Bosch MCM64060 grijs, wit - Reviews

Kleuren
grijs, wit

Arnout van Dantzig 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijk om mee te werken. Multi Blender van bosch

Wij hebben sinds kort een Multi Talent MCM64060 van BOSCH in huis. Mijn vrouw kan fantastisch koken. Maar met dit apparaat smaakt ieder gerecht nog veel lekkerder. En ook nog eens sneller klaar. Je hoeft niks vast te houden. Zoals bij een handstaafmixer bijvoorbeeld. Lekker je handen vrij voor andere zaken in de keuken. Het kookplezier is met dit apparaat weer een stuk prettiger geworden. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen. !!!!

bionda 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk snel gerechten bereiden

na veel gesnij en gemix door vele lange pijnlijke armen ,
eindelijk gemak in de keuken. met mijn foodcompressor ,
zo blij ermee al direct gebruik voor het snijden van groenten en heerlijke smootie gemaakt zonder pijnlijke handen door het snijden.
ben super blij er mee super handig en snel in de keuken

Pluspunten

• handig
  • snel
  • kan niet meer zonder

Mike 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Ziet er strak ujt

Het is een krachtig en mooi ding.
Heeft meerdere funkties.
En neem nouwelijks ruimte in Beslag.
Zou ik zeker aanraden.

Pluspunten

• Strak
  • Krachtig
  • Veel funnies
  • Geen ruimte

Jos 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Alles is mogelijk

Sterke machine met veel mogelijkheden tegen een schappelijke prijs.
Er wordt ook een handige opbergstas meegeleverd om de verschillende onderdelen in op te bergen.
Erg fijn is dat deze machine 1200 watt is waardoor je er ook makkelijk deeg mee kan kneden.

Pluspunten

• Sterke 1200 watt motor
  • Opzetstuk om harde ingrediënten mee fijn te malen
  • Onderdelen kunnen na gebruik zo in de vaatwasser
  • Grote mengkom
  • Speciale blenderkan en citruspers

Minpunten

• kunststf blenderkan

Jeattie 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch foodprocessor

Prima apparaat met veel mogelijk heden , gemakkelijk bedienbaar en goed schoon te maken.KOrtom een Topper!!

Gretha 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel apparaat

Deze keukenmachine heeft zeer veel mogelijkheden en is gebruiksvriendelijk, voor een goede prijs. Wel jammer dat er geen middelfijne snijschijf bijgevoegd is. Deze moet je los bijkopen.

Jan Godefrooi 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima food processor, doet alles, malen, hakken, mixen

We zijn erg enthousiast over onze nieuwe Bosch food processor! Handig dat je in de grote kom zowel kunt mixen, maar ook raspen, grof en fijn, gewoon schijfje omdraaien! En heel veilig, je kunt niet per ongeluk bij de messen komen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • meeste kan in de vaatwasser

Wilma 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Teruggestuurd

Vorige week had ik de machine via Bol.com besteld. Het was even puzzelen maar uiteindelijk lukte het toch om het apparaat te gebruiken. Ik probeerde de kleine hakmolen om noten fijn te hakken. Tot mijn verbazing kwamen de fijngemalen noten er aan alle kanten uit. Aan de onderkant, waardoor het in het aandrijfgedeelte kon komen en tussen hakmolen en onderdeel wat je er overheen zet zat ook allemaal poeder. Daarna de machine teruggestuurd. Toch denk ik dat het misschien een fabrieksfout was en denk erover om hem nog een keer te bestellen want het lijkt mij een ideale machine. Herkennen mensen dit?

LAURA VAN KINDEREN 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

FANTASTISCHE keuken machien

makkelijk in gebruik
ideaal voor mixenen kloppenkloppen
groente fijn of grof snijden
krachtige motor van 1200 watt daardoor gebruik je minder stroom omdat alles sneller klaar is

Kourosh 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een goed product Bosch MCM64060

Multifuctuineel apparaat met veel opties. makkelijk om te gebruiken. Mooi design. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gerard 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Feest om te gebruiken.......

