Bosch MUM58257

grijs, rood, roestvrijstaal
Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal Best Reviewed nov 2016
9,0 (8)

Johan 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, misstaat zeker niet in de keuken

De 1ste ervaring is uitstekend. Handleidingen op mijn gemak doorgenomen en alle accessoires even geplaatst. Wijst zich eigenlijk vanzelf. Als proef even wat kaas geschaafd. Ideaal. Vervolgens onze 1ste (appel)taart gemaakt. Deeg mixen is een fluitje van cent geworden. Apparaat is ook behoorlijk stil als hij gebruikt wordt. Kortom prima apparaat waar ik heel veel plezier van zal hebben. Prijs? Ach, iets wat goed is mag iets kosten en mijn ervaring met Bosch producten zijn uitstekend. Ook de service is goed (1 x gebruik van gemaakt)

Pluspunten

• keurige uitstraling
  • redelijk stille motor
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

cor 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

keukenmachine MUM58257

Schitterend apparaat,mooi design met opberg box.De BOSCH MUM58257 is een sterke keukenmachine voor veelvuldig koken en bakken. Dankzij de krachtige motor met 1000 watt vermogen is hij in staat zelfs grote hoeveelheden (tot 1 kg bloem plus ingrediënten) bijzonder eenvoudig te verwerken. Het deeg wordt perfect gemengd in de grote roestvrijstalen mengkom (3,9 liter) met speciale innerlijke vorm en dankzij 3D PlanetaryMixing - tot 2,7 kg beslag / 1,9 kg deeg.

Gemakkelijk, snel, veelzijdig
Gemakkelijke en snelle opslag oplossing van de patisserie set in de mixkom met een praktische accessoires tas
Gemakkelijke bediening met EasyArmLift en eenvoudig vullen van de kom dankzij de automatische parkeerstand positie
Grote veelzijdigheid met de patisserie set, continue rasp en snijschijven, vleesmolen, blender mixbeker, chopper accessoire en praktische kunststof mengkom