Bosch MCM68861 zwart, roestvrijstaal - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 216 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Thijs M 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nu ook de kinderen met kwaliteit in de keuken aan het werk

Heerlijke machine met een goede kwaliteit van werken. Alles wordt goed geprepareerd . Geen 10 omdat de handleiding niet altijd even helder is.

Pluspunten

• Kwaliteit van de machine
  • Goede kwaliteit van werkzaamheden
  • Attributen kunnen in afwasmachine

Minpunten

• Handleiding niet helder

Suzanne 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net de BOSCH Multitalent voor het eerst gebruikt. Het apparaat heeft tal van mogelijkheden door de bijgeleverde opzetstukken. Als het apparaat draait staat het stevig dankzij de zuignapvoetjes. Het is even zoeken soms hoe de opzegstukken bevestigd moeten worden, maar daarna wordt je eten razendsnel bereid. Al met al erg tevreden over dit apparaat!

Nicole 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Sterk vermogen

Mijn eerste keukenmachine, wilde nooit zo een sta in de weg. Ben nu om. Veel mogelijkheden in een apparaat. Veel spul uit de keuken kan weg. Alles is goed in elkaar te passen om op te bergen. Het enigste minpuntje is: geen schenktuit aan de citruspers en blender.

Pluspunten

• Goed op te bergen
  • Sterk vermogen, krachtig apparaat

Minpunten

• Geen schenktuit aan citruspers en blender

Simone 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne multifunctionele keukenmachine!

Heel blij met deze fijne keukenmachine! Het hakken van nootjes, het persen van sinasappels, malen van soepen etc gaat erg gemakkelijk en snel. Echt een heel fijn apparaat!

Marijke 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi apparaat

Een mooi apparaat met heel veel mogelijkheden en extra accessoires. Makkelijk de snelheid te bepalen door middel van de draaiknop. Gebruikt wat meer stroom dan andere Bosch keukenmachines, maar daardoor is hij wel veel sterker dan de andere machines. Heel erg tevreden en zeker een aanrader!

Xandra 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Veel standen en krachtige keukenmachine

Er past veel in de keukenmachine en door de traploze standen kan je zelf bepalen hoe hard hij staat. Ook is de hoogste stand erg krachtig. Er worden ook veel accessoires bij geleverd in een bijbehorend tasje.

Pluspunten

• Past veel in
  • Traploos
  • Krachtig
  • Veel accessoires in tasje

Minpunten

• Neemt veel plek in

Kitty 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtig apparaat die veel kan

Ik had een keukenmachine nodig maar de prijs van die apparaten hield me altijd tegen. Nu ik toch tot deze uitgave over ben gegaan ben ik heel erg blij. Wat kan hij veel!! In eerste instantie deed hij het niet maar dat kwam omdat ik de deksel er niet juist op had gedaan. Daarna maar eens proberen met een prei, super mooi en dun gesneden. Nog andere dingen die ik in de keuken kon vinden hakken, en snijden. Leuk hoor. Ik heb daarna alles onder de kraam afgespoeld, gaat heel makkelijk en als toetje wat slagroom geklopt. Ook dat werkt handig.

Pluspunten

• Krachtig
  • alles zit er bij,van citruspers tot hakmolen
  • Handig schoon te maken
  • sterk
  • Messen in apparte tas

Minpunten

• Groot door al de extra spullen die er bij zitten

Bea 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige keukenhulp

Deze krachtige foodprocessor van Bosch is een super hulp in onze keuken. Wij eten sinds een tijdje koolhydraatarm. Daar komt veel groente aan te pas die gesneden moet worden. Vooral het maken van "bloemkoolrijst" is met deze fraaie machine een fluitje van een cent. Voor het maken van een gezonde smoothy draait deze Bosch zijn hand niet om. En voor kleine hoeveelheden gebruik je de slimme kleine "cutter". Qua design staat prachtig op ons granieten aanrecht.

Pluspunten

• Krachtig
  • Staat stevig op aanrecht
  • De extra kleine cutter

Minpunten

• Geen blokjessnijder

Leonie 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

Foodprocessot, Bosch MCM68861

Zeel veelzijdige en krachtige keuken machine met heel veel toebehoren. Zo goed als alle onderdelen kunnen in de vaatwasser wat schoonmaken heel makkelijk maakt. Machine is alleen wel aan de grote kant en ook alle toebehoren nemen behoorlijk wat plaats in.

Pluspunten

• krachtig
  • veel mogelijk heden met 1 machine

Minpunten

• groot

Jannie 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

Handige keukenmachine, snelle bevestiging van onderdelen

Veel mogelijkheden, hoge wattage zodat je snel de ingrediënten kunt hakken/kneden/mixen etc.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding en mooi om te zien.

