Bosch MUM57B22 zwart - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig

8,9

Monique 07-07-2016 Product maand in bezit

Super machine

Ik vind het een hele fijne professionele keukenmachine. Van mooi materiaal gemaakt, mooie aanwinst voor in de keuken. Heel gebruiksvriendelijk en werkt perfect.

Marco Nijssen 11-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig als verrassing voor vriendin of vrouw die graag kookt

Zondag om 23:40 besteld en echt gewoon de andere dag in huis. Super goed verpakt en wat er allemaal bij zit .....geweldig. Ik heb zeker weten mijn vriendin heeeel erg blij gemaakt met dit apparaat.
Het stond 's morgens vroeg in elkaar gezet in de keuken als verassing.
Het is stil, krachtig, functioneel, practisch, veelzijdig. En als je denkt dat dat het is ..... Het ziet er ook nog eens SUPER MOOI uit.
Een los tasje voor het opbergen van alle kleine onderdelen.
Ik zeg helemaal toppie, en hoop dat er nog veel meer dames en/of heren blij gemaakt gaan worden met dit geweldige apparaat.
Bedankt BOSCH voor zoveel moois.

mar 19-09-2016

Uw review klopt voor 100 procent. De machine is uitstekend. Helaas dat hakmolentje krijg ik niet bevestigd. Weet U misschien raad?

Esther 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie veelzijdige keukenmachine

Dit is een praktisch en mooi vormgegeven apparaat. kan op je aanrecht, maar als je niet veel ruimte hebt is het compact genoeg om in een kastje op te bergen. Machine doet wat hij moet doen. Ik heb 'm nu vooral gebruikt voor het kneden van brooddeeg en dat gaat heel goed. Alle ingrediënten worden goed gemixt en gekneed. Door de zuignappen staat de machine stevig op het aanrecht. Ook het snijden en hakken van groente gaat prima. Ik heb nog niet uitgebreid alles kunnen testen. In het begin nog even onwennig met het verwisselen en in elkaar zetten van de verschillende onderdelen, maar alles zit goed doordacht in elkaar en kan eigenlijk niet missen. Kwestie van wennen.
Verder is het erg handig dat het snoer automatisch in het apparaat opgerold wordt en dat verschillende losse onderdelen in etui bij elkaar opgeborgen kunnen worden in de mengkom.

Pluspunten

• veel verschillende mogelijkheden
  • kneedt en mixt goed
  • compact op te bergen
  • snoer rolt gemakkelijk in het apparaat op

Minpunten

• vastmaken snij / hakgedeelte gaat wat lastiger

Armand 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk in gebruik, multifunctioneel

Wij waren op zoek naar een keukenmachine en hebben de MUM57B22 gekozen vanwege de mogelijkheden en de positieve feedback van andere gebruikers. Op deze keukenmachine zat eigenlijk alles wat we nodig denken te hebben en daarnaast was deze wat goedkoper dan nieuwere vergelijkbare modellen. En aangezien we van Bosch bij dit model 75 euro retour kunnen verwachten, werd de prijs alleen maar interessanter. De keukenmachine is eenvoudig te bedienen en het (de-) monteren van de losse onderdelen gaat ook makkelijk. Hoe degelijk het apparaat is moet nog blijken, de behuizing is van kunststof. Ik verwacht dat dit in verhouding is tot de prijs en tot het gebruik (licht tot middelmatig thuisgebruik). Tot nu toe dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Losse onderdelen vullen keukenkastjes

Ricky & Lieke 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Alleskunner!

Als jong stel waren wij opzoek naar een keukenmachine die eigenlijk zo'n beetje alles zou kunnen. Na ons ingelezen te hebben en ons budget vastgesteld te hebben viel ons oog al snel op de MUM57B22. Behalve dat het apparaat vlekkeloos zou moeten werken, en zelfs voor een man te bedienen moest zijn, vonden wij het ook belangrijk hoe dat het keukenmachine eruit zou zien. Deze alleskunner is tot veel in staat en daarbij eenvoudig te bedienen. Het kan nu in ieder geval niet meer aan het gereedschap liggen...

