Bosch MUM57860 zwart, roestvrijstaal - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Steffi1969 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design en werkt uitstekend

Jarenlang een Kitchenaid gehad. Prachtig apparaat die mij uitstekend hielp bij al mijn bakactiviteiten maar de extra accessoires zijn duur en ik merkte dat ons huishouden zo'n zwaar apparaat niet nodig heeft.
Na verkoop van de Kitchenaid de Bosch MUM57 gekocht. Ook een mooi ding en nu ik hem gebruikt heb is dit precies wat ik zocht.

Hij kneedt het deeg goed, de slagroom ziet er stevig uit en daarbij kan ik nu ook smoothies maken en groente snijden. Een multifunctionele machine die voldoet aan de eisen van ons gezin van vijf.

Vleesmolen niet gebruikt maar zit er wel bij. Had ik dat allemaal bij Kitchenaid aangeschaft dan was ik het vijfvoudige kwijt terwijl deze Bosch precies hetzelfde doet..... en meer

Kortom, laat je niet gek maken en maak de juiste keuze

Pluspunten

• Mooi
  • Uitgebreid
  • Oprolsnoer

Erik 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Alleskunner van Bosch

Geweldige krachtpatser en alleskunner van Bosch in een ontzettend mooi en strak jasje.

Prachtig design, goede functionaliteiten, 'klein' en compact op het aanrecht, krachtig, en gewoon goed. Het enige wat er in het bijgeleverde accesoire pakket nog ontbreekt is de hakmolen, welke bij deze versie niet wordt meegeleverd, maar wel nog eenvoudig na te bestellen is. (wat ook zeker gaat gebeuren).

Alle bijgeleverde accesoires zijn van goede kwaliteit, voelen degelijk aan, en makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk

Minpunten

Jomarch 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design een aanwinst op het aanrecht

Wij hebben de MUM57860 net in gebruik en de eerste ervaringen zijn geweldig.
Solide, prachtig design en voorzien van talrijke accessoires waarvan de kleinere onderdelen handig zijn verpakt in het bijgeleverde tasje. Het grote voordeel is dat je slechts 1 apparaat op het aanrecht hebt staan terwijl je tal van gebruiksmogelijkheden hebt. Van sapcentrifuge, vleesmolen, groentesnijder tot blender. Voor het gebruik zijn geen grote verbouwingen noodzakelijk.

Berthe 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

het apparaat doet precies wat ik ervan verwacht had: het werkt terwijl ik andere dingen kan voorbereiden. Echt top.

Robin 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Degelijke en sterke machine. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. Accessoires werken goed.

Koen Keimpena 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, mooi design en een sieraad in de keuken.
Veel mogelijkheden en tevens ook nog uit te breiden.
Zijn over al onze Bosch producten zeer goed te spreken.

Sonja 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Simpel te bedienen machine met veel mogelijkheden. Wordt bijna dagelijks gebruikt door de vele mogelijkheden.

Bert 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

pas een paar dagen binnen. volgens mij een goed degelijk apparaat. Meteen in gebruik genomen en bevalt prima.

Daan 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

product 1 dag in huis. en hij heeft al meer gedraaid als dat vorige rot ding wat niet werkte, maar deze kan zoveel dat ik de helft nog niet heb gebruikt. maar wat ik heb gebruikt werk makkelijk en snel en was makkelijk schoon te maken. ben blij met de garde kan er heerlijke sausen mee maken. en komkommer snijden gaat ook ideaal.en smooties gaat geweldig. er kunnen nu een paar ander machine de deur uit. ga er morgen weer heerlijk mee veder

fam vdeem 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooi design en toch compact. Alles zit erop, zeer volledig. Stil en makkelijk in het gebruik. Ik had veel eerder hiervoor moeten kiezen

Joke 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een super fijn apparaat. Een krachtige motor en hij staat super stabiel door de zuignapjes onder op het apparaat. Net een cake gebakken en een fantastisch beslag als resultaat. Erg blij met dit apparaat!

Murat 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat met veel mogelijkheden. Degelijke kwaliteit. Alle mogelijkheden gelijk uitgeprobeerd. Je kunt er zelfs patat mee snijden. Blokjessnijder kun je gebruiken voor salades. Hoge capaciteit van 2kg voor deeg.

Rob610 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

De machine is gekozen om de lichte bediening van de diverse onderdelen, monteren en draaien van de arm gaat allemaal soepel en licht.
De gebruiksmogelijkheden en het resultaat van het mengen, snijden, etc. is meer dan prima.

tjongejonge 28-12-2014 Product paar dagen in bezit

Apparaat heeft een mooie look. Mooi strak. Compact formaat die mooi op het aanrecht staat!
Daarnaast een zeer veelzijdig apparaat. Erg veel accesoires, van kneden, mixen tot snijden, blender, gehakt malen, sinaasappel persen...het kan allemaal! Ik heb deze dan ook echt gekozen om zijn veelzijdigheid en mooie uitstraling.
Rondom alle feestdagen heb ik het apparaat intensief gebruikt, en alles werkt perfect en eenvoudig. Apparaat voelt stevig aan. Wat ik ook erg fijn vind, is het geluidsniveau, daarover was ik ook blij verrast.
Kortom...ik ben enorm blij met deze Bosch!

rkon1996 09-12-2014 Product kwartaal in bezit

Het menggedeelte is prima in orde. Al veel lekkere dingen mee kunnen maken. De blender is helaas van plastic. Dit is niet echt bevorderlijk voor de levensduur.
De citruspers is prima. Alleen het witte dopje in de kom is al twee keer zoek geraakt. Dat had eigenlijk vast moeten zitten.
Snijden en raspen gaat prima.
Al met al een heel prettig apparaat.

Jacqueline Webber 03-06-2014 Product paar dagen in bezit

De handleiding is duidelijk, waardoor de machine ook gebruikersvriendelijk is. Ben heel tevreden over de messen die erbij zijn. M'n groenten werden perfect gesneden.
De gehaktmolen was in 1e instantie niet zo makkelijk te bevestigen. Hij wilde niet meteen goed "pakken", maar na enige pogingen ging het helemaal zonder problemen. Heb daar inmiddels ook een lekkere gehaktmix mee gedraaid. Ik vind het alleen jammer dat er geen bevestigingsstuk geleverd kan worden om darmen te bevestigen waarmee ik worst kan maken. Ik hoop dan ook dat dit t.z.t. wel kan.

Ingrid D. 20-05-2014 Product paar weken in bezit

Hij staat hier op het aanrecht, omdat hij/zij (?) zo mooi is. Een strak en modern ontwerp. Vrienden die hoorden wat de machine kon, verwachtten en veel groter apparaat. Dat is het dus niet. Sinds het apparaat op het aanrecht staat, gebruik ik het veel meer. Eerlijkheids- halve moet ik zeggen dat ik een kookboek van de kitchenaid heb gekocht, omdat in dat kookboek staat welke attributen je kunt gebruiken voor de diverse gerechten. Bosch heeft zoiets niet. Ik heb de worstmachine gebruikt voor de bodem van de mon-chou taart. Een groot succes. Gehakt gemengd met de deeghaak, veel milk shakes en smooties gemaakt. En de taarten krijgen alle lof. Graag zou ik nog een soort K-garde hebben. Die bestaat niet. Ik overweeg de garde met de
ruberen rand extra te bestellen, en daar het rubber vanaf te slopen. Dan vraag ik mijn broer om de garde iets aan te passen, dat het RVS scherper wordt. Zodat hij sneller kan/mag draaien en bv boter beter kan snijden. Misschien komt Bosch alsnog met zoiets?
Ik zou hem iedereen aanraden.