Kenwood FPM270 zwart, transparant

Tefal DoubleForce Pro DO824H grijs, zilver

Tefal DoubleForce Pro DO824H grijs, zilver
7,1 (12)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

A. van Vleeren 25-10-2015
  • Product jaar of meer in bezit

3 jaar geleden aangeschaft voor o.a. het maken van babyhapjes en zaken als cake, taart en smoothies.

Eenvoudig in gebruik, beetje gehorig en helaas minder degelijk dan gehoopt.

In 3 jaar is het volgende vervangen:
- 3 rubber ringen
- 1 blenderfitting met messen (was doorgedraaid)
- 1 blender deksel

En gisteren helaas overleden bij het maken van deeg voor een taart.

Kees 04-12-2016

Geweldige foodprocessor voor een zachte prijs

Paar weken geleden gekocht en erg blij mee. Alles zit erbij, meer dan genoeg hak/snij/rasp mogelijkheden, een blender, sapcentrifuge, kruidengrinder en ook een nog een deegtool. Ik ben vast nog wat vergeten. Top apparaat!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Lawaai, maar dat hebben ze allemaal

anna 28-11-2015

Voor 107 euro absoluut een toppertje.ik sta eigenlijk versteld van het feit dat je er zo veel delen bij krijgt.en wat zeker een pluspunt is,dat de kan en noten(kruiden)hakker van glas zijn.en dan nog de sapcentrifuge bak van RVS is helemaal toppie.4 wortels maakt 1 groot vol glas sap,dus dat werkt prima.ik had er 1 van plastic dat was waardeloos.super gemakkelijk te reinigen,afspoelen en klaar.hij is lekker compact ook.heel klein beetje jammer dat er geen opbergbox voor de raspschijven en het mes bij zit.maar wat wil je voor dat geld.het is een snoepje en ook nog mooi ook.heel erg blij mee.

MWTD 25-03-2015

Nog niet alles getest, maar een vers appelsapje, lekkere smoothie en mooi fijngehakte groenten komen allemaal van dit apparaat. Tot nu toe erg tervreden!

Janchik 15-12-2013

Door mijn vroegere werk als chef kok, heb ik een aardig inzicht gekregen in het gebruik van hulpmiddelen, en uiteraard de degelijkheid, waarbij mijn voorkeur altijd is uitgegaan naar Kenwood.
De type keuze was snel gemaakt, want deze FPM270 heeft voor 2 tientjes meer dan de FPM250 een uiterst stevige kunststof/metalen sapcentrifuge en een super handige glazen noten/kruiden hakselaar, deze laatste staat echter niet vermeld bij de specificaties, terwijl hij er toch standaard bijgeleverd
wordt.
Dat er maar 2 snelheden opzitten is geen probleem, want ieder geplaatst onderdeel heeft d.m.v. tandwieltjes (soort versnellingsbakjes) zijn eigen snelheid en heeft dus als voordeel, dat de niet keukenprins(ess)en altijd de juiste snelheid kiezen.
Verder is het motorische gedeelte van metaal en bijzonder robuust, echter niet overdreven groot, zodat hij mooi permanent op de aanrecht kan blijven staan. Ook de blender is van glas en dus stevig.
Verder is er erg aan de veiligheid gedacht d.m.v. een vastklik systeem.
Hij doet zijn werk goed en is voor mij, nu ik artrose heb in mijn handen, zeker een aanwinst.

olaf79 02-11-2014

Hallo Janchik,

Is deze machine ook geschikt voor het kneden van pasta deeg?

groetjes olaf

Humble 05-01-2016

Hallo, weet iemand hoe ik mooie gesnipperde uien kan maken met deze machine.
Groetjes en bedankt Jacqueline

Janchik 06-01-2016

Hallo Jacqueline,
Niet mooie uitjes kun je maken met de hakselaar, maar wil je mooie vierkante gesnipperde uitjes, zul je dat echt nog met een mes moeten doen.
Tip: maak de ui schoon, snij daar na de boven zijde eraf, maar laat het kontje met wortels zitten.
Halveer hem in de lengte, dus verticaal van de bovenzijde naar de wortels, leg de helften nu plat. maak nu de insnedes van wortels naar boven , dus verticaal en ga nu verder met horizontaal snijden.
Omdat je de onderzijde(wortels)laat zitten, heb je meer grip en je zult zien hoe snel je je uitjes mooi en vierkant gesnipperd hebt.
Met de machine gaar het ook, of met de hakselaar of met de groentesnijder, maar mooi Nee.
Let er op neem een vlijmscherp mes omdat uien taai kunnen zijn.
Hopelijk heb ik je van dienst kunnen zijn.
Vr.Gr. Janchik

Timea 17-01-2018

Stevig, makkelijk apparaat

Makkelijk aanelkaar zetten, en afwassen. Hij maakt lekker fruitsap en juice aan. Citroen is ook heel makkelijk aan de persen. Kaas wordt geweldig geraspt.

Minpunten

• Droog brood is niet te malen..

