Bosch MCM68861 zwart - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 204 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Thijs M 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nu ook de kinderen met kwaliteit in de keuken aan het werk

Heerlijke machine met een goede kwaliteit van werken. Alles wordt goed geprepareerd . Geen 10 omdat de handleiding niet altijd even helder is.

Pluspunten

• Kwaliteit van de machine
  • Goede kwaliteit van werkzaamheden
  • Attributen kunnen in afwasmachine

Minpunten

• Handleiding niet helder

Nicole 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Sterk vermogen

Mijn eerste keukenmachine, wilde nooit zo een sta in de weg. Ben nu om. Veel mogelijkheden in een apparaat. Veel spul uit de keuken kan weg. Alles is goed in elkaar te passen om op te bergen. Het enigste minpuntje is: geen schenktuit aan de citruspers en blender.

Pluspunten

• Goed op te bergen
  • Sterk vermogen, krachtig apparaat

Minpunten

• Geen schenktuit aan citruspers en blender

Simone 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne multifunctionele keukenmachine!

Heel blij met deze fijne keukenmachine! Het hakken van nootjes, het persen van sinasappels, malen van soepen etc gaat erg gemakkelijk en snel. Echt een heel fijn apparaat!

Marijke 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi apparaat

Een mooi apparaat met heel veel mogelijkheden en extra accessoires. Makkelijk de snelheid te bepalen door middel van de draaiknop. Gebruikt wat meer stroom dan andere Bosch keukenmachines, maar daardoor is hij wel veel sterker dan de andere machines. Heel erg tevreden en zeker een aanrader!

Suzanne 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net de BOSCH Multitalent voor het eerst gebruikt. Het apparaat heeft tal van mogelijkheden door de bijgeleverde opzetstukken. Als het apparaat draait staat het stevig dankzij de zuignapvoetjes. Het is even zoeken soms hoe de opzegstukken bevestigd moeten worden, maar daarna wordt je eten razendsnel bereid. Al met al erg tevreden over dit apparaat!

Sjans 21-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch keukenmachine mcm68861

Geweldig apparaat ik kan er alles mee! Krachtig genoeg om te snijden en ook om te kneden/mengen. Mijn vorige apparaat kapot gedraaid omdat deze het deeg niet door elkaar kon mengen

Pluspunten

• Krachtige machine

keukenmachine 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

keukenmachine

De keukenmachine is veelzijdig te gebruiken, makkelijk schoon te houden. De mooi heeft een krachtige motor waardoor er geen problemen zijn om aardappelen of groentes fijn te snijden. Ik gebruik de machine erg veel. Ik ben veel gezonder gaan eten het is een plezier om nieuwe recepten te ontdekken.

Pluspunten

• sterke motor
  • makkelijk schoon te houden
  • Er zijn heelveel mogelijkheden koken wordt leuker.

Bakker 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, ziet er goed uit

Ik heb dit apparaat aangeschaft omdat het zulke goede reviews had op alle belangrijke consumentensites.
Nu ik het in huis heb ben ik zeer tevreden,....met name met de cashback aanbieding waardoor het feitelijk een heel goedkoop apparaat wordt.

Pluspunten

• Sterke motor
  • makkelijk schoon te maken

Tevreden gebruikster 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Alleskunner!

Zo houd je nog eens ruimte over in je keuken! Ik heb mijn citruspers, smoothy-maker, mixer, pureerder en nog een aantal andere keukenhulpjes kunnen wegdoen en nooit meer gemist. Ook de tussentijdse reiniging onder de kraan en na gebruik in de afwasmachine zorgen voor dikwijls gebruik van deze absolute aanwinst!