Pluspunten

• Snelheid bewerking van ingrediënten
  • Voldoende mogelijkheden

Minpunten

• Maakt lawaai

Annika 01-07-2017 Product paar weken in bezit

Superfijne krachtige machine

Ik ben superblij met mijn MCM68861, het is een superkrachtige machine die echt doet wat ik wil. De prijs-kwaliteitverhouding is onwijs goed; er zijn niet veel machines in deze prijscategorie die dusdanig goed zijn. Ik heb voor dit apparaat gekozen omdat ik het belangrijk vond dat ik ook etenswaren zoals dadels e.d. kon verwerken in de keukenmachine en daar is dit type uitermate gechikt voor. Daarnaast maakt ie ook mooie gladde smoothies.

Pluspunten

• Erg krachtig
  • Erg compleet met alle accessoires

Minpunten

• apparaat is relatief groot

EdeP 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prettig apparaat

Met dit apparaat kan je werkelijk alles maken. Erg handig als je veganistisch bent. Ik ben erg tevreden over dit artikel

Pluspunten

• Goed prijs kwaliteit
  • Een alles kunner
  • RVS messen

Minpunten

• Veel plastic zoals je blender

Kit 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

foodprocessor

Mijn foodprocessor snee niet wat ik gewend was en heb daar contact over gehad met de service van Bosch. En mijn garantie was al verlopen en nog steeds niet te vreden. Het service team heeft mij gevraagd het app. voor onderzoek op te sturen. Zij konden niet iets vinden wat er aan mankeerde echter was het naar mijn verwachting, Zo zou het geen draderige groente kunnen snijden wat ik eerst wel kon. Daarom kreeg ik een nieuw apparaat toe gestuurd met een andere compressor die meer aan kan. Wel moest ik iets bij betalen.
en ook al ging de verzending niet zo als het moest gaan, werd eerst de verkeerde geleverd en zat er een lange wacht tijd op de beloofde machine, hij is toch binnen gekomen en ben uiterst te vreden over de service van Bosch.

Pluspunten

• service

Minpunten

• on oplettende medewerkers

Peter 28-06-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtpatser!

Was na enkele jaren behelpen toe aan een keukenmachine die wél doet wat je verwacht: mixen, pureren, blenden. Daarom gekozen voor meer vermogen, en uitgekomen bij deze Bosch, die maar liefst 1250 Watt biedt. En die 1250 Watt weten van wanten! Met mijn voorliefde voor de Thaise en Indiase keuken moet ik nogal eens harde ingrediënten tot een pasta zien te vermalen, en daar draait deze Bosch zijn hand niet voor om. Pièce de la resistence was voor mij het kaneelstokje dat, samen met de kruidnagels, in de vorm niet meer terug te vinden was, maar in de smaak des te meer. Smoothies zijn tegenwoordig echt smooth, en snijden en hakken doet-ie als de beste. Had dit apparaat veel eerder moeten kopen, dat had een hoop frustratie gescheeld!

Pluspunten

• vermogen
  • bedieningsgemak
  • veel accessoires
  • de minihakker!

Minpunten

• vrij groot

Foodprocessor 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Multifunctionele krachtpatser.

Degelijke keukenmachine voor een hele goede prijs. Zitten ook veel onderdelen bij en is goed schoon te maken. Vooral de blender en hakmolen zijn top! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit
  • handig in gebruik
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• beetje groot

Assepas 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Multifunctionele keukenmachine.

Geweldige keukenmachine met bijna oneindig veel mogelijkheden met een krachtige motor voor het zwaardere werk.
Door de cash back actie een hele mooie multifunctionele foodprocessor voor een leuk bedrag.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • veel mogelijkheden
  • veel hulpstukken.

Needus 22-06-2017

Jammer dat de blenderbeker geen schenktuitje heeft. Rest ziet er goed uit. Handig opbergtasje voor de messen e.d.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Sjans 21-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch keukenmachine mcm68861

Geweldig apparaat ik kan er alles mee! Krachtig genoeg om te snijden en ook om te kneden/mengen. Mijn vorige apparaat kapot gedraaid omdat deze het deeg niet door elkaar kon mengen

Pluspunten

• Krachtige machine

keukenmachine 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

keukenmachine

De keukenmachine is veelzijdig te gebruiken, makkelijk schoon te houden. De mooi heeft een krachtige motor waardoor er geen problemen zijn om aardappelen of groentes fijn te snijden. Ik gebruik de machine erg veel. Ik ben veel gezonder gaan eten het is een plezier om nieuwe recepten te ontdekken.

Pluspunten

• sterke motor
  • makkelijk schoon te houden
  • Er zijn heelveel mogelijkheden koken wordt leuker.

Bakker 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, ziet er goed uit

Ik heb dit apparaat aangeschaft omdat het zulke goede reviews had op alle belangrijke consumentensites.
Nu ik het in huis heb ben ik zeer tevreden,....met name met de cashback aanbieding waardoor het feitelijk een heel goedkoop apparaat wordt.

Pluspunten

• Sterke motor
  • makkelijk schoon te maken