Bosch MUM57860 zwart, roestvrijstaal - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Annette 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Te gekke keukenmachine met mooi design

Een mooi keukenmachine, die stil is in gebruik, zitten veel accesoires bij en staat mooi op het aanrecht. De keukenmachine is makkelijk schoon te maken en werkt soepel. Nog maar net een paar dagen in huis en al veel gebruikt.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel accesoires

Minpunten

• Zit geen fritessnijder bij

TijsMar 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig, veelzijdig, subliem design

Deze degelijke keukenmachine van Bosch is naast alle functies en mogelijkheden ook een juweel in de keuken. Een sterke, veelzijdige en ook nog heel mooie keukenmachine!

Pluspunten

• degelijk en makkelijk in gebruik
  • draaiarm kan naar beneden tbv hulpstuk bovenop
  • draaibewegingen garde, klopper, deeghaak
  • geleverd met veel accessoires en opbergtas
  • degelijke vleesmolen

chiel 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

compacte keukenmachine met veel mogelijkheden

prachtig apparaat veel mogelijkheden, weinig geluid, zeer veel accessoires, mooi afgewerkt en een handig oprolsnoer

G.W. 07-12-2016 Product paar weken in bezit

zeer tevreden

Sinds 2 weken eigenaar van dit mooi product. Gekozen voor de vele functies. tot nu toe mixer, citruspers en blender gebruikt. Blender werkt zeer goed, ook bij alleen vast voedsel maalt hij goed fijn. Smoothies zijn zo gemaakt. Ook gebruik ik hem voor verse tomatensoep, geen staafmixer meer voor nodig.
Mijn biscuitdeeg (voor een grote taart van 10 eieren) ging de mixer prima af. Heerlijk dat de mixer het langste werk doet en het resultaat was een heerlijk luchtig biscuit.
Hoogste stand mixer maakt geen overbodig geluid, mijn handmixer van 350 watt maakt meer herrie.
Bij de citruspers is het even wennen dat hij zelf ronddraait zodra hij aanstaat. Bij een losse citruspers gebeurt dit meestal zodra je er met een sinaasappel op drukt. Maar hij pers goed uit, alleen moet je een beetje de vrucht rond de citruspers drukken, anders blijft het vruchtvlees aan de buitenste zijde zitten, dit pakt de pers niet helemaal mee.
Zeer tevreden over dit mooie apparaat! En hij ziet er ook nog eens prachtig uit! En het opbergtasje voor de accessoires vind ik heel prettig, netjes opgeruimd.

Pluspunten

• geluid
  • blender
  • tasje voor benodigdheden

Steffi1969 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design en werkt uitstekend

Jarenlang een Kitchenaid gehad. Prachtig apparaat die mij uitstekend hielp bij al mijn bakactiviteiten maar de extra accessoires zijn duur en ik merkte dat ons huishouden zo'n zwaar apparaat niet nodig heeft.
Na verkoop van de Kitchenaid de Bosch MUM57 gekocht. Ook een mooi ding en nu ik hem gebruikt heb is dit precies wat ik zocht.

Hij kneedt het deeg goed, de slagroom ziet er stevig uit en daarbij kan ik nu ook smoothies maken en groente snijden. Een multifunctionele machine die voldoet aan de eisen van ons gezin van vijf.

Vleesmolen niet gebruikt maar zit er wel bij. Had ik dat allemaal bij Kitchenaid aangeschaft dan was ik het vijfvoudige kwijt terwijl deze Bosch precies hetzelfde doet..... en meer

Kortom, laat je niet gek maken en maak de juiste keuze

Pluspunten

• Mooi
  • Uitgebreid
  • Oprolsnoer

Erik 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Alleskunner van Bosch

Geweldige krachtpatser en alleskunner van Bosch in een ontzettend mooi en strak jasje.

Prachtig design, goede functionaliteiten, 'klein' en compact op het aanrecht, krachtig, en gewoon goed. Het enige wat er in het bijgeleverde accesoire pakket nog ontbreekt is de hakmolen, welke bij deze versie niet wordt meegeleverd, maar wel nog eenvoudig na te bestellen is. (wat ook zeker gaat gebeuren).