Fantastisch! Wat gaat dat snel en goed! Blender en rasp werken geweldig goed. Bevroren fruit is in een mum van tijd tot een smoothie verwerkt. Ik mis wel een julienne-rasp-schijf, maar die kan je geloof ik wel bijbestellen.
Gemakkelijk schoon te maken.
Even puzzelen hoe alles te gebruiken, maar daarna is het gebruik heel gemakkelijk.
Gezond eten bereiden gaat nu makkelijk en snel.

Asha en Dennis 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Beter dan onze vorige!

Dit is onze eerste indruk: na de uitpak-party tot de conclusie gekomen dat deze foodprocessor completer is dan onze vorige. Vooral de citruspers is een mooie aanvulling. De machine is geruislozer en toch krachtig en bovendien neemt de machine weinig ruimte in. Blij mee.

Sandra 03-06-2016 Product maand in bezit

Bosch foodprocessor

Erg fijn en mooi apparaat. Alles zit erop en eraan. Makkelijk te bedienen, doet helemaal wat hij moet doen

Rebecca 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn, makkelijk, snel

Fijn apparaat tot zo ver. het apparaat voelt degelijk en door de zuignapjes blijft hij stevig staan. de bediening is super simpel en de verschillende onderdelen zijn eenvoudig te bevestigen. Fijn ook dat er verschillende veiligheidsopties opzitten. zo doet ie het niet als de spullen niet goed bevestigd zijn en als er geen ingrediënten inzitten. Ik heb nog niet alle onderdelen gebruikt, maar tot nu toe heel tevreden met mijn keus.

Sandra over MCM64060 Foodprocessor 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn leven is makkelijker gemaakt, bedankt.

Dankzij deze machine kan ik zoveel doen wat ik eerst niet kon. Heb altijd van koken gehouden maar is af en toe moeilijk om alles te maken in korte tijd doordeweeks. Ik merk nu al echt een grote verschil! Heb hem pas net maar heb pasta, kipgehaktballen, guacamole en zoooo veel mee kunnen doen. In plaats van uren duurt het minuten. Hierdoor kan ik elke dag van mijn passie, koken, genieten, zonder om pas elf uur savonds te eten. De levering was snel, machine makkelijk in elkaar te zetten, en heel erg fijn om te gebruiken. Zo fijn dat mijn (koken)leven hierdoor makkelijker is gemaakt en ga hem zeker nog elke dag blijven gebruiken en van genieten!
Zo even nog een keertje guacamole maken, zonder prakken, uien en tomaten snijden en zonder knoei. Wat een pracht ding is dit!

Nicole 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop!!!

De mogelijkheden zijn voor mij eindeloos, het apparaat maakt wat lawaai, maar met zoveel watt is dat ook niet onvermijdelijk. Tot nu toe zeer tevreden.

Bosch keukenmachine 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

goed product

heel handig en modern. Ik ben tevreden met de product. Snel met mixing en heel gebruiksvriendelijk.

Mevrouw K 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Erg praktisch

Ben erg tevreden met mijn nieuwe keukenmachine. Alles in 1 apparaat en makkelijk te bedienen. Ik vind het apparaat compact en heeft een mooi design.

Kookprinses 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk, maar onhandige handleiding

Pas 1 dag binnen, slechts gebruikt om eiwitten te kloppen. Het was even zoeken naar de juiste accessoires. De gebruiksaanwijzing was niet echt duidelijk. Eiwitten werden prima geklopt. Weet niet of ik op de juiste manier de accessoires weer in de tas heb gestopt alleen.... We kijken er naar uit om de overige functies te gebruiken!

martin 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

foodmixer bosch

Uitgebreide mixer met veel accessoires. Degelijk met veel mogelijkheden en duidelijke uitleg over het apparaat in de handleiding. Gemakkelijk schoon te maken en kan tevens in de vaatwasser (behalve de machine natuurlijk ).