Bosch MUM56Z40 zilver

2 liter
ProfiCook MKM 1074 grijs, roestvrijstaal

Marleen 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi,compleet en eenvoudig

Enkele dagen binnen dus nog aan het uitproberen maar werkt eenvoudig. Even rustig kijken en het wijst zich vanzelf. Ben benieuwd naar de gehaktmolen en de (nu gratis☺) ijsmachine. Heb de 5 in 1 hakmolen erbij besteld voor het hakken en malen van grove noten, dat was voor mij een must. Verder super dat het vele andere apparaten overbodig maakt!! Heel blij mee! Staat ook super op het aanrecht, stoer modern design!

Geronimo 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM56Z40 ervaring

Deze Bosch machine is een zeer veelzijdige machine, waarbij met name de prijs/kwaliteit verhouding dik voor elkaar is. We hebben in de eerste instantie vooral naar de producten van Kitchenaid en Magimix gekeken vanwege de goede naam op dit gebied, maar voor vergelijkbare functionaliteit betaal je aanzienlijk meer dan bij Bosch.
De eerste indrukken zijn goed. Alle accessoires komen degelijk over en alles klikt stevig op zijn plaats. Wel is het even goed uitzoeken welke accessoire op welke plek hoort en hoe deze moet worden bevestigd. Maar dat went snel denk ik. Erg fijn dat het snoer oprolt in het apparaat, waardoor het eenvoudig op te bergen is.
Met de resultaten van de tot nu toe gebruikte functies zijn we zeer tevreden. Mixen, mengen, deeg maken etc gaan prima en het nodigt dan ook uit om de andere toepassingen ook snel uit te proberen.

Frank 06-07-2016 Product maand in bezit

Zilveren schoonheid

De MUM56Z40 aangeschaft. Werkt naar behoren, voelt degelijk aan. Geluid is zeer acceptabel. Compact apparaat, geen sta in de weg, neen juist een sieraad vanwege de kleurstelling. Geen voorverpakte zakjes groente meer uit de supermarkt, maar steeds verse ingrediënten. Sapje sinaas of smoothie bij het ontbijt. Alles fijn werkend EN snel klaar. Taarten, eischuim geen probleem, zo klaar. Even afspoelen of hup in de vaatwasser. Wat wil een mensch nog meer ? De ijsmaker of een van de vele andere accessoires? Keuze genoeg. Blender is van kunststof, de tijd zal leren hoe krasvrij deze blijft.
Kortom zeer tevreden met de aankoop !

Marjorie 7 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

mum56Z40 beoordeling

De mogelijkheden die bij dit apparaat zitten zijn zeer groot. Ik vind het ook erg leuk dat je allerlei attributen erbij kunt kopen. Handig dat het snoer in het apparaat verdwijnt als bij een stofzuiger. Goed en degelijk apparaat.

Carolien 10-01-2016 Product paar weken in bezit

Een heerlijk apparatuur, simpel in bediening maar met veel mogelijkheden. Handig in gebruik en om op te ruimen. Ben er heel blij mee. Ook de mogelijkheid om andere accessoires er later bij te komen, is heel slim.

Linda 16-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne machine, slechte onderdelen en service van Bosch

De keukenmachine is erg fijn en gebruik met plezier. Maar...
De onderdelen van de keukenmachine zijn van erg kwetsbaar kunststof. De kan van mijn blender omgevallen van boven tot onder een scheur er in! Als ik hier een bericht naar de klantenservice over stuur, is het enige wat ik terugkrijg dat ze er geen garantie op geven en dat ik maar een nieuwe moet kopen. Kost een nieuwe kan gewoon €45,-! Wat een prijs voor kwalitatief slecht spul. Daar kan ik wel 2 blenders van kopen.
In de citruspers is tijdens normaal gebruik een scheur in gekomen. Zware tegenvaller!
De blenderkan is gewoon niet eens meer te gebruiken.
Eerder was er wat op de spat deksel voor de mixkom gevallen zo een stuk eruit. Dit was mijn eigen fout maar het gaat wel erg snel stuk.

Pluspunten

• Fijne machine

Minpunten

• Slechte kwaliteit onderdelen
  • Slechte service

Linda 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Blij met een fijne aankoop

Helemaal blij toen mijn Bosch keukenmachine binnenkwam. Direct aan de slag gegaan en goed resultaat. De machine heeft daarnaast een mooi design en past perfect op het aanrecht! 900watt geeft een goede kracht. Ik heb veel onderzoek gedaan voordat ik een keukenmachine aanschafte en ben blij met het resultaat!

