Bosch MUM57B22 zwart

tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, kneden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM57B22 zwart op Kieskeurig.be.

8,9

Lien 24-05-2017

Geweldige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Ik heb sinds kort de MUM57B22 aangeschaft omdat we erg van koken houden maar ik door een handicap niet zo goed ben in zelf snijden en mixen. Ik vind het een geweldig apparaat. De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en schoon te maken. Hij maakt erg weinig geluid. Ik heb net muffindeeg gemixt en door de 3D PlanetaryMixing pakt hij echt alles mee. Ik stond er met verbazing naar te kijken. De raspen zijn ook erg makkelijk te plaatsen en snijden de groenten heel goed. Ik heb nog geen deeg gekneed maar ik heb er alle vertrouwen in. De easy arm lift is ook erg prettig en je hoeft weinig kracht te zetten. Hij neemt ook nog eens erg weinig ruimte in en staat heel stevig. Ik vind het een aanwinst in mijn keuken!

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in
  • Makkelijk te bedienen en schoon te maken
  • Erg stil apparaat

Marco Nijssen 11-05-2016

Geweldig als verrassing voor vriendin of vrouw die graag kookt

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Zondag om 23:40 besteld en echt gewoon de andere dag in huis. Super goed verpakt en wat er allemaal bij zit .....geweldig. Ik heb zeker weten mijn vriendin heeeel erg blij gemaakt met dit apparaat.
Het stond 's morgens vroeg in elkaar gezet in de keuken als verassing.
Het is stil, krachtig, functioneel, practisch, veelzijdig. En als je denkt dat dat het is ..... Het ziet er ook nog eens SUPER MOOI uit.
Een los tasje voor het opbergen van alle kleine onderdelen.
Ik zeg helemaal toppie, en hoop dat er nog veel meer dames en/of heren blij gemaakt gaan worden met dit geweldige apparaat.
Bedankt BOSCH voor zoveel moois.

mar 19-09-2016

Uw review klopt voor 100 procent. De machine is uitstekend. Helaas dat hakmolentje krijg ik niet bevestigd. Weet U misschien raad?

Monique 07-07-2016
  • Product maand in bezit

Super machine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Ik vind het een hele fijne professionele keukenmachine. Van mooi materiaal gemaakt, mooie aanwinst voor in de keuken. Heel gebruiksvriendelijk en werkt perfect.

Cathalijne 23-01-2016

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een handmixer heb ik begin dit jaar besloten om een keukenmachine aan te schaffen. Na een korte zoektocht werd het al snel duidelijk dat er 3 grote merken zijn voor keukenmachine's, kantwood, Bosch, en Kitchenaid. Hoewel de laatste misschien toch wel mijn voorkeur hebben vind ik de prijs voor de kitchenaid te hoog. Daarnaast heb ik goede ervaringen met Bosch keukenapparatuur, en zodoende heb ik besloten om de MUM aan te schaffen.

De keukenmachine's van Bosch bestaan eigenlijk uit 3 basismodellen (700, 900, of 1600 watt) De serienummers komen vervolgens overeen met kleuren en/of accessoires die bij de machine worden geleverd.

Voor mij was het snel duidelijk dat ik een 900 watt machine wou. De 1600 watt machine's zijn (semi) professioneel, maar onnodig voor het gemiddelde huis-tuin- en keukenbaksel. 700 watt vind ik altijd wat krap vooral als het gaat om het kneden van zwaarder beslag.
De keuze op dit model was uiteindelijk een kwestie van design. Ik vind het geborsteld RVS net wat mooier dan de andere machine's en hoewel ze iets duurder zijn in de prijs, vind ik die paar tientjes het absoluut waard.

Momenteel heb ik de machine een paar weken in gebruik. Tot nu toe is hij vooral gebruikt voor het maken van biscuitbeslag. Wat een verademing om niet met een handmixer een half uur lang te staan kloppen, maar om de machine aan te zetten, ingrediënten erin te gooien, en om de paar minuten eens een kijkje te nemen. Daarnaast wordt het beslag veel luchtiger met de keukenmachine dan met de handmixer. Er zit een speciale "garde" bij voor roerdeeg, en op de laagste stand is deze perfect voor het vouwen van bloem onder het beslagmengsel.

De MUM57B22 wordt ook geleverd met een hakmolen. Deze wordt bevestigd aan de bovenkant van het apparaat, en kan gebruikt worden om ingrediënten mee klein te hakken. Daarnaast wordt het apparaat geleverd met 3 schijven om groente mee te snijden/raspen.

Al met al ben ik zeer tevreden over de MUM57B22, een aanrader voor alle thuisbakkers.

mar 19-09-2016

Ik kan helaas het hakmolentje niet bevestigen. Wat doe ik verkeerd?

Johan 12-02-2019

Sterke motor en stil

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Fijne keuken machine. Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een machine nodig heb voor brooddeeg maken. Deze machine heeft een grote mengkom en voldoende power en is bovendien relatief stil.

Pluspunten

• Grote beslagkom
  • Sterke motor
  • Relatief stil
  • Goede en voldoende schijfraspen
  • Goede hak/ noten molen

Minpunten

• Blender moet je apart erbij kopen
  • Blender van oude Bosch keukenmachine past niet

Theadoor 28-01-2019

veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Getwijfeld tussen een Kenwood- en deze Bosch keukenmachine. De doorslag gaf de test van de Consumentenbond, waar de Bosch Mum als beste uit kwam. Het is een krachtige machine die er ook nog eens mooi uitziet in de roestvrijstalen uitvoering. Hij kneed brooddeeg met gemak en er zitten standaard al veel accessoires bij, die deels heel praktisch in de kom opgeborgen kunnen worden. En blij met de cashback actie. Erg tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• goede kwaliteit, werkt prima, kneden gaat prima
  • gunstig geprijsd
  • veel accessoires inbegrepen
  • vrij stil

Minpunten

• geen nederlands receptenboekje bij

Anita Bakker 26-01-2019

Grandioos !!!!

