluk tegenaan kwam. Dat is dan weer het nadeel van glas.... Erg jammer.
Heel compleet, heb veel keukenapparatuur weg gedaan. Had eerst een grotere besteld, maar die nam wel heel veel ruimte in! Deze is echt wat compacter en staat prima op het aanrecht. De sapcentrifuge had van mij niet gehoeven, maar er zit wel weer een garde en een persding bij, erg handig!

Pluspunten

• Compact
  • Glazen kan

Minpunten

• Glazen kan (kan dus stuk)
  • Veel spullen, maar dat is bij elke keukemachine

Demi 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Erg gebruiksvriendelijk

Dit is de eerste keer dat ik een keukenmachine aangeschaft heb, maar tot zover bevalt hij helemaal prima! Ik heb deze aangeschaft voor mijn uitzet, maar moest hem natuurlijk wel even eerst testen. Het apparaat is erg makkelijk te gebruiken en de inhoud is ruim voldoende. Wel vind ik het jammer dat hij maar 2 standen heeft. Had er graag wat meer gehad. Verder niks over te klagen tot zover.

E 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel

Altijd al gehoord dat Kenwood van goede kwaliteit is. Deze foodprocessor heeft alles, een keukenmachine, kruidenhakker, citruspers, deeghaken, blender en zelfs een sapcentrifuge. Multifunctioneel en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Mooi
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zuignappen onderkant zuigen heel hard vast
  • Neemt veel plek in

hagenaars 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Ontzettend veelzijdig!

Waar voor je geld! Ik vind de diversiteit van het product echt fantastisch, ik wilde zo min mogelijk plek in mijn keukenkastje inleveren, en dat hoeft ook niet doordat deze machine citruspers, staafmixer, pesto-maker, sapcentrifuge, blender, en nog veel meer in 1 is. Ik heb meteen een sapje gemaakt en de centrifuge doet het prima, de blender ook, en alles is ook nog eens makkelijk schoon te maken. Ik was bang dat het apparaat goedkoop zou aanvoelen, maar dit is absoluut niet het geval. Alles sluit stevig, de verbindingen voelen solide en hij blijft door de zuignapjes op zijn plek als je hem aanzet. Lang getwijfeld, maar nu superblij mee!

Pluspunten

• veelzijdig
  • waar voor je geld!

Kevin Tai 15-05-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekend en super uitgebreid

Uitstekend en super uitgebreid Heb je in de periode van 1 mei 2017 t/m 30 juni 2017 een Kenwood Foodprocessor uit de actie* gekocht? Dan kun je kiezen uit een leuk cadeau, namelijk een Kenwood digitale weegschaal of staafmixer!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel in gebruik

Annemarie 13-05-2017 Product paar dagen in bezit

Compact maar toch veel mogelijkheden!

We waren op zoek naar een keuken machine die een hittebestendige blender heeft, een glazen dus. Gevonden in deze en zijn blij met de vele extra opties die dit apparaat bied! Tevens compact, neemt weinig ruimte in. Vaatwasbestendig!

Pluspunten

• compact
  • glazen blender
  • degelijk materiaal
  • veel gebruiksopties

V. V. H. 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi vorm gegeven wel veel lawaai

Na maanden wikken en wegen en site in de gaten gehouden voor aanbiedingen (want heb een smalle beurs) ben ik voor de Kenwood fpm270 gegaan die was afgeprijst naar 99,- bij fonq en ook nog eens 10,- korting. Maar ondanks mooi uiterlijk valt het wel tegen. Het maakt lawaai alsof een vliegtuig opstijgt. En de motor begint al snel te ruiken naar plastic?! Ook is het erg plastic allemaal. Wel opletten met opzetten. Ben benieuwd hoe lang die mee gaat. Blender en sapcentrifuge gebruikt werkt prima. Foodprocessor gebruikt met snijmes is prima (wordt niet al te fijn). Foodprocessor gebruikt met deeghak... valt tegen. Nu was het glutenvrij deeg.. en dat is erg moeilijk kneden dus hier t voordeel van de twijfel. Over het algemeen voor de lage prijs ben ik tevreden. Maar van het merk Kenwood had ik wel meer verwacht!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Compact
  • Veel meegeleverd aan extras

Minpunten

• Maakt lawaai
  • Geen opberg mogelijkheden

Rina 11-05-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijk

Omdat er veel extra opties bij zitten. Zoals een sapcentrifuge en citruspers en een blender en hakmolen .

Pluspunten

• Alles in een product
  • Mooi

Minpunten

• Blender vasthouden om hem te laten werken