• Werking
  • Veel onderdelen

Minpunten

• Geen reserve kom

MGJ 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Echt een goeie keukenmachine

Na een week een Bosch keukenmachine te hebben gebruikt, ben ik zo enthousiast, dat ik er ook een voor mijn dochter heb gekocht.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken
  • Krachtige moter
  • genoeg accesoires
  • Vrij stil

Rob 29-06-2016 Product paar weken in bezit

allround werkpaard

Sinds een paar weken ben ik in het gelukkige bezit van deze mooie machine. Wat een gemak! Werkt eenvoudig en vooral goed. Enorm veel mogelijkheden. Daarbij ook nog eens erg stabiel en stil. Een echte aanrader!

Peter 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Je kan het zo gek niet bedenken of je kan de Bosch MUM56Z40 goed gebruiken bij het bereiden van allerlei recepten. Met de ijsmaker een compleet apparaat. Degelijke bouwkwaliteit.

Henriette Lindeboom 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goede machine

makkelijk te bedienen machine met heel veel mogelijkheden. Licht in gebruik en gewicht, echt een aanrader in de keuken

G 06-06-2016 Product maand in bezit

Top!! Doet wat hij moet doen!!

Een aantal weken geleden heb ik deze fantastische keukenmachine gekregen en ik moet zeggen dat er maar weinig dagen voorbij gaan waarin ik hem niet gebruik. Wat een top apparaat!!! Doet wat hij moet doen. En heel ideaal met alle bijbehorende accessoires.
Alleen wel wat lawaaiig wanneer je de hoogste snelheden en de blender gebruikt. Maar ik zou de aankoop van deze keukenmachine daar zeker niet om laten.

B 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Mum56Z40

Mooi uitziende keukenmachines met veel accessoires.
Pluspunten:
+ Zuigvoetjes
+ Automatisch oprolbaar snoer
+ Veel accessoires
Minpunten:
- Citrusspers zit wat hoog.
- Vleesmolen moet scheef op het apparaat

Maay 01-06-2016 Product maand in bezit

Krachtige machine eenvoudig in gebruik

Hoewel ik mijn vorige keukenmachine eigenlijk niet volledig gebruikte heb ik toch weer gekozen voor een vergelijkbaar apparaat. Het verschil met deze is dat ie eenvoudig is gebruik en makkelijk schoon te maken is. Hierdoor gebruik ik hem inmiddels voor bijna alles! De blender had iets krachtiger met een pulse optie gemogen, maar de rasp, klopper etc compenseren dat volledig! Hij staat nu niet meer in de kast zoals m'n vorige maar een vaste plek op het aanrecht omdat ik hem dagelijks gebruik.

bellabeer 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

sarah kado

Ben er super blij mee.Werkt fantastisch.Gelijk alles uitgeprobeerd.Voldoet aan al mijn wensen.Een sieraad in mijn keuken.

Jan 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Net 3 dagen in huis en alle accessoires al een keer laten draaien. Ziet er degelijk uit. Erg makkelijk erop te zetten. Zonder gebruiksaanwijzing is alles aan te zetten. Het wijst zich vanzelf. Ga er een hoop plezier mee beleven.

jurgen 30-05-2016 Product paar weken in bezit

mooie machine

was even kijken hoe als zitten moet.Eenmaal dat onder onder de knie,is het allemaal makkelijk. we gebruiken het veel voor hakken en snijden. maakt mooie plakjes en hakt mooi en mengt ook goed.
kortom een mooie machine woor een mooie prijs.

R H 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

ongelooflijk goed

dit apparaat is te gek. heb voor deze keukenmachine alle oude apparatuur vervangen. nu alles inéén! duidelijke gebruiksbeschrijving voor de onderdelen die je nodig hebt om een gerecht of wat dan ook te maken. de vleesmolen is een uitkomst. een goed keukenmachine die voor onmisbaar is geworden..

sandra 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige machine

super mooi en makkelijk in gebruik.
met extras acessoires .
kan zo makkelijk taart makken en vlees en groenten snijde, kan zelfs deeg kneden.en nu nog met extra ijsmakker cadeau

Tien 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige keukenmachine

Hele mooie machine, die je vol in het zicht kan laten staan. Dit is een van de kompletere versies van bosch met een vleesmolen, citruspers, 3 raspen, deeghaak, garde en blender.

Het ziet er allemaal goed uit, alleen het kloppen tot nu toe gebruikt en dat werkte prima.