Philips Daily Collection HR7620/70 blauw, wit

Magimix CS 5200 XL oranje

5,8

Martien den Hollander 20-03-2012 Product half jaar in bezit

3,7
Ik blijf bij mijn eerste review, een Philips product onwaardig

Martien den Hollander 27-11-2011 Product kwartaal in bezit

deeg maken gaat slecht,onderin de kom wordt niet meegemengd, en groente snijden niet optimaal, klein hoeveelheden slagroomkloppen werkt niet kortom ik had beter een duurder model moeten kopen (goedkoop is duurkoop).

Officiele reactie van Philips Nederland 27-03-2012

Wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft?

Wij raden u daarom ook aan om contact op te nemen met de Philips klantenservice op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m). De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Philips Webcare

indo41 21-12-2013

En wat dacht u van het schoonmaken, er blijf bij het motor gedeelte onder het plastic dus nog veel na resten waar je niet bij kunt komen. Wat dus bacteriën geeft. Jammer dat hier niet op is gelet bij de productie van dit apparaat. Je kunt het apparaat eigenlijk na het eerste gebruik gelijk weg gooien. Of heeft Philips Nederland een oplossing hiervoor?

Prost 20-04-2009 Product paar dagen in bezit

Allereerst dit apparaat is (behoudens de motor uiteraard) volledig vaatwasser bestendig als ik de bijsluiter mag geloven.
Het is een prima werkend, voordelige hulp in de keukenhuishouding. Veel opzetstukken die je heel wat tijd zullen besparen. Ik kan niet anders stellen dat ik meer dan tevreden ben met mijn aankoop