Kenwood KM096 zilver - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Julliet2013 26-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Kenwood Cooking Chef nu 3,5 jaar in bezit. Erg tevreden over de mogelijkheden met name in combinatie met de inductie functie. Tevens vervangt het apparaat veel losse keukenapparaten door de verschillende accessoires, bv. blender, food processor. Helaas na 3,5 jaar is de inductie functie defect gegaan en dit valt niet meer onder de garantie of economische levensduur (3 jaar). Echter na uitgebreide correspondentie een tegemoetkoming ontvangen van Kenwood, een lasagna maker, erg tevreden mee.

Julliet2013 01-09-2015 Product jaar of meer in bezit

5,7
Ik heb mijn Kenwood Cooking Chef nu 3,5 jaar in bezit was altijd zeer tevreden over de mogelijkheden met de inductie functie. Helaas is de inductie functie nu defect, na uitgebreide correspondentie met DeLonghi de importeur van Kenwood de reactie ontvangen dat de levensduur maar 3 jaar is. Dus wees gewaarschuwd ondanks de hoge aankoopprijs kan je maar 3 jaar plezier verwachten!! Dus weeg goed af of je dit waard is, ik zal in ieder geval nooit meer een Kenwood kopen wat een teleurstelling.

Hans 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Groot aantal mogelijkheden

Al lang willen kopen maar mijn vrouw overgehaald door op kookworkshop bij sterrenrestaurant de chef te vragen wat hij dacht over de KM096. Toen hij vertelde dat hij er 2 had en uiterst tevreden was, was mijn vrouw ook overtuigd.

Yvonne 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

coming chef km096

Zeer compleet! Ga er graag mee aan t werk. Koken, bakken alles is mogelijk. Zeker met de inductie technologie in dit apparaat. Voor bijvoorbeeld n mooie gepureerde soep kun je alles op t apparaat gebruiken. Keuken machine, blender, deeg kneden, slagroom kloppen, sauzen au bain-marie bereiden, mooie fine luchtige eiwitten kloppen...... echt alles mogelijk. Om niet te spreken van alle extra's die je er nog bij kunt kopen... restaurant thuis😉👍

Twizzydog 21-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mijn droom is uitgekomen met deze alleskunner!

Wat een prachtig apparaat. Er zijn zoveel gerechten die ik op moet warmen en daarna roeren of mixen...dus nu nooit geen pannen meer op het vuur met b.v. soezendeeg of merengue. Daarnaast is hij veel stiller als het oude apparaat, wat ook echt een voordeel is! Hij is zeker niet de goedkoopste, maar zeker welde beste!

Pluspunten

• Stil. soepel duidelijk om mee te werken
  • het kunnen verwarmen van recepten

Minpunten

• geen echte aan /uit schakelaar
  • daardoor moet steeds de stekker eruit

Teresa 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdigheid

De multifunctionele toepassingen en de warmteplaat geeft een extra dimensie aan het koken/bakken. De verschillende onderdelen zorgen voor extra gemak en tijdsbesparing.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Gemak
  • Tijdswinst

Minpunten

• Aanschafprijs....

arnold woddema 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Niet alleen kwalitatief een mooie machine, maar ook esthetisch een heel mooi apparaat. Kortom een sierraad in de keuken.

paul Zelis 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

KM096

Pas gekocht.Ziet er degelijk uit.Hopelijk blijf de machine de vele problemen bespaard zoals je ze op het internet leest.(vooral het uitvallen van de inductiekookplaat door slechte koeling van het element.De machine vooral gekocht omdat deze qua uitrusting,mogelijkheden en het uitgebreide pakket waarmee die wordt aangeboden zonder concurrentie is!Kom graag over een jaar terug met een update.

Pluspunten

• Uitgebreid pakket

Minpunten

• Nog geen.Pas nieuw