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Werkelijk waar al die jaren een gemis in de keuken geweest, een grandioze machine, heerlijk in gebruik en in en handomdraai weer schoon.
Hij ( of zij ) is ook nog stil en is zo mooi van design dat je hem niet in de kast hoeft te verstoppen :-)

• Makkelijk te reinigen
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Gewichtstoename door vele gebruik :-)

Meindert 13-01-2019

Sterk, duurzaam, mooi

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Over de jaren al meerdere keren dit model gekocht. Bij intensief/dagelijks gebruik gaat de machine zeker 10 jaar mee.

Pluspunten

• onderdelen werken goed en makkelijk

Petra 02-01-2019

Super fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Na reviews te hebben gelezen heb ik voor deze keukenmachine gekozen en hij bevalt super.
Ik heb de blender en de citruspers erbij gekocht. Voelt zeer degelijk aan en kan goed deeg kneden.
Wel jammer dat de blenderbeker van kunststof is.
Verder is het een aanrader.

Pluspunten

• zeer degelijk apparaat
  • blijft goed op zijn plaats op het aanrecht
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• blender van kunststof

Marc 31-12-2018

Aanrader voor eenieder die veel in de keuken staat

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Makkelijk in zowel gebruik als onderhoud. Doet wat hij moet doen. Zeer solide en oogt zeer stijlvol.

Pluspunten

• Solide
  • Praktisch in gebruik en onderhoud

Hilde 30-12-2018

Prima kwaliteit en stevigheid

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Compact voor een keukenmachine, stevig materiaal, makkelijk in gebruik
Ideale combinatie van keukenmachine en foodprocessor

Pluspunten

• Stevigheid
  • Makkelijke bediening
  • Compactheid
  • Hoesje voor asscecoires,

Minpunten

• Opbergsysteem assecoires

B 27-11-2018

Super machine !

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Een fantastische keukenmachine. Zeer prettig in gebruik. Mooi en super handzaam. Makkelijk schoon te maken .

Marieke 23-05-2018

Fraaie keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Via Bol.com deze keukenmachine van Bosch gekocht. Hij is niet zwaar en ziet er fraai uit, je kunt hem dus prima op je aanrecht laten staan. De plaatjes in de handleiding zijn niet zo duidelijk maar de filmpjes die op internet te vinden zijn verduidelijken een hoop. Het eerste deeg is met succes in de nieuwe machine gemaakt!

Pluspunten

• vormgeving
  • licht

Minpunten

• onduidelijke handleiding

E. Maas 11-01-2018

Design, mooi compact apparaat.

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Echte keukenmachine! Gebruiksaanwijzing is niet altijd even duidelijk. Maar als deze hobbel is genomen, prima apparaat.

Jolanda 19-12-2017

Werkt perfect

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Ik heb alleen maar Bosch apparaten in huis, koelkast, vaatwasser,magnetron, staafmixer, waterkoker, keukenmachine, broodrooster. Allemaal super mooi design zwart met chroom/geborsteld staal.
Werkt allemaal perfect!! krachtige betrouwbare apparaten met krachtige motors.

Astrid 08-11-2017

Mooie compacte en stevige machine.

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Mooi compact en strak design, handig schoonmaken, stil, krachtig. Deeg wordt lekker stevig.
Je kunt het apparaat evt uitbreiden.

Pluspunten

• Strak Design
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Voelt degelijk en stevig aan
  • Compacte machine

Jose 22-07-2017

Goede prijs-kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Heel fijn apparaat! Van pannenkoekenbeslag tot brooddeeg is geen probleem en dankzij de zuignappen aan de onderkant blijft hij goed op zijn plek staan. Daarnaast ziet hij er ook heel mooi uit op het aanrecht. De inhoud van de kom is goed voor thuisgebruik, maar als je echt grote hoeveelheden gaat maken moet je een groter model kopen. Ik ben heel tevreden met deze keukenmachine en hij is (in verhouding met andere keukenmachines) goed geprijsd.

• Weinig lawaai
  • Uitbreidmogelijkheden

Marion 25-06-2017

Mooi, strak en super handig

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

het apparaat werkt goed. Ik gebruik hem meerdere keren per week. Met goede beveiliging, mochten onderdelen niet goed in elkaar zitten. Het hakgedeelte had voor mij iets groter mogen zijn.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Makkelijk reinigbaar
  • Compleet
  • Hak makkelijk noten, maar ook dadels fijn

Minpunten

• Het hakgedeelte mag iets groter.

Sjef Geelen 11-06-2017

Degelijk, handig, mooi design.

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Waren op zoek naar een nieuwe keukenmachine met veel mogelijkheden. Compacte en mooie vorm waren gewenst. Met dit apparaat kregen we dit allemaal in huis.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Doordachte funties

Minpunten

• nog niet ontdekt

JS 24-05-2017

handige machine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Een mooie machine met veel accessoires. Makkelijk schoon te maken. Mixt op een makkelijke manier deeg en beslag. Ook het snij gedeelte werkt eenvoudig. De losse onderdelen zitten in een handig opbergzakje, zodat het niet door je keukenla heen slingert

Pluspunten

• mooi design
  • handige opbergtas voor de accessoires