KitchenAid 5KSM150PS wit - Reviews

Inhoud kom
5 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

inekeve 17-07-2009

Mijn kitchenaid is direct na binnenkomst al kapot geleverd. Telefonisch contact gehad met kitchenaid. Vervolgens moest ik zelf een draadje rechtpeuteren. 9 maanden later valt mijn kitchenaid weer uit. Als ik de klantenservice bel krijg ik 5 minuten een muziekje, vervolgens word ik verwezen naar de site. Mail via de site gestuurd, binnen 24 uur reactie gegarandeerd. 4 dagen verder en niks gehoord. Een heel slecht apparaat met een uitermate bedroevende service.
Geschreven voor: KitchenAid 5KSM150PS wit

Apikal 01-02-2013

Mijn mixer is perfect, maar mijn blender had na enige echter wel een probleem. Kitchenaid heeft mij bij de blender een super goede service verleend. Bij ieder merk kan er wel eens een slechte doorsluipen en het is pech als je dat treft. Maar ik klaag niet. Apparaten zijn goed en de service ook.

e.soer 15-09-2016

Waarom zelf met Kitchenaid bellen? Gewoon terug naar de winkel sturen en gebruik maken van je garantie. Kapot leveren = retour binnen 14 dagen en je krijgt een nieuwe of maakt de koop ongedaan.
Snap deze review dus niet helemaal.