Bosch MUM52133 wit, zwart, roestvrijstaal

2 liter
ProfiCook MKM 1074 grijs, roestvrijstaal

8,9

Jopido 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne degelijke machine en makkelijk in gebruik en onderhoud! Staat altijd klaar voor gebruik. En misstaat niet in mijn nieuwe keuken. Ben er heel blij mee.

Mark 10-01-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, jammer dat er net mee gehakt kan worden in de basisuitvoering. Hakken had het een volle 10 gemaakt.verder volledig tevreden

Esther2016 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen deze keukenmachine in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over! Het apparaat voelt degelijk en solide aan en is erg gebruiksvriendelijk. Door de vormgeving van het apparaat is hij zo compact dat hij zelfs in een keukenkast past. Ook een zeer aanvaardbaar geluidsniveau tijdens gebruik. De ijsmachine is nog niet gebruikt. Fijn dat er allerlei accessoires te koop zijn om het apparaat nog completer te maken! Kortom, tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Saskia 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend en makkelijk te bedienen apparaat met veel mogelijkheden. Ziet er mooi uit. Degelijke onderdelen. Makkelijk te (de)monteren.

Patricia H 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Kreeg het apparaat met kerst. Prachtig design. Echt een sieraad op mijn aanrecht. Het ziet er allemaal ook echt degelijk uit. Echt Bosch kwaliteit. Mijn set is al redelijk compleet maar het is toch ook een fijn idee dat ik nog allerlei accessoires naar believen los kan aanschaffen. De ijsmachine is echt een feest voor mijn kleinkinderen. Lekker zelf recepten bedenken en binnen een half uurtje heb je de lekkerste softijs. Zelfs mijn kleinzoon met zijn lactose intolerantie kan zo (met aangepaste ingrediënten) ook meegenieten.

Raghengeo 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Erg compleet apparaat.
Alles functies al even uitgeprobeerd. Zo heb ik er goed deeg mee kunnen bereiden, lekkere milk shake en vers ijs. erg lekker met dit weer. Met de snij en rasp-platen heb ik erg een lekkere salade gemaakt. Ik twijfelde eerst nog om een sterkere motor te nemen, maar de 700W voldoet prima. Makkelijk schoon te maken. Apparaat is vrij compact waardoor het in een van de lades van mijn keuken past. Echt een aanrader.

S-ramp 26-01-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat geeft de naam keukenmachine recht, bij de mum zit standaard al veel extra, dit kan verder uitgebreid worden. Oa ijsmaker, blender, mixen ed. Onderdelen zijn makkelijk te installeren. Lijkt een stevig apparaat, maar gezien het feit dat ik de mum nog maar enkele dagen heb kan ik hierover nog geen goed oordeel geven.

Snoijink 08-01-2015 Product paar weken in bezit

super makkelijke snelle machine.
De gratis geleverde ijsmachine die erbij zat is ook een groot succes. We twijfelden in eerste instantie of we wel zo een grote machine zouden aanschaffen, zou ie dan niet de hele tijd staan te verstoffen. Maar sinds we deze keukenmachine in huis hebben wordt koken en bakken weer een feestje en we gebruiken m dan ook meerdere keer per week. Zeer tevreden.

trudie1959 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat, gebruiksvriendelijk, staat stevig op zijn pootjes, cakes gemaakt en deze waren heerlijk luchtig en zelfs mijn brood was heerlijk en beter dan ooit tevoren! Ben er erg blij mee

Theunissen68 05-11-2014 Product paar dagen in bezit

super machine. mixt, snijdt mengt alles lekker snel.
Niet te luidruchtig dus een pluspunt extra.
zeer tevreden tot nu toe. Sinds een paar dagen in bezit.

yolanda8500 05-11-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer complete keukenmachine, met een handig tasje waar je snijschijven en gardes in kunt bewaren. Zelfs zonder de handleiding te lezen is de machine te gebruiken.
Dus een zeer gebruiksvriendelijke en multifunctionele machine.