Bosch MUM58253 - Reviews

Laagste prijzen
Type/soort
keukenmachine

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Thea S. 26-06-2017

Fraai en praktisch apparaat

Bij het uitpakken de ene verrassing na de andere in de vorm van meegeleverde accessoires.
Goede documentatie en daardoor snel in gebruik te nemen.

Pluspunten

• direct goede resultaten met mixen en mengen etc.
  • alle accessoires vaatwasser bestendig
  • praktisch tasje voor de scherpe onderdelen
  • blender messen goed afgeschermd

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Trudy 27-04-2017

Krachtig en compleet

Goede keuken machine, compleet uitgerust en meer dan genoeg kracht voor al het keukenwerk. Wij hadden hem gekocht als mixer, maar je kunt er ook mee snijden, citruspersen en shaken. Er zitten 2 kommen bij, plus een afdek-deksel die op beide kommen past. Ook zit er een tasje bij waar je de gardes en messen in kunt bewaren. Bijna alles kan in de vaatwasser.

Pluspunten

• compleet uitgerust
  • sterk
  • mooi vormgegeven
  • niet te groot, makkelijk op te bergen

Punkypuck 13-01-2017

Geweldig apparaat!

Deze keukenmachine doet echt alles wat ik van een keukenmachine verwacht. Ien ik hem in huis had heb ik meteen meerdere functies uitgeprobeerd: groenten snijden, pizzadeeg maken, koekjesdeeg maken, sinaasappels persen. Alles gaat even soepel. Het is zelfs zo dag we nu elke dag vers sinaasappelsap drinken bij het ontbijt 😊 Hij perst echt alle sap uit de sinaasappel en werkelijk alleen de schil blijft over. Bij het bereiden van deeg is de spatdeksel ideaal, hele keuken blijft schoon. Bovendien maakt deze deksel het ook veilig voor onze peuter om mee te bakken. Alle onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en kunnen in de vaatwasser. Kortom: hele goede koop.

Pluspunten

• Goed en eenvoudig instelbaar
  • Veel handige functies
  • Spatdeksel
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Kan ik niet bedenken

Clau 04-01-2017

Prima keuze

De Bosch keukenmachine is zeer compleet. De bediening is zeer eenvoudig en het apparaat is gemakkelijk van alle verschillende functies (persen, snijden, kneden, mengen etc.) te wisselen.
Alles kan in de vaatwasser. Een ideale machine die bij ons veelvuldig gebruikt gaat worden.

Pluspunten

• compleet
  • eenvoudig

Ruud 04-01-2017

Doet wat hij moet doen

Eenvoudige bediening, makkelijk in gebruik en veelzijdig toepasbaar.
Zelfs kinderen kunnen hier probleemloos mee werken

raymond 28-12-2016

stevige bouw

Na lang vergelijken tussen een Kenwood Prospero en een Bosch MUM uiteindelijk toch voor de laatste gekozen. Op papier konden ze hetzelfde maar na vergelijking in de winkel was de Kenwood nogal wiebelig terwijl de Bosch mooi stevig stond.

Ik moet toegeven dat ik de deegkloppers en haken van Kenwood wat steviger en minder traditioneel er uit vond zien maar goed, je kunt niet alles hebben.

Nu net in gebruik en tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Stevige constructie
  • Extra beslagkom

Minpunten

• deeghaken niet zo modern als concurrentie.

Jan 25-12-2016

Sterke machine die stevig staat

Bak graag en zag dat onderdelen vaatwasmachinebestendig zijn en dat geldt niet voor elke keukenmachine. Altijd handig. En een veilige machine. En door de actie van 75 euro retour krijg je echt waar voor je geld.

Pluspunten

• veilig
  • sterke motor

GvE 11-12-2016

Degelijk en compleet

Degelijke krachtige machine die echt alles kan. Hakken, snijden, mixen en kneden gaat erg eenvoudig. Compleet met alle hulpstukken die allemaal in de vaatwasser kunnen. Ideaal!

efissc 29-11-2016

Mooi design en uitstekende prestaties

Het product voldoet perfect aan de doelstelling die wij ermee hadden, namelijk het bakken van heerlijke taarten door onze dochter.
Daarnaast heeft het apparaat enorm veel extra mogelijkheden die altijd van pas kunnen komen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

E. Borst 22-11-2016

Bosch Mum

Vanaf de eerste dag dat ik mijn Bosch Mum kreeg is het al een feestje. Wat een geweldige machine. Een mooier kado kon ik me niet wensen, nu nog meer bakken.

Pascal 28-05-2016

Mooi en uitgebreid

Zeer mooie machine met rvs en wit. Veel accessoires.
Goede prijs kwaliteit machine.
Ijsmachine gratis erbij

Dorien Van Beeck 12-05-2016

Geweldig toestel!

Ik heb dit toestel ondertussen een aantal weken in mijn bezit en heb ondertussen alle accessoires al gebruikt. De verschillende raspen zijn zeer goed van pas gekomen bij de eerste BBQ van het jaar. Wortelen raspen, komkommer in schijfjes snijden,... Alles klaar in enkele seconden. Ook de appelcake die ik gemaakt heb, werd zeer gesmaakt. Eenvoudig om via het deksel tijdens het mengen, ingrediënten toe te voegen aan het beslag. En alle accessoires mogen in de vaatwasmachine. Absoluut een aanrader!

Janet 24-04-2016

Bosch Mum58253

Mooie machine, voor pizza deeg, slagroom kloppen dat soort mixen doet hij het geweldig. Groente snijden met de messen blijven er plakjes groenten tussen plakken. Bij beslag is het nodig elke keer een spatel te pakken om de zijkanten en bodem ook goed mee te laten pakken.