Cinth/Wil Coolen 08-01-2018

Volledige set accessoires

Volledige set goed werkende en makkelijk bedienbare accessoires.
Voldoende power en toch laag geluidsniveau.

Pluspunten

• Compleetheid en bediengemak
  • Elk accessoire functioneert goed

Minpunten

• Povere handleiding
  • Kans op schade bij monteren kom met deksel.

maenge 01-01-2018

Goed apparaat

Nog niet alle accessoires kunnen testen, maar wat we nu hebben geprobeerd is goed! Vooral fan van de sapcentrifuge! Hij doet wat hij moet doen, maakt niet veel lawaai en is niet te groot. Past hier prima in een keukenkastje.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Sapcentrifuge
  • Niet te groot
  • Bijna alles kan in de vaatwasser

Minpunten

• De 'aandrukker' komt water in

Renate 27-12-2017
  • Product gekregen

Mooi apparaat!

Handig in gebruik, goed schoon te maken en Voor ieder gerecht in de keuken te gebruiken! Leuke cashback actie

Yolande 27-12-2017

Voor mijn dochter en schoonzoon

-Gekocht als kerstcadeau voor mijn dochter en schoonzoon.
-Compact apparaat dat niet veel ruimte inneemt in hun veel te kleine keuken.

Pluspunten

• compact
  • multifunctioneel

Minpunten

• nog geen....net gekocht

Michiel 27-12-2017

Alles in een apparaat

Mooie compacte machine die vrijwel alles kan. Voor een eenpersoons huishouden zoals dat van mij hoeft er geen machine te staan die grote hoeveelheden aan kan en de hele dag staat te draaien. Deze machine is voor mij perfect. 's Morgens de sapcentrifuge er op en een vers glas sap. 's Avonds de blender of de kleine hakmolen er op en het scheelt weer een hoop snijwerk voor het eten.

En aangezien alle onderdelen uit elkaar kunnen en in de vaatwasser mogen is schoonmaken geen enkel probleem. Ook erg fijn is dat de machine niet werkt als niet alle onderdelen op de juiste manier zijn bevestigd en vergrendeld. Had 'm jaren eerder moeten kopen.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Kan in de vaatwasser
  • Veel mogelijkheden
  • Veilig in gebruik

Minpunten

• Niet geschikt voor grote hoeveelheden voedsel

Annie 22-12-2017

Fijn compact maar veel mogelijkheden!

een fijn apparaat met veel mogelijkheden! gezonder leven is nu nog makkelijker. de sapjes van appels, bananen en zelfs wortels zijn heerlijk

Patrick 22-12-2017

Veel opties!

Veel waar je geld, goeie kwaliteit en een hoop accessoires. Mesjes zijn vlijmscherp zodat ook bevroren fruit geblend kan worden!

Pluspunten

• vele accessoires
  • waar voor je geld

Minpunten

• Kost een hoop opbergruimte
  • Maar in 1 kleur leverbaar

Laura 19-12-2017

Goede kwaliteit messen

Zeee goede prijs kwaliteit verhouding! Scherpe messen, uitgebreide uitvoering en veel verschillende opties.

Pluspunten

• Veel opties
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Sylvia 17-12-2017

Kenwood foodprocessor

Na het hebben van een blender, hebben wij u gekozen voor deze Kenwood foodprocessor. Er zijn erg veel opties beschikbaar. Net als de blender is de foodprocessor van erg goede kwaliteit.

Pluspunten

• Veel opties
  • Uiterlijk

Laurien 15-12-2017

Veel mogelijkheden

Super prijs-kwaliteit verhouding. Veel mogelijkheden zoals blenden, raspen, kloppen en persen. Ik ga de foodprocessor zeker gebruiken voor de gerechten tijdens de feestdagen.

Pluspunten

• Mogelijkheden

Ankie 04-12-2017

Compact en compleet apparaat

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Neemt weinig ruimte in en is toch compleet door snel en eenvoudig te wisselen hulpstukken. Dus onmisbaar in de keuken. Schoonmaken gaat makkelijk en snel. Ideaal voor het maken van babyvoeding.
Een rauwkostschotel is hiermee klaar in een oogwenk.

Pluspunten

• snel in te stellen
  • eenvoudig schoon te maken
  • compact maar toch compleet

Daantje 30-11-2017

Eindelijk gemak

Even uitpluizen hoe het werkt, maar hij is fantastisch. Jammer dat de plastic onderdelen fragiel zijn

Pluspunten

• uitstraling
  • compact

Minpunten

• plastic fragiel
  • beetje onduidelijk hoe te gebruiken

Frieda 23-11-2017

Fantastische Keukenhulp

De foodprocessor is compact, solide (metaal), staat stevig en heeft een veiligheidssluiting.
Hij werkt fantastisch. Ik gebruik hem elke dag voor heel veel verschillende dingen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Solide
  • Compact

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Haarlem 10-11-2017

Topapparaat

Wat een fijn apparaat. The sky is the limit. Ik gebruik hem vaak voor sappen en voor sausen. je hebt hem ook zo schoongemaakt. Super aankoop. Ik kan hem iedere keukenprins -en princes aanraden.