Pluspunten

• Snel en grondig
  • Ruimtewinst

Minpunten

• Maakt soms wel veel geluid
  • Verder niets negatiefs ov er te zeggen!

leroy 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch Keukenmachine

Deze bosch keukenmachine is niet meer weg te denken uit onze keuken. We vinden het ideaal dat we nu tijd vrij hebben om andere te doen dan het snijden van de groenten en eigen gemaakte friet. Alles is in een handomdraai klaar. Ook het maken van smoothies en sapjes is snel klaar. We maken er elke dag gebruik van en het is voor iedereen makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk op te bergen (onderdelen in tasje)
  • vele mogelijkheden
  • snel in gebruik

Minpunten

• geen schenktuit
  • accessoires van kunststof

Cornelis 10-06-2017 Product paar dagen in bezit

Multifunctionele foodprocessor

We zochten een foodprocessor die ook kon hakken. Helaas zijn er daar niet heel veel van! De foodprocessor van Bosch daarentegen kan dat wel! Een schitterend veelzijdig apparaat! We zijn net begonnen met gebruiken, maar zijn er nu al enthousiast over!

Pluspunten

• Hakken
  • Multifunctioneel
  • Modulair
  • Gebruiksvriendelijk

Bart 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch MCM68861 MultiTalent - Foodprocessor - RVS

Deze foodprocessor een maand in bezit een al regelmatig gebruikt voor smoothies, kneden van beslag (gebak, cake, pizzadag en brood (1 krentenbrood)) en snijden van groente (kool, wortels en knolselderij). De foodprocessor is gemakkelijk in bediening, een mooi product om te zien en neemt niet veel ruimte in. Een praktisch voordeel is dat veel onderdelen in de vaatwasser mogen.

Een gemakkelijk overzichtelijk beschrijving hoe wat te verwerken en welke hulpstukken daarbij nodig zijn.

Een paar kleine puntjes voor productverbetering; bij de minpunten vermeld.

Over degelijkheid kan ik nog geen uitspraak doen, vind ik dat ik de foodprocessor te kort in bezit heb.

Pluspunten

• veel onderdelen / mogelijkheden
  • staat stevig m.b.v. zuignoppen
  • neemt niet veel ruimte in

Minpunten

• beslagkom bevat ribbels
  • geen schenktuitje aan de blender
  • kleine mixer mag niet in vaatwasser

jO 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Wat een prachtapparaat is die foodprocessor. Het is even schrikken als je 'm de eerste keer aanzet, omdat hij in één keer op toeren is, maar wat kan die veel. Pindakaas maken met harde noten? Geen probleem. Smoothies maken met bevroren fruit? Geen probleem. Deeg? Gewoon doen!

Er zitten genoeg accessoires bij om in één keer aan de slag te kunnen, het bekende ronde tasje waar de meeste van deze accessoires in zitten (handig), en de traploos instelbare motor is een genot om mee te werken.

Zijn er minpunten? Alleen als je voor deze prijs een beetje gaat 'mierenneuken': de zijkanten van het apparaat en de opzetstukken zijn deels van plastic. Metaal/rvs/aluminium of glas is natuurlijk mooier en sterker, maar daar betaal je ook voor. Een ander klein puntje is dat, vergeleken met onze keukenmachine van Bosch (MUM-serie) heeft deze Foodprocessor geen intrekbare stroomkabel. Het zou mooi zijn als die dat wel zou hebben. Maar goed, dat zijn echt kleine puntjes van kritiek die totaal niet afdoen aan wat een mooi apparaat dit is.

Pluspunten

• Snél
  • Alleskunner
  • Krachtig
  • Misstaat niet op het aanrecht
  • Veel accessoires

Minpunten

• niet intrekbare kabel

Alice Haworth 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooie accesoires, een geweldig en mooi machine.

Ik heb die verkozen want het heeft veel mogelijkheden, mooie opties en accessoires en ziet heel mooi uit. Helemaal tevreden met mijn keuze

KP 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie en degelijke keukenmachine/blender

Wat een schitterde machine. Het is heel gebruiksvriendelijk. Er zit een goede beveiliging op, hierdoor werkt het apparaat alleen maar als het helemaal in orde is. Dus geen losvliegende troep als opeens het deksel eraf vliegt ;)
Er zit zoveel producten bij,je kunt er echt alles mee. Heel handig. Ik ben er erg blij. Alsd u twijfel, niet doen,maar gewoon aanschaffen!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • lichte kom en blender
  • grote inhoud

Minpunten

• vind het jammer dat de blender er niet bij op zit

Trudie 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Prima Apparaat

Dit is een uitstekend apparaat omdat:
Hij een sterke motor heeft en daar door hakt en snijd hij uitstekend.
Ook de blender werkt erg goed.
Alles is makkelijk schoon te maken.

Natasja 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig

Ik heb het apparaat nog maar een dag en ben nu al zeer tevreden. Toen ik het uitpakte dacht ik eerst: o jee! Hoe moet dit allemaal in elkaar. Maar dat is toch erg makkelijk. Ik heb hem meteen gebruikt en ben er al helemaal blij mee. Zeker omdat het een stuk minder lawaai maakt dan de blender die ik had. Maar ook om het gemak waarmee alles blend/mixt. Het apparaat is echt veelzijdig.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Handig tasje voor de onderdelen
  • Minder lawaai dan andere keukenmachines
  • De meeste onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • Ziet er mooi/strak uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Peter 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Compact op de aanrecht

Kan pas na jaar vertellen of het een goede en degelijke koop is geweest, die ik kan aanbevelen.

Handig dat er één motor is voor drie opzetstukken: grote mengkom, blenderbeker en chopper.

Weet nu al dat de chopper goede notenpasta aflevert.

Onduidelijkheid of je droge en/of natte ijsblokjes kunt crushen. Durf het niet goed te proberen.

Nog geen ervaring met beslag maken, maar het wattage (1250 watt) lijkt voldoende.

De sinaasappelpers alleen bruikbaar als je een kilo citrusvruchten perst: veel te groot waardoor te veel sap achterblijft.

Schenktuitjes ontbreken aan mengkom en blenderbeker.

Jammer dat er geen blokjessnijder en asia vegetatie disc bij zitten.

Gebruiksaanwijzing is waardeloos.

De €40,- retouractie haalde ons over de drempel.

Iets meer betaald door bij Blokker te bestellen, in de hoop dat Blokker nog wat langer zou leven: mag helaas waarschijnlijk niet helpen.

Pluspunten

• Hoog wattage
  • Grote mengkom
  • Erg goede chopper
  • Compact: drie in één
  • €40,- retour-actie

Minpunten

• Citruspers te groot
  • Geen schenktuitjes aan kom en beker
  • Ontbreken blokjessnijder en asia vegetable disc
  • Veel lawaai
  • chopper moeilijk schoon te maken

Mw. van Mierlo 15-05-2017 Product paar weken in bezit

Scherpe messen & scherp design

Fantastische keukenmachine met enorm veel accesoires en mogelijkheden (vooral het frietsnijblad is een aangename verrassing). De messen zijn scherp en snijden goed door groentes en anders voedsel, de blender werkt fantastisch en het kleine opzetstuk is superfijn voor bijvoorbeeld knoflook en kruiden, iets waar je de grote bak niet voor vies wil maken.
De machine voelt enorm degelijk, niet naar goedkoop plastic zoals andere keukenmachines soms doen, er zijn accesoires om room te kloppen, deeg te kleden, dingen te snijden en raspen, er is een blender en klein opzetstuk voor kleine producten, en een citruspers.
Alleen jammer dat de blender geen schenktuit heeft.

Pluspunten

• veel accesoires EN accesoiretas!
  • veel opzetstukken
  • degelijk gevoel
  • makkelijk schoon te maken
  • mooi design

Minpunten

• blender heeft geen schenktuit

Tim 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik, mooi design

Ruime inhoud, waardoor je heerlijk naar hartenlust kunt bereiden, mixen, persen en blenden.
Mooi design. Wel zwaar wat de stabiliteit ten goede komt. Neemt veel opslagruimte in beslag, maar dat is logisch. Veel uitgebreide mogelijkheden om te gebruiken.

Pluspunten

• veel opties
  • design
  • stabiel

Minpunten

• neemt veel ruimte in