Bosch MUM58920 beige, grijs

Bosch MUM59M55 zwart Best Reviewed 6 keer jan 2020
9,1 (161)
Best Reviewed 6 keer jan 2020
Bekijk alle Keukenmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM58920 beige, grijs op Kieskeurig.be.

Anoniem 03-01-2020

Mooi, handig en compact

Geschreven voor: Bosch MUM58920 beige, grijs

Het mengen van deeg is voortaan erg eenvoudig, geen vuile handen en met een mooi resultaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Louise Ella 13-12-2016

Mixer

Geschreven voor: Bosch MUM58920 beige, grijs

Waar ik blij mee ben, is dat het geen zware artikel is, ik kan het makkelijk op tillen ivm dat mijn botten in mijn schouder verschoven zijn.
Zelf wilde ik geen mixer enz meer hebben, mijn vorige mixer enz was zo zwaar. Maar door aandringen van mijn man hebben wij het toch maar gekocht, maar zie nu dat het een fijne mixer is en niet zwaar. Met andere woorden ik ben erg blij met mijn nieuwe mixer enz.

Sylvia 17-07-2016

Alles-in-1!!!

Geschreven voor: Bosch MUM58920 beige, grijs

Het product is best redelijk groot in omvang, maar daarmee zitten wel alle opties in de machine en je kunt eenvoudig kiezen voor extra opties. Alle andere apparaten kunnen dan ook weg. Handig in het gebruik en makkelijk schoon te maken.