Philips Viva Collection HR7769 Metallic - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Corine 30-03-2016
  • Product maand in bezit

Veel mogelijkheden voor relatief weinig geld

Het apparaat is nu een maand in ons bezit en we gebruiken hem volop. We zochten een citruspers, maar dit apparaat heeft zoveel meer in zijn mars, voor een niet al te hoge prijs. Het is een degelijk apparaat en hij neemt niet al teveel ruimte in. Is makkelijk te wisselen van citruspers naar foodprocessor. Als je gewoon voorzichtig met dit apparaat om gaat kan je er volgens mij erg veel plezier van hebben. Wij wel in ieder geval!

Jet76 10-08-2017

Geen gebruiksaanwijzing

Wat ongelofelijk jammer dat zo'n vooraanstaand merk een uitgebreide keukenmachine levert ZONDER gebruiksaanwijzing. 1 A4tje waar wat onduidelijke afbeeldingen opstaan. Daar moet je het mee doen.
Nu heb ik net de website afgezocht, maar de documentatie die daarop staat is identiek als wat er bij het product zit.
Ben zelf marketeer, en dit verrast mij enorm....
Hoe nu verder?
Is er meer duidelijkere informatie beschikbaar? Tips wat je allemaal met de machine kunt doen? Als ook bijv. recepten? Ik hoor graag, want ik kijk er naar uit de machine veelvuldig te gaan gebruiken

NickH 21-04-2016

gebruiksaanwijzing

Net het apparaat gekocht en ik mis de gebruiksaanwijzing. Wel zit er een kartonnen schijfje bij waarop wat functies staan. Zo zie ik bijvoorbeeld een kunststof ding waarbij een eitje stat afgebeeld. Geen idee wat ik daar mee moet.
Op de site van philips staat wel een gebruiksaanwijzing maar daar kan ik ook niet veel mee (pdf)
Kortom mooi apparaat maar voor ik alles kan gebruiken zal ik flink moeten puzzelen.

marietje47 24-03-2016

compact, handig en compleet

compact, handig en voorzien van voldoende hulpmiddelen. De motor is van voldoende sterkte, de messen zijn scherp.

InekeV 09-03-2016

Helaas is de blenderkan al kapot

Ik ben op zich erg tevreden over dit product. Ik gebruik de blender elke dag voor smoothies.
Helaas is de blenderkan al kapot binnen een jaar en dus onbruikbaar.

Henryvg 02-02-2016

zier er belovend uit

Nog weinig ervaring met machine.

Wat toch wel heel erg ontbreekt is een GOEDE BESCHRIJVING. Welk onderdeel voor welke werkzaamheden.

Zou handig zijn als Philips een receptenboekje uitgaf
welk met deze machine beshrijft hoe het een en ander te maken

Emi7 23-11-2015

Het product werkt goed en is makkelijk te gebruiken.

De keukenmachine werkt heel goed, heeft veel opties/mogelijkheden en ik vind hem heel fijn om te gebruiken.

Inacia 15-11-2015

Fijne apparaat

Ik ben zeer tevreden met het apparaat. Het is snel, gebruiksvriendelijk en makkelijk in het gebruik.

Sea15 07-11-2015

Prima

Sinds vandaag deze machine in gebruik en al heerlijke smoothies gemaakt. Fijne machine die alle andere machines overbodig maakt, dus weer ruimte in de kast! Wat ik fijn vind is de extra kleine blender voor het hakken van noten, bonen etc. Wat ik minder vind is de gebruiksaanwijzing maar dit opgelost door de gebruikershandleiding online te bekijken. Kortom ik denk dat ik hier jarenlang plezier van ga hebben!

Cokey1 01-11-2015

Te kwetsbaar en is binnen 1 jaar stuk draaigedeelte verbrand

De blender gevuld met fruit maakt dat de motor overbelast klinkt
De koppeling die draaid in de snijbeker zit is al binnen 1 jaar versleten ofzo hij verbrandt in iedergeval de kunstof beker weg en klinkt eveneens of de motor het niet aankan
Je zou van Philips verwachten dat ze goede spullen produceren ....

SebastianT 03-06-2015

Veelzijdige machine met uitstekende prijs- / kwaliteitsverhouding

Mooie en degelijke keukenmachine. Gebruik van bijgeleverde accessoires is eenvoudig door kleurcodering die correspondeert met snelheidsinstelling op de basis van het apparaat. Eenvoudig schoon te maken (geschikt voor vaatwasser).

Fernandez81 03-02-2013

Goed product

Voldoet aan alle verwachtingen alleen patat snijden lukt (nog) niet goed, misschien moet ik daar nog wat handiger in worden en jammer dat de bewaardoos voor extra schijven geen deksel heeft