Bosch MCM64060 wit - Reviews

4 liter
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 69 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Henriette 06-02-2017 Product paar maanden in bezit

vele mogelijkheden !

ik heb alle onderdelen al gebruikt en ben zeer content ermee .
Mijn dochter heeft hem ook al een X geleend en gaat er ook een aanschaffen
Dus dat zegt genoeg !

Pluspunten

• het hoesje voor de messen
  • en de citruspers top

LAURA VAN KINDEREN 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

FANTASTISCHE keuken machien

makkelijk in gebruik
ideaal voor mixenen kloppenkloppen
groente fijn of grof snijden
krachtige motor van 1200 watt daardoor gebruik je minder stroom omdat alles sneller klaar is

Kookprinses 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk, maar onhandige handleiding

Pas 1 dag binnen, slechts gebruikt om eiwitten te kloppen. Het was even zoeken naar de juiste accessoires. De gebruiksaanwijzing was niet echt duidelijk. Eiwitten werden prima geklopt. Weet niet of ik op de juiste manier de accessoires weer in de tas heb gestopt alleen.... We kijken er naar uit om de overige functies te gebruiken!

bob 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

bob

Geweldige machine, Sterke motor. fijn dat ik nu mijn andere apparaten de deur uit kan doen zoals mijn citruspers.
Handig en makkelijk in gebruik. Erg gelukkig mee!

Wendy 18-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige Foodprocessor!

De machine al meerdere keren gebruikt, en werkelijk alles gaat gemakkelijker in de keuken! Soepjes en smoothies maken, gezonde repen van ongeweekte (!) noten in de hakmolen, groente door de rasp heen halen.. allemaal geen probleem! Handig kliksysteem, dan weet je meteen zeker dat hij goed zit. Schoonmaken van het toestel gaat ook super makkelijk. Het kan ook allemaal in de vaatwasser, maar dat vind ik zonde ;)

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Prijs/kwaliteit - verhouding

Barend 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Foodprocessor

Schitterend apparaat. Talloze mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken. Je kan er werkelijk alles mee doen. Heerlijke smoothies. Zelf patat maken. Geen gezeur meer met overal uien, maar keurig alles in de keukenmachine.

Anneke 01-05-2017 Product paar dagen in bezit

raspen en snijden harde groente

NA veel review lezen en foodprocers uitproberen bij vrienden, besloten de Bosch MCM64060 aan te schaffen en... het doet wat miste bij de apparaten die ik had uit geprobeerd!
Er zijn geen brokken van harde ongekookte groentes in het eindresultaat. Door de kracht van dit apparaat (1200watt) en de dichte rand om de rasp en snij plaat wordt de groente volledig verwerkt. Dus ook de allerlaatste stukken die erin gaan worden volledig verwerkt. Niets wat wegschiet en als brok in de rauwkost terecht komt omdat het wordt tegen gehouden door de witte rand.
Super fijne rauwkost salades!!!

Pluspunten

• veilig en makkelijk te bedienen
  • staat stevig
  • rustig geluid
  • makkelijk schoon te maken
  • handig opberg tasje

Madieke 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige keukenmachine

ik heb het product pas een week in mijn bezit. Wel heb ik veel onderdelen al gebruikt; de blender, de garde voor kloppen, grote hakmes om noten te malen. Dit ging allemaal erg goed en snel. Wel zaten er in mijn smoothie uit de blender nog wat grotere stukken banaan.

Verder vond ik de eerste keer veel onderdelen wat lastig in elkaar zetten. Ook had ik het veiligheidsslot niet helemaal door. De uitleg is wel redelijk goed, maar heb ook op YouTube wat filmpjes gekeken. Uiteindelijk is alles gelukt met wat puzzelen. Als je het eenmaal doorhebt, is alles wel makkelijk, maar soms iets omslachtig.

Voorheen had ik een klein staafmixer setje. In vergelijking daarmee is dit apparaat wel erg groot. Het voordeel hiervan is natuurlijk wel dat je grote hoeveelheden kan maken. Het nadeel is wel dat een groot deel van mijn keukenkastje volstaat. Wel zit er een handig tasje bij voor de kleine onderdelen.

Over het geheel een goed, degelijk en veelzijdig apparaat.

Pluspunten

• Hoog vermogen
  • Veel accessoires

Minpunten

• Groot formaat
  • Sommige onderdelen zijn lastig in elkaar te zetten

Nsync 19-01-2017 Product paar weken in bezit

Topkwaliteit, scherpe prijs. In 3 weken al vaak gebruikt.

Topkwaliteit voor een scherpe prijs. 3 weken in huis en al vaak gebruikt. Enorm gebruiksvriendelijk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• gemak
  • veelzijdigheid
  • prijs

Elly1977 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch foodprocessor

De machine werkt goed. Geen gedoe, maar snel in en uit elkaar te zetten zonder gebruiksaanwijzing. Binnen een minuut beslag gedraaid voor een brood. Prijs kwaliteit is prima!

Topper 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compleet uitgerust

Het is compleet uitgebreid machine netjes met aangeleverde tasje voor de messen etc delen kan je goed in elkaar zetten en neemt daardoor ook weinig plet in.

Jopie 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een aanwinst in de keuken die koken nog leuker maakt

Fijne krachtige machine met handige toebehoren. Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken, duidelijke instructies, makkelijk op te bergen, veel bruikbare accessoires. Ben er écht blij mee.

Pluspunten

• Veel bruikbare accesoires
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Duidelijke instructie per assecoire

ilona van bracht 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische keukenmachine

Mooi apparaat, heel handig in gebruik. Goede scherpe messen.
Ideaal. Wordt veelvuldig gebruikt. Heel blij mee.

Jacky 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Zeer compleet apparaat, handig in gebruik, maakt niet al teveel lawaai, fijne en makkelijk verwisselbare accessoires en een mooi design!

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • compleet

Tijsen 14-12-2016

Zo handig

Een heel fijn apparaat, alles inmiddels gebruikt omdat we