Bosch MUM57830 zwart - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Bosch Mum 57830 keukenmachine 18-01-2016 Product maand in bezit

Een prachtig multifunctioneel apparaat, dat ook nog een juweeltje is in de keuken. Het werken met de diverse functies en wisselen van accessoires is simpel. Makkelijk te reinigen en afwasmachine bestendig. Bosch heeft voor de MUM types aanvullende accessoires. Dus breid je je kookkunsten uit, dan kan Bosch je prachtig blijven ondersteunen. Mooi modern apparaat. Ook vader begint het kloppen, hakken en snijden steeds leuker te vinden en staat nu regelmatig in de keuken. Hij krijgt al interesse voor een kookcursus! Dank je wel Bosch, met deze super machine maakt je het werken in de keuken een stuk gemakkelijker en... gezelliger!

abke91 05-01-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische keukenmachine. Is niet enkel erg mooi van design, maar ook nog eens krachtig en gebruiksvriendelijk. Exact wat je verwacht van zo'n apparaat. Een goede aanrader!

M Schipper 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat. Bediening is eenvoudig en onderdelen kunnen op een simpele en stevige manier bevestigd worden. Veel accessoires bijgeleverd. Mooie mengkom. De ijsmaker is ook een aanrader als accessoire.

M de Lange 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

De keukenmachine 2.0 zo zou ik deze alleskunner willen noemen, zo Multi inzetbaar en uitbreidbaar voor een mooie prijs kwaliteitverhouding

Brenda 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Voelt stevig aan. Goede zuignappen om tijdens het mixen vast te staan op het aanrecht. Direct in gebruik genomen. Ik moet wel erg wennen aan het geluid. Had minder geluid verwacht. Verder tevreden over de kwaliteit van het mixen, kneden en hakken. Blender nog niet gebruikt.

Ben1968_2 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat in de keuken met veel mogelijkheden en daarmee voor ons een vervanging van een losse blender, sinaasappelpers en handmixer. Meteen de patatschijf bijgekocht. Om elk onderdeel aan het werk te krijgen moet je óf de handleiding lezen óf een beetje puzzelen. De zwenkarm gaat in alle richtingen en elke richting heeft een andere functie voor een toebehoren. Voor de sapcentrifuge moet een klein dekseltje op de blender aansluiting worden geplaatst en dat zijn dingen die je even moet weten.

Alles voelt degelijk en goed aan. Uitzondering is de sinaasappelpers. Die zit op het uiterste van de zwenkarm. Bij het persen van sinaasappels heb ik nog een wat onzeker gevoel over de hoeveelheid druk ik kan uitoefenen op de sinaasappel en daarmee op de pers en de zwenkarm. Maar de tijd zal leren of het apparaat daar goed tegenkan.

De hoeveelheid toebehoren en de omvang ervan is groot. Je zult wat ruimte moeten maken in een la of kastje om alles op te bergen. Maar goed, in mijn geval vervang ik drie apparaten en dat levert wel ruimte op.

Eerste indruk? Zeer tevreden. Nuttig en goed apparaat, mooi vormgegeven en kan om die reden ook prima altijd op het aanrecht staan. Aanrader!

Roos662 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, lijkt degelijk uitgevoerd te zijn en is prima op te bergen.
Ziet er doordacht uit en is goed schoon te maken.

JLM Quirijnen 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben blij met min MUM 5 keukenmachine,alleen had ik graag meer snijschijven erbij gehad.
Ook zou ik liever een glazen blenderkom hebben ipv een kunststof.
Maar het design en het gebruiksgemak is geweldig.
Ik vind het ook jammer dat er alleen een kookboekje bijzit in vreemde talen en ook geen dvd.

acmaassen 29-08-2014 Product kwartaal in bezit

Het apparaat zelf ziet er mooi uit. Hoe je alles kunt draaien en opbouwen zit op zich intuïtief in elkaar.