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Eenvoudig te bedienen
  • Handig kabel oprolsysteem
  • Veel accessoires te verkrijgen
  • Makkelijk te reinigen

Charles 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Sterk en degelijk met veel hulpstukken

Dit produkt heb ik gekozen omdat ik geen kracht in mijn armen en handen heb. Daardoor is dit apparaat in ideaal alternatief👍🏻

Pluspunten

• Sterk
  • Degelijk
  • Veel hulpstukken
  • Mooi apparaat

Miigaki 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Professionele machine

Wij zijn erg blij met deze keukenmachine. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Makkelijk schoon te maken, simpele bediening en zeer mooi.

Pluspunten

• Stabiel
  • Makkelijk schoon te maken

Linda 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige keukenmachine

Erg handige keukenmachine. Niet te groot, kan gemakkelijk op het aanrecht blijven staan. Handig in gebruik met de verschillende snelheden en geen onnodige afwas. Fijn dat er ook uitbreiding mogelijk is en de foodprocessor functie er standaard bij zit. Ik heb een hoop losse apparaten de deur uit kunnen doen.

Pluspunten

• Snel in gebruik te nemen
  • Veel verschillende bewerkingen mogelijk
  • Uitbreidingsmogelijkheden
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen Nederlandstalig receptenboek

Groenland D 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

MUM57B22 home professional TOP apparaat

Wij hebben de MUM57B22 sinds een week in ons bezit en zijn er zeer blij mee. Deze is ter vervanging van de oude Kenwood. Na lang zoeken hebben wij hiervoor gekozen.

Pluspunten

• Hij klinkt degelijk.
  • Oprolbaar snoer
  • Toevoegen van hete suiker gebeurd zonder gespat
  • Ook kleine hoeveelheden worden goed gemixt.

Minpunten

• Instructieboekje mag duidelijker

Robin 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super, weinig geluid

Zeer mooi apparaat. Eenvoudig in de bediening en vele mogelijkheden door accessoires! Maakt niet te veel lawaai.

Pluspunten

• Zeer mooi
  • Functioneel

Minpunten

• Veel losse accessoires in je kast

Regina 28-11-2016

Bosch mum57b22

Apparaat met veel mogelijkheden en een zeer mooie vormgeving. Het is een sieraad op het aanrecht. Ondanks nog maar een paar dagen in ons bezit, zijn wij er zeer tevreden over.

Mathijs 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Echt een genot om mee te koken. Doet wat het moet zonder moeite.
En taart bakken is nu een fluitje van een cent geworden en alles kan in de vaatwasser.

• Krachtig

Minpunten

• Receptenboekje niet in het Nederlands

Wilbert Kramer 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat, maar heeft betere instructie nodig

Net een paar uur in bezit, we willen natuurlijk gelijk enthousiast aan de slag en dat hebben we ook gedaan. We hebben appels geraspt, slagroom geklopt, noten gehakt en komkommer gesneden.

De handleiding is te onduidelijk met de plaatjes. Het is lastig om dan gelijk de verschillende onderdelen op het apparaat te krijgen. Mijn tip voor de fabrikant (Bosch, luistert u mee): maak allerlei filmpjes en zet deze op YouTube met een stap-voor-stap uitleg om alle onderdelen op het apparaat te krijgen.

Verder ziet het apparaat er ontzettend degelijk uit. Alles wat we tot nu toe hebben gedaan gaat vlekkeloos en we zijn zeer tevreden!

mar 19-09-2016

Heel goed advies van U. Zaterdag deze machine ontvangen. Geweldig mooi om te zien. Werkt perfect en ik heb zelfs direct een cake gebakken. Klasse. Maar....idd de uitleg is beneden de maat. Want hoe krijg ik dat hakmolentje op zn plaats...Vandaag weer een uur bezig geweest maar helaas....Wie kan mij helpen....

Michelle 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat!

Fijne keukenmachine die goed uit te breiden is! Mooi design. Extra blender aangeschaft werkt super mooi met het opzetten van de uitbreidingen en al lekkere gerechten op tafel gezet 👍🏻.

