Bosch MCM68861 zwart - Reviews

Kleuren
zwart

Nicole 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Sterk vermogen

Mijn eerste keukenmachine, wilde nooit zo een sta in de weg. Ben nu om. Veel mogelijkheden in een apparaat. Veel spul uit de keuken kan weg. Alles is goed in elkaar te passen om op te bergen. Het enigste minpuntje is: geen schenktuit aan de citruspers en blender.

Pluspunten

• Goed op te bergen
  • Sterk vermogen, krachtig apparaat

Minpunten

• Geen schenktuit aan citruspers en blender

Thijs M 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nu ook de kinderen met kwaliteit in de keuken aan het werk

Heerlijke machine met een goede kwaliteit van werken. Alles wordt goed geprepareerd . Geen 10 omdat de handleiding niet altijd even helder is.

Pluspunten

• Kwaliteit van de machine
  • Goede kwaliteit van werkzaamheden
  • Attributen kunnen in afwasmachine

Minpunten

• Handleiding niet helder

Simone 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne multifunctionele keukenmachine!

Heel blij met deze fijne keukenmachine! Het hakken van nootjes, het persen van sinasappels, malen van soepen etc gaat erg gemakkelijk en snel. Echt een heel fijn apparaat!

Marijke 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi apparaat

Een mooi apparaat met heel veel mogelijkheden en extra accessoires. Makkelijk de snelheid te bepalen door middel van de draaiknop. Gebruikt wat meer stroom dan andere Bosch keukenmachines, maar daardoor is hij wel veel sterker dan de andere machines. Heel erg tevreden en zeker een aanrader!

Suzanne 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net de BOSCH Multitalent voor het eerst gebruikt. Het apparaat heeft tal van mogelijkheden door de bijgeleverde opzetstukken. Als het apparaat draait staat het stevig dankzij de zuignapvoetjes. Het is even zoeken soms hoe de opzegstukken bevestigd moeten worden, maar daarna wordt je eten razendsnel bereid. Al met al erg tevreden over dit apparaat!

Hoekie 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Sterk en veelzijdig

Veelzijdig, sterk genoeg om vaak te gebruiken en niet al te duur. Dat waren voor mij de belangrijkste redenen om deze keukenmachine aan te schaffen. En ik ben nog zeer tevreden met mijn aankoop.

Als je een of twee uitjes moet snipperen, loont het door de afwas de moeite niet om deze keukenmachine te gebruiken - maar daarvoor schaf je ook geen keukenmachine aan. We gebruiken de Bosch MCM68861 voor het snipperen of snijden van groenten, voor het fijnhakken van kruiden en noten, voor het kneden van deeg (ook plakkerig pitabroodjesdeeg met honing) en het pureren van kilo's tomaten voor in de soep. Dat gaat allemaal als een trein - de motor is zó sterk, dat we zelfs op moeten passen dat bijvoorbeeld de uien niet tot pap gesnipperd worden. Dat voorkom je overigens ook eenvoudig door geen messen, maar een raspschijf te gebruiken.

Het bijgeleverde opbergtasje klinkt intens truttig, maar is echt een zegen. De blender en de citruspers hebben we nog niet gebruikt, maar als de prestaties daarvan gelijk zijn aan die van alle andere onderdelen, zit het daarmee wel goed.

Het enige minpuntje dat we tot nu toe konden ontdekken: in de gebruiksaanwijzing stond niet superduidelijk vermeld dat accessoires en deksels op precies de juiste manier op het apparaat moeten klikken, omdat anders het apparaat niet gaat werken. Als we beter hadden gelezen, hadden we dit eerder in de gaten gehad. NU dachten we tien minuten lang dat ons nieuwe apparaat al stuk was. Maar goed, dat is dus onze eigen schuld. Het hele systeem is super eenvoudig als je het eenmaal door hebt en zit erg logisch in elkaar.

Over de prijs-kwaliteitverhouding kan ik weinig zeggen. Ik vond het niet te veel geld voor wat je ervoor krijgt - maar ik koop ook niet dagelijks een keukenmachine. Vooraf was ik bang dat we machine te weinig zouden gebruiken, maar dat blijkt neit het geval, ook niet nu het nieuwtje er vanaf is. Echt een aanwinst dus.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Grote kom
  • Veel functionaliteiten
  • Handige opbergtas

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing had nog helderder gekund

FV 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige keukenmachine

Ik ben heel blij met deze machine. Heel veel functies, snijdt, raspt en hakt alles razendsnel en perfect. Ook mijn oude blender kan nu de deur uit.

Nienke 19-01-2017 Product paar weken in bezit

Handig apparaat

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede keukenmachine. Toen ik deze zag was ik verkocht! Raspen, snijden, kneden en mengen. Hij kan alles wat zo'n machine hoort te doen! En op een fijne, snelle manier met veel kracht😀 Het enige wat jammer is is dat ik niet eerder zo'n fijne keukenmachine heb gekocht!

