Bosch MCM68861 zwart - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 194 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Thijs M 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nu ook de kinderen met kwaliteit in de keuken aan het werk

Heerlijke machine met een goede kwaliteit van werken. Alles wordt goed geprepareerd . Geen 10 omdat de handleiding niet altijd even helder is.

Pluspunten

• Kwaliteit van de machine
  • Goede kwaliteit van werkzaamheden
  • Attributen kunnen in afwasmachine

Minpunten

• Handleiding niet helder

Nicole 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Sterk vermogen

Mijn eerste keukenmachine, wilde nooit zo een sta in de weg. Ben nu om. Veel mogelijkheden in een apparaat. Veel spul uit de keuken kan weg. Alles is goed in elkaar te passen om op te bergen. Het enigste minpuntje is: geen schenktuit aan de citruspers en blender.

Pluspunten

• Goed op te bergen
  • Sterk vermogen, krachtig apparaat

Minpunten

• Geen schenktuit aan citruspers en blender

Simone 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne multifunctionele keukenmachine!

Heel blij met deze fijne keukenmachine! Het hakken van nootjes, het persen van sinasappels, malen van soepen etc gaat erg gemakkelijk en snel. Echt een heel fijn apparaat!

Marijke 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi apparaat

Een mooi apparaat met heel veel mogelijkheden en extra accessoires. Makkelijk de snelheid te bepalen door middel van de draaiknop. Gebruikt wat meer stroom dan andere Bosch keukenmachines, maar daardoor is hij wel veel sterker dan de andere machines. Heel erg tevreden en zeker een aanrader!

Suzanne 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net de BOSCH Multitalent voor het eerst gebruikt. Het apparaat heeft tal van mogelijkheden door de bijgeleverde opzetstukken. Als het apparaat draait staat het stevig dankzij de zuignapvoetjes. Het is even zoeken soms hoe de opzegstukken bevestigd moeten worden, maar daarna wordt je eten razendsnel bereid. Al met al erg tevreden over dit apparaat!

Trudie 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Prima Apparaat

Dit is een uitstekend apparaat omdat:
Hij een sterke motor heeft en daar door hakt en snijd hij uitstekend.
Ook de blender werkt erg goed.
Alles is makkelijk schoon te maken.

Natasja 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig

Ik heb het apparaat nog maar een dag en ben nu al zeer tevreden. Toen ik het uitpakte dacht ik eerst: o jee! Hoe moet dit allemaal in elkaar. Maar dat is toch erg makkelijk. Ik heb hem meteen gebruikt en ben er al helemaal blij mee. Zeker omdat het een stuk minder lawaai maakt dan de blender die ik had. Maar ook om het gemak waarmee alles blend/mixt. Het apparaat is echt veelzijdig.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Handig tasje voor de onderdelen
  • Minder lawaai dan andere keukenmachines
  • De meeste onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • Ziet er mooi/strak uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Peter 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Compact op de aanrecht

Kan pas na jaar vertellen of het een goede en degelijke koop is geweest, die ik kan aanbevelen.

Handig dat er één motor is voor drie opzetstukken: grote mengkom, blenderbeker en chopper.

Weet nu al dat de chopper goede notenpasta aflevert.

Onduidelijkheid of je droge en/of natte ijsblokjes kunt crushen. Durf het niet goed te proberen.

Nog geen ervaring met beslag maken, maar het wattage (1250 watt) lijkt voldoende.

De sinaasappelpers alleen bruikbaar als je een kilo citrusvruchten perst: veel te groot waardoor te veel sap achterblijft.

Schenktuitjes ontbreken aan mengkom en blenderbeker.

Jammer dat er geen blokjessnijder en asia vegetatie disc bij zitten.

Gebruiksaanwijzing is waardeloos.

De €40,- retouractie haalde ons over de drempel.

Iets meer betaald door bij Blokker te bestellen, in de hoop dat Blokker nog wat langer zou leven: mag helaas waarschijnlijk niet helpen.

Pluspunten

• Hoog wattage
  • Grote mengkom
  • Erg goede chopper
  • Compact: drie in één
  • €40,- retour-actie

Minpunten

• Citruspers te groot
  • Geen schenktuitjes aan kom en beker
  • Ontbreken blokjessnijder en asia vegetable disc
  • Veel lawaai
  • chopper moeilijk schoon te maken

Mw. van Mierlo 15-05-2017 Product paar weken in bezit

Scherpe messen & scherp design

Fantastische keukenmachine met enorm veel accesoires en mogelijkheden (vooral het frietsnijblad is een aangename verrassing). De messen zijn scherp en snijden goed door groentes en anders voedsel, de blender werkt fantastisch en het kleine opzetstuk is superfijn voor bijvoorbeeld knoflook en kruiden, iets waar je de grote bak niet voor vies wil maken.
De machine voelt enorm degelijk, niet naar goedkoop plastic zoals andere keukenmachines soms doen, er zijn accesoires om room te kloppen, deeg te kleden, dingen te snijden en raspen, er is een blender en klein opzetstuk voor kleine producten, en een citruspers.
Alleen jammer dat de blender geen schenktuit heeft.

Pluspunten

• veel accesoires EN accesoiretas!
  • veel opzetstukken
  • degelijk gevoel
  • makkelijk schoon te maken
  • mooi design

Minpunten

• blender heeft geen schenktuit

Tim 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik, mooi design

Ruime inhoud, waardoor je heerlijk naar hartenlust kunt bereiden, mixen, persen en blenden.
Mooi design. Wel zwaar wat de stabiliteit ten goede komt. Neemt veel opslagruimte in beslag, maar dat is logisch. Veel uitgebreide mogelijkheden om te gebruiken.

Pluspunten

• veel opties
  • design
  • stabiel

Minpunten

• neemt veel ruimte in

Farah Vahidnia 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MCM68861 MultiTalent - Foodprocessor - RVS

Geweldig apparaat en super tijdbesparend. Ik heb in een mum van tijd vis en groenten kunnen malen. Het is krachtig en snel!

Pluspunten

• Krachtig.
  • Snel en tijdbesparend.

Camille 05-05-2017

Veel mogelijkheden

Deze keukenmachine biedt vele mogelijkheden. Krachtig genoeg om deeg te kneden. De mengkom is groot genoeg om voor 4 personen smoothies te maken.

Laura 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch MCM68861

Het is een mooi apparaat om te zien.
Hij is makkelijk in gebruik en heeft een sterke motor.
Erg tevreden over

Pluspunten

• Sterke motor
  • heel compleet, veel mogelijkheden
  • plastic (dus ook soepen kun je makkelijk maken)

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Neemt veel ruimte in

Bosch keukenmachine 27-04-2017 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine met heel veel acc.

Heel veel accessoires voor een redelijk bedrag. Doet wat hij moet doen. Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een goede keukenmachine.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Redelijk stil

Minpunten

• Door de plastic mengkom met de hand afwassen.

Gea 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

Wel groot apparaat voor een kleine keuken

Het apparaat is aan de grote kant voor een kleine keuken. De sapcentrifuge is minder van kwaliteit dan onze voorgaande sapcentrifuge. Deze was aan vervanging toe, maar ik vind het nu al jammer. Om sinaasappels te persen moet je veel (grote) onderdelen gebruiken. Ik hoop maar dat we de andere onderdelen (blender, snijplaten, mengkom) vaker gaan gebruiken.

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Minpunten

• groot apparaat
  • sapcentifuge geen hoogstaande kwaliteit

Daniël 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en efficiënt

mooi om te zien, veelzijdig in het gebruik, wel ontbreekt een duidelijker gebruiksaanwijzing (de bijgesloten gebruiksaanwijzing is summier en erg klein afgedrukt). Fijne machine die ook nog eens weinig ruimte inneemt.

Pluspunten

• veelzijdige machine
  • mooi om te zien

Minpunten

• gebruiksaanwijzing kan beter, duidelijker

Natascia 15-04-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige keukenmachine

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe keukenmachine. Hij verwerkt alles echt moeiteloos. Raspen, mixen en smoothies maken gaat in een handomdraai. Het koken en bakken gaat nu echt zoveel sneller.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Krachtige motor
  • Grote kan

Hoekie 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Sterk en veelzijdig

Veelzijdig, sterk genoeg om vaak te gebruiken en niet al te duur. Dat waren voor mij de belangrijkste redenen om deze keukenmachine aan te schaffen. En ik ben nog zeer tevreden met mijn aankoop.

Als je een of twee uitjes moet snipperen, loont het door de afwas de moeite niet om deze keukenmachine te gebruiken - maar daarvoor schaf je ook geen keukenmachine aan. We gebruiken de Bosch MCM68861 voor het snipperen of snijden van groenten, voor het fijnhakken van kruiden en noten, voor het kneden van deeg (ook plakkerig pitabroodjesdeeg met honing) en het pureren van kilo's tomaten voor in de soep. Dat gaat allemaal als een trein - de motor is zó sterk, dat we zelfs op moeten passen dat bijvoorbeeld de uien niet tot pap gesnipperd worden. Dat voorkom je overigens ook eenvoudig door geen messen, maar een raspschijf te gebruiken.

Het bijgeleverde opbergtasje klinkt intens truttig, maar is echt een zegen. De blender en de citruspers hebben we nog niet gebruikt, maar als de prestaties daarvan gelijk zijn aan die van alle andere onderdelen, zit het daarmee wel goed.

Het enige minpuntje dat we tot nu toe konden ontdekken: in de gebruiksaanwijzing stond niet superduidelijk vermeld dat accessoires en deksels op precies de juiste manier op het apparaat moeten klikken, omdat anders het apparaat niet gaat werken. Als we beter hadden gelezen, hadden we dit eerder in de gaten gehad. NU dachten we tien minuten lang dat ons nieuwe apparaat al stuk was. Maar goed, dat is dus onze eigen schuld. Het hele systeem is super eenvoudig als je het eenmaal door hebt en zit erg logisch in elkaar.

Over de prijs-kwaliteitverhouding kan ik weinig zeggen. Ik vond het niet te veel geld voor wat je ervoor krijgt - maar ik koop ook niet dagelijks een keukenmachine. Vooraf was ik bang dat we machine te weinig zouden gebruiken, maar dat blijkt neit het geval, ook niet nu het nieuwtje er vanaf is. Echt een aanwinst dus.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Grote kom
  • Veel functionaliteiten
  • Handige opbergtas

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing had nog helderder gekund

FV 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige keukenmachine

Ik ben heel blij met deze machine. Heel veel functies, snijdt, raspt en hakt alles razendsnel en perfect. Ook mijn oude blender kan nu de deur uit.

Nienke 19-01-2017 Product paar weken in bezit

Handig apparaat

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede keukenmachine. Toen ik deze zag was ik verkocht! Raspen, snijden, kneden en mengen. Hij kan alles wat zo'n machine hoort te doen! En op een fijne, snelle manier met veel kracht😀 Het enige wat jammer is is dat ik niet eerder zo'n fijne keukenmachine heb gekocht!

Pluspunten

• Snelheid waarmee gesneden wordt
  • Weinig geluid
  • Beveiliging op apparaat
  • Inhoud mengkom
  • De looks van de machine

Minpunten

• Niet alle onderdelen kunnen in de vaatwasser