Cornelia 08-02-2016 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden over het gebruik van deze fraai vormgegeven keukenmachine met vele mogelijkheden, die dagelijks te gebruiken is bij het maken van allerlei lekkere gerechten! Een aanwinst in onze keuken!

Cathalijne 23-01-2016 Product paar weken in bezit

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een handmixer heb ik begin dit jaar besloten om een keukenmachine aan te schaffen. Na een korte zoektocht werd het al snel duidelijk dat er 3 grote merken zijn voor keukenmachine's, kantwood, Bosch, en Kitchenaid. Hoewel de laatste misschien toch wel mijn voorkeur hebben vind ik de prijs voor de kitchenaid te hoog. Daarnaast heb ik goede ervaringen met Bosch keukenapparatuur, en zodoende heb ik besloten om de MUM aan te schaffen.

De keukenmachine's van Bosch bestaan eigenlijk uit 3 basismodellen (700, 900, of 1600 watt) De serienummers komen vervolgens overeen met kleuren en/of accessoires die bij de machine worden geleverd.

Voor mij was het snel duidelijk dat ik een 900 watt machine wou. De 1600 watt machine's zijn (semi) professioneel, maar onnodig voor het gemiddelde huis-tuin- en keukenbaksel. 700 watt vind ik altijd wat krap vooral als het gaat om het kneden van zwaarder beslag.
De keuze op dit model was uiteindelijk een kwestie van design. Ik vind het geborsteld RVS net wat mooier dan de andere machine's en hoewel ze iets duurder zijn in de prijs, vind ik die paar tientjes het absoluut waard.

Momenteel heb ik de machine een paar weken in gebruik. Tot nu toe is hij vooral gebruikt voor het maken van biscuitbeslag. Wat een verademing om niet met een handmixer een half uur lang te staan kloppen, maar om de machine aan te zetten, ingrediënten erin te gooien, en om de paar minuten eens een kijkje te nemen. Daarnaast wordt het beslag veel luchtiger met de keukenmachine dan met de handmixer. Er zit een speciale "garde" bij voor roerdeeg, en op de laagste stand is deze perfect voor het vouwen van bloem onder het beslagmengsel.

De MUM57B22 wordt ook geleverd met een hakmolen. Deze wordt bevestigd aan de bovenkant van het apparaat, en kan gebruikt worden om ingrediënten mee klein te hakken. Daarnaast wordt het apparaat geleverd met 3 schijven om groente mee te snijden/raspen.

Al met al ben ik zeer tevreden over de MUM57B22, een aanrader voor alle thuisbakkers.

mar 19-09-2016

Ik kan helaas het hakmolentje niet bevestigen. Wat doe ik verkeerd?

Joris van Althuis 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmixer ideaal voor elk gezin, voor jong en oud. Door robuuste uitvoering zeer gebruiksvriendelijk. Een echte aanwinst in onze keuken.

Irma 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

De MUM57B22 is allereerst een mooi apparaat om te zien. Daarnaast heeft het uitgebreide mogelijkheden. Het belangrijkste vind ik de hakfunctie. Die maakt dit apparaat feitelijk keukenmachine en foodprocessor in één. Het apparaat is gemakkelijk om te bedienen en zeer degelijk. Wat ik jammer vind is dat de blender niet standaard wordt meegeleverd. Dit zou absoluut van meerwaarde zijn. Zelf heb ik de blender en de citruspers ook in mijn bezit en daarmee heb ik de mogelijkheden nog weer aanzienlijk vergroot.

Coby 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Erg mooi apparaat, staat zeer stevig vanwege de zuignappen onder het apparaat. Zeer compact en degelijk.

Bakkertje 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn verwachtingen waren hooggespannen na het lezen van recensies. Buiten het feit dat het design erg mooi is, is het de naam Home professional waardig. Vooral het feit dat je roerdegen kan maken met de "platte garde"die machines zijn op een hand te tellen. het maken van beslag en degen werkt erg goed door aandrijfconstructie van de garde. Als verbetering is het in elkaar zetten van de hulpstukken, dat vergt in het begin wat geduld.