Alle bijgeleverde accesoires zijn van goede kwaliteit, voelen degelijk aan, en makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk

Minpunten

Jomarch 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design een aanwinst op het aanrecht

Wij hebben de MUM57860 net in gebruik en de eerste ervaringen zijn geweldig.
Solide, prachtig design en voorzien van talrijke accessoires waarvan de kleinere onderdelen handig zijn verpakt in het bijgeleverde tasje. Het grote voordeel is dat je slechts 1 apparaat op het aanrecht hebt staan terwijl je tal van gebruiksmogelijkheden hebt. Van sapcentrifuge, vleesmolen, groentesnijder tot blender. Voor het gebruik zijn geen grote verbouwingen noodzakelijk.

AEEH 29-10-2016

Top machine!

Echt een fijne, zeer veelzijdige machine. Machine is niet zwaar en niet groot/lomp.
Scheelt een hoop ruimte, deze alles in 1 machine.
Mixer werkt perfect, schuimpjes en keek gebakken beide goed gelukt, mixer deed het werk beslag van beide was snel klaar en heel luchtig! Foodprocessor hakte groente snel fijn (was wel even zoeken welke schijf ik hiervoor moest gebruiken) en heb met de blender al heerlijke smoothies gemaakt.
Conclusie heb deze machine nu 3 dagen in huis en eigenlijk jaren eerder moeten aanschaffen..

Heb

Anitaswasjes 14-04-2016

alleskunner

Ideaal alles in één apparaat. De kleur smoke zwart met geborsteld rvs is ideaal omdat je er helemaal niets op ziet. Het enige wat hij niet kan is ingredienten fijnmalen voor bijv pesto. Maar daar kun je een apart assecoire voor kopen. Pizzadeeg, slagroom kloppen, beslag, raspen, blenden, hij kan het allemaal. Heb alleen de vleesmolen nog niet gebruikt. Schoonmaken gaat prima.

Berthe 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

het apparaat doet precies wat ik ervan verwacht had: het werkt terwijl ik andere dingen kan voorbereiden. Echt top.

clements 02-01-2016

makkelijk te gebruiken en zo weer schoon

Het werken met deze Mum is een feestje. Gebruik hem een paar keer per week. Je voelt de degelijkheid en het past allemaal prima op elkaar

Robin 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Degelijke en sterke machine. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. Accessoires werken goed.

Koen Keimpena 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, mooi design en een sieraad in de keuken.
Veel mogelijkheden en tevens ook nog uit te breiden.
Zijn over al onze Bosch producten zeer goed te spreken.

Sonja 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Simpel te bedienen machine met veel mogelijkheden. Wordt bijna dagelijks gebruikt door de vele mogelijkheden.

Bert 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

pas een paar dagen binnen. volgens mij een goed degelijk apparaat. Meteen in gebruik genomen en bevalt prima.

Daan 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

product 1 dag in huis. en hij heeft al meer gedraaid als dat vorige rot ding wat niet werkte, maar deze kan zoveel dat ik de helft nog niet heb gebruikt. maar wat ik heb gebruikt werk makkelijk en snel en was makkelijk schoon te maken. ben blij met de garde kan er heerlijke sausen mee maken. en komkommer snijden gaat ook ideaal.en smooties gaat geweldig. er kunnen nu een paar ander machine de deur uit. ga er morgen weer heerlijk mee veder

fam vdeem 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooi design en toch compact. Alles zit erop, zeer volledig. Stil en makkelijk in het gebruik. Ik had veel eerder hiervoor moeten kiezen

Joke 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een super fijn apparaat. Een krachtige motor en hij staat super stabiel door de zuignapjes onder op het apparaat. Net een cake gebakken en een fantastisch beslag als resultaat. Erg blij met dit apparaat!

Murat 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat met veel mogelijkheden. Degelijke kwaliteit. Alle mogelijkheden gelijk uitgeprobeerd. Je kunt er zelfs patat mee snijden. Blokjessnijder kun je gebruiken voor salades. Hoge capaciteit van 2kg voor deeg.

Rob610 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

De machine is gekozen om de lichte bediening van de diverse onderdelen, monteren en draaien van de arm gaat allemaal soepel en licht.
De gebruiksmogelijkheden en het resultaat van het mengen, snijden, etc. is meer dan prima.