Bosch MUM52110 wit, zwart

Kenwood KVL8320S grijs

8,9

Muter 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat

Goed apparaat, hij doet wat ie hoort te doen.

Erg gebruiksvriendelijk, alles spreekt voor zich zonder in de handleiding te hoeven kijken.

Blije meid 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine

Ik ben zo super blij met de keukenmachine, deze heb ik gekregen en meteen gebruikt. Het is een super gemakkelijk apparaat. en ben zeker tevreden mee. en heel gelukkig

John 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden met Bosch

Zeker aan te bevelen aan familie en naaste vrienden ik ben erg tevreden over Bosch en hoop in de toekomst meer producten te kopen van Bosch.

Brenda 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat!

Mooie compacte machine met veel standaard accessoires. Ook zijn er nog veel accessoires los te bestellen. Erg tevreden met deze gebruiksvriendelijke keukenmachine, blijft goed op zijn plaats staan, de kop die je weg kan draaien is ook handig.

Funfun 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Keuken krachtpatser

Wil je een handig alles in 1 apparaat voor in de keuken van vandaag de dag? Een keukenkrachtpatser die ook nog eens smaakvol is vormgegeven in basic kleuren en vooral niet te groot? Dan is de Bosch Mum 5 een apparaat voor jou! Mixen, persen, kneden, snijden, malen, roeren, raspen, pureren of hakken, deze machine is voorzien van alle gemakken! Of je nou een professionele kok bent of een gezellige keukenprinses, je krijgt werkelijk alles in een handomdraai gedaan! Nog maar een paar dagen in huis en nu al mijn nummer 1 tool in de keuken!

M Peters 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat!

Door het mooie design is deze keukenmachine een sieraad op je aanrecht. Hij is heel eenvoudig te bedienen. Ik heb de variant met 4 standen; dat vind ik bij nader inzien wel wat jammer. Het verschil tussen stand 2 en 3 is nogal groot. Met 7 standen kun je makkelijker de juiste stand vinden: niet te hard en niet te zacht. Maar dat is het enige minpunt dat ik kan melden!

Rowill 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met de Bosch MUM52110

Gemakkelijk te bedienen en snel goed resultaat met bijvoorbeeld eigeel en eiwit en slagroom kloppen. Kneden heb ik nog niet gedaan, ik gebruik voorlopig ook geen recepten waarbij dit nodig is. Geluid is niet storend. Schoonmaken is makkie.

Mirjam 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige compacte keukenmachine

Staat stevig door zuignappen waardoor het apparaat niet verschuift tijdens het kneden van het brood. Erg snel met mixen. Biscuitdeeg gaat geweldig. Met de slagroom is het opletten, deze is sneller dan verwacht stevig. Al veel gebruikt in de week dat ik deze in bezit heb, alleen nog niets gesneden/geraspt.

john vissenberg 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

superblij met onze aankoop

Mijn vrouw en ik zijn fervente bak- en kookgekken. onze oude keukenmachine was kapot, en we hebben deze nieuwe Bosch Styline gekocht. Uitleg in de winkel (BCC Roosendaal) was heel duidelijk en klantvriendelijk. Na thuiskomst hebben we onze nieuwe aankoop meteen in gebruik genomen. Hij is erg gemakkelijk in gebruik en simpel schoon te maken, de uitvoering is netjes en compleet.Prijs-kwaliteitverhouding is super! Kortom, wat wil je nog meer?

Kisoor 21-05-2016 Product maand in bezit

Veel voor weinig geld!!!

Zeer mooie uitstraling met veel mogelijkheden om eventueel uit te breiden. Makkelijk te bedienen en te onderhouden. Handige afdekplaat meegeleverd. Helaas bij het mixen geeft het iets te veel geluid maar niet storend.

Ilse 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine! Een aanwinst voor iedere keuken..

Fijne keukenmachine met tal van mogelijkheden door de aanvullende accessoires. Hij is makkelijk te gebruiken en staat door het mooie design erg fraai op het aanrecht! Ik ben er ontzettend blij mee!

Chantal 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super tevreden met deze prachtige machine!

Voorheen alles met de handmixer gedaan, maar wat ben ik blij met deze machine! Hij is zeer makkelijk in gebruik en heeft een hoog vermogen. Alle verwachtingen maakt hij waar. Ik ben een behoorlijke tijd op zoek geweest naar een keukenmachine. Aan keuze geen gebrek. De prijs is goed en het is een goede kwaliteit machine. Kijk goed naar het vermogen van een keukenmachine!

Matelo 11-05-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste resultaat perfect

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen voor het bereiden van beslag voor de cake.
Apparaat ziet er strak uit en tas voor hulp elementen fijn voor opbergen

fred uit dronten 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

MUM52110 keuken machine

mooi design
compact en gebruiksvriendelijk
stille motor
veelzijdig in de mogelijkheden,
Vandaag de eerste cake gebakken met een prima resultaat
Even wennen hoe je de ingrediënten kan toevoegen maar de cake was lekker.
Ook de motor maakt weinig geluid waardoor je in een open keuken geen extra lawaai produceert.

De volgende klus is het snijden van allerlei groentes ....

Ouafaa 08-05-2016 Product paar dagen in bezit

Rechterhand

Prachtig apparaat, gelijk nadat ik het gekocht heb, brood en pannenkoek gemaak, wat een gemak, binnen korte tijd had zoveel klaar gemaakt zonder moeite. Wat ik ook fijn vind aan deze apparaat is dat je het ook kan uitbreiden, bv hulpstuk voor lasagne, spaghetti of vleesmolen etc.. Dat heb je met andere merken niet. Bosch is voor mij de favoriet.

WW 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat hij moet doen.

Voor het maken van beslag of deeg met de mogelijkheid om het snijden van groenten is deze machine oké. Hij is makkelijk schoon te maken. En eenvoudig te bedienen.

mevr hufkens 02-05-2016 Product paar dagen in bezit

fijn apparaat

ik heb m net een paar dagen maar ik heb m"n eerste taart al gemaakt de machine heeft een zacht geluid als hij aanstaat,je kunt handig je ingredienten toevoegen via het open gat in de spatdeksel ik ben er erg blij mee, mijn moeder heeft overigens ook een bosch keukenmachine hij is al 30 jaar oud en doet het nog steeds fantastische, zij had 1 keer het punt dat haar mengkom ging schilveren en daar heeft zij toen gratis een nieuwe voor gekregen ook mijn moeder kan er niet zonder, het is gewoon een TOP PRODUCT

SW van der Wouden 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Erg degelijk apparatuur voor een zeer schappelijke prijs

Apparaat nu enkele keren gebruikt.
Zeer tevreden.
Is erg degelijk, leuk design en voor een zeer schappelijk prijs.

H G Bijlsma 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

super handig en functioneel

kort in gebruik geweldig blij er mee.
mooi om te zien. gemakkelijk in gebruik.doet wat hij moet doen. staat als sieraad in onze keuken.

Annemarie 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

apparaat voldoet volkomen aan mijn verwachtingen

Ik was op zoek naar een eenvoudig apparaat met als voornaamste doel lekker gebak te kunnen maken. Dat hier nu ook nog extra accessoires bij zitten voor rauwkost is helemaal perfect. Wil ik meer mogelijkheden dan kan ik altijd accessoires bij bestellen. Door deze eenvoud zit ik niet met allerlei accessoires die ik nooit gebruik, maar wel mee betaal. De perfecte machine voor mij!