Wel hadden we in 't begin wat problemen omdat we steeds net 1 klein dingetje mis deden. Net even de kan een klikje geven, net de deksel niet helemaal goed gesloten e.d. Het apparaat geeft dan niks aan met een lampje oid dat er iets mis gaat, dus dan denk je in 't begin, wat is er aan de hand? Is 't defect?

Maargoed, gaandeweg leer je 't wel natuurlijk. Heel gebruikersvriendelijk vind ik 't niet. Vooral ook omdat sommige componenten best zwaar gaan (bv deksel blender). M'n vriendin moet dan altijd mijn hulp vragen. Vind ik echt een tegenvaller voor een keuken apparaat die licht en een hulp in de keuken moet zijn. Ook twijfel ik of ik niet liever gewoon losse onderdelen had gekocht achteraf, want dat gedraai en opbouwen is leuk en mooi, maar heel efficiënt is 't niet.

Dat wordt nog 's versterkt door de slicer & dicer , wat in een goedkoop normaal keukenmachine of staafmixer gewoon veel fijner werkt als op dit apparaat. Sap persen doe je ook niet even snel zoals bij een los exemplaar, behalve dat er een krachtige motor achter zit in dit geval voor het auto draaien.

De blender is niet eens van glas, maar van kunsstof. Dus na een paar dagen smoothies maken en direct afwassen ga je toch de nare oude groenten & fruit geur ruiken. Voor deze prijs mag je best een wat hogere kwaliteit (glas) blender verwachten. Een val overleven de kunsstof onderdelen ook niet, zelfs niet op zacht dik vinyl. Nu hoor je 't ook niet te laten vallen, maar je verwacht wederom wat meer kwaliteit.

De motor geeft bij hoge toeren (stand 6+) een vreemde geur af. Eerst dacht ik dat 't nieuwigheid was, maar het is nu na maanden nog steeds zo.

Het enige echt goeie aan dit apparaat vind ik de mixer die met de 3 types (mixer, deeg, patiserie) goed z'n werk doet. Mooie kan, pakt mooi alle hoekjes mee (vaak een probleem bij andere apparaten) en de motor is krachtig.

Voor een goede mixer vind ik dit apparaat te duur. Als blender is die me tegengevallen, als keukenmachine ook. Voor beide heb ik alsnog losse oplossingen gekocht. Hoewel het apparaat mooi en degelijk is, samen met de kan en losse onderdelen, blijkt dat al 't kunsstof niet zo heel degelijk is en bovendien smaak achterlaat. Ik had hier hogere kwaliteit van verwacht.

Ook neemt het apparaat voor kleine klusjes veel ruimte in beslag in de keuken en moet je e.e.a. draaien en opbouwen voordat je er mee aan de slag kunt.

Het is op zich een mooi apparaat, maar prijs / kwaliteit technisch dus niet zo heel erg onder de indruk. Ik zou adviseren: koop gewoon een keukenmachine of uitgebreide staafmixer voor snijden, een losse goede mixer voor 't mix werk en een glazen blender met een goede motor voor 't blend gebeuren. En dan evt. een sap perser die op dit apparaat ook niet meer is zo'n simpel draaiend ding. Dan ben je onderaan de streep misschien net zoveel kwijt (of minder), maar dan ben je mobieler en werkt alles beter.

janneke31 11-06-2014 Product maand in bezit

Heb deze machine nu ruim een maand en ben er erg tevreden over. Het is een mooi en degelijk apparaat.
Veel accessoires waardoor hij erg veelzijdig is.

Het enige minpuntje is dat de blender na een aantal keer gebruikt te zijn geweest aan de onderkant begon te lekken. Maar voor de rest ben ik er erg tevreden over.

Natori 12-02-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds heel kort in huis, en nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar vooralsnog vind ik hem geweldig. We hebben heel erg getwijfeld of we niet een uit de 56-serie moesten kopen, vanwege het prijsverschil, maar ik ben heel blij dat we voor deze gegaan zijn. Alles voelt super robuust aan. Enige puntje is, dat ik het verschil tussen de grove en de fijne rasp erg groot vind. Ik had er graag iets tussenin bij gehad. Ik vraag me af of de Asia-groenteschijf dit gat opvult.