Kenwood FP733 wit - Reviews

Kleuren
wit

Surcouf 28-10-2010 Product half jaar in bezit

6,7
Zoals in een vorige review al te lezen is kruip hetgeen je maakt onder het mes, door het opzetstuk naar boven, komt er aan de bovenkant uit en kruipt dan weer naar beneden naar de aandrijving. Drama. Ik maak graag quenelles van kip. Ik moet daar een farce voor maken waar een foodprocessor uitermate geschikt voor is, maar zo niet. Het schoonmaakwerk na afloop is op zijn minst onprettig.
Andere zaken doet het apparaat onberispelijk, snel en goed. Alleen het wegkruipen van die farce naar andere onderdelen bevalt me absoluut niet.

wbrouwer 26-10-2010 Product kwartaal in bezit

Heb het apparaat sinds jun 2010 en na de eerste poging om te raspen niet meer durven te gebruiken. Er vliegen veel grove stukken langs de raspschijven dat het apparaat niet fatsoenlijk bruikbaar is. De enige keer dat ik probeerde mayonaise te maken (ben dat gewend te doen met een gewone mixer) bleek de blender daarvoor niet geschikt. Kortom miskoop van het jaar.

MarcMich 10-10-2010 Product paar weken in bezit

Op zoek naar een keukenmachine die weinig plaats inneemt op het werkblad, kwamen we bij de Kenwood FP733 uit. Na enkele weken gebruik doet het toestel precies wat nodig is: probleemloos pastadeeg maken voor 4-6 personen, snel een beetje groenten snijden, een milkshake maken. Staat zeer stabiel met 4 zuignappen, krachtige motor, montage en demontage in enkele seconden enmakkelijk af te wassen. Mogelijke minpunten: alle buitenonderdelen (toestel, kom, blender) zijn in plastic, dus wat zal dit op langere termijn geven, maar het toestel is dan ook veel goedkoper dan de RVS versie. We hebben ook zo'n grote Kenwood robot, met uiteraard meer mogelijkheden, doch die is zo groot dat we hem enkel uithalen wanneer echt nodig. De FP733 kan 90% aan van wat we willen.

corry40 12-09-2009 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit,erg tevreden mee groente snijden gaat goed.
Zelfs met het maken van cakebeslag,wel gelijk de boter uit de koelkast gebruiken en in kleine stukjes gesneden gaat goed.

poelenco 03-11-2008 Product paar dagen in bezit

Een mooi apparaat, vandaag gekocht omdat mijn oude Krups 3Mix 4000 er mee ophield (na 17jaar...)
Morgen heb ik taart nodig, dus meteen uitproberen.
Het deeg voor appeltaart ging snel goed; appels gesneden met snijblad, ook goed.
Maar het deeg kruipt onder het mes; nog erger is dit bij het cakedeeg, dat liep er binnendoor weer uit... hopelijk lag dat alleen aan de hoeveelheid en is dit de volgende keer beter.

(Accessoires zijn 2 snijbladen ipv 1)