Pluspunten

• Snelheid waarmee gesneden wordt
  • Weinig geluid
  • Beveiliging op apparaat
  • Inhoud mengkom
  • De looks van de machine

Minpunten

• Niet alle onderdelen kunnen in de vaatwasser

Henk 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Veel mogelijkheden, veel accessoires, machine draait stevig door, ook bij zware belasting. Veel plezier van!

Pluspunten

• Grote kannen

mb 17-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke keukenaanwinst

Niet een noodzakelijk kwaad in de keuken maar biedt zoveel gemak dat iedereen zoiets in huis moet hebben als je ook maar een beetje van koken houdt of wilt gaan houden.

Pluspunten

• vele opties
  • goed te reinigen
  • krachtig

Minpunten

• handvat blender loopt in vaatwasser vol vuil

Michel Wolf 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie krachtige machine met veel opties

Gekocht als blender maar erg blij met alle opties als keukenmachine!

We zochten een goeie blender van minimaal 900Watt deze machine met 1250Watt voldoet ruimschoots aan onze wensen. Alles gaat tot moes, van zelf gepelde mandarijnen, hele wortels, pitjes en zaadjes alles gaat smoooth in de mix! Dus wat de blender betreft is het een bijzonder goede machine!

Als keukenmachine werkt het ook prima maarrrr het schoonmaken is nogal een klus omdat de ontwerper erg veel hoekjes en richeltjes heeft aangebracht in het ontwerp; even snel afspoelen is er dus niet bij wat de kom betreft. Uiteraard kan de kom en de onderdelen in de vaatwasser maar met een 5 koppig gezin is de vaatwasser al vol genoeg. Wat betreft tijdswinst speel je quite, maar het is wel leuk om mee te werken en het staat bijzonder gaaf op het aanrecht. Als je de blender/mixer/machine aanzet dan licht de knop mooi op met rode ledverlichting.

Ook voor broodmix is de motor krachtig genoeg.

Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig
  • Super fijne smoothies
  • Brooddeeg maken is ook geen probleem

Minpunten

• Reinigen van de beslagkom

S 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte machine

Ik vind deze foodprocessor echt een aanwinst voor in de keuken. Hij is handig in gebruik, er zit een krachtige motor in en hij maakt maar weinig lawaai. Er zit een grote kom bij. Voor kleine hoeveelheden is de de kleinere kom ideaal. Alle accessoires die verder nodig zijn, zitten er ook bij. Je kunt hem dus bijna dagelijks gebruiken!

Pluspunten

• grote kom
  • krachtige motor
  • alles wat je nodig hebt

Emile 14-01-2017 Product paar maanden in bezit

Handig apparaat

De keukenmachine werkt naar behoren en is erg handig in het gebruik. Door de vele hulpstukken kun je nagenoeg alle taken in de keuken uitvoeren.

Pluspunten

• Duidelijke werkwijze
  • Makkelijk te monteren en te demonteren
  • Goed schoon te maken
  • Zeer acceptabel geluidsniveau
  • Snelle machine

Minpunten

• Prijs is vrij hoog
  • Onderdelen opbergen kan niet in de machine
  • Machine heeft moeite met zwaar deeg.
  • Erg hoog veiligheidsniveau

Panidy 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Food processor

Werkt precies zoals verwacht mag worden! De prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanwinst voor de keuken. Aanrader!

Pluspunten

• Mengt en hakt goed
  • Prettig en makkelijk in gebruik
  • Lawaai valt reuze mee

N.S 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Ideaal

Nooit geweten dat zo n foodprocessor zo handig is. Het snijden van groenten gaat supersnel. En ideaal ook gelijk een blender erbij.

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Minpunten

• nog niet ontdekt

Janneke 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

keukenmachine ziet er prima uit

DE machine ziet er mooi uit! Veel accessoires. Te gebruiken voor heel veel doeleinden , bakken, groenten raspen, kaas raspen, slagroom kloppen, sinaasappels persen, smoothies maken, shaken.
Echt alles wat je van een keukenmachine kan verwachten.

Pluspunten

• kan in de vaatwasser
  • te gebruiken voor allerlei doeleinden

S 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer degelijke keukenmachine

Mooie prijs voor dit degelijke apparaat met veel mogelijkheden. Zeer gebruiksvriendelijk en mooi design

Pluspunten

• Zeer degelijk
  • Veel mogelijkheden

Jessica 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat met eindeloos veel mogelijkheden

Ik vind het een geweldig product met eindeloos veel mogelijkheden. Aangezien er ook een blender en een citruspers bij geleverd worden, heb ik de oude kunnen opruimen. Het product zal ons helpen bij onze gezondere levensstijl.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Vaatwasbestendig
  • Grote kom

Brigitte 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Compacte foodprocessor die makkelijk op de aanrecht is te plaatsen. Veel accessoires en handig in gebruik.

Pluspunten

• Compact

Japke 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Foodprocessoren MCM68861

Het staat stabiel op het aanrecht en mengt alles goed door elkaar.
Een prima machine. Het is aanbevelen waard

Pluspunten

• stabiel
  • mengd goed