Bosch MCM62020 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM62020 wit, grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

groene kikker 05-09-2013
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Deze keukenmachine wordt geleverd met heel veel accessoires zoals:Kneedhaak , dubbelzijdige raspschijf van RVS, snijschijf van RVS, garde, hulpstukhouder, hulpstuk voor deeg, citruspers, klopper.Het liefst van al maak ik graag heerlijke soep.Met de hand kruipt daar best aardig wat tijd in maar deze machine zorgt ervoor dat je haast niets meer moet doen.Hij snijdt perfect alle groentes klein.Je kan ook goed fruit persen en gezonde drankjes maken of je slagroom laten opkloppen.Groot voordeel is dat alle losse stukken in de afwasmachine kunnen zodat je daar veel tijd mee bespaart.Hij blijft ook heel stabiel staan als je ermee werkt.Een plastic blender met 1,5 liter inhoud is er ook bij.Het is een leuk hulpje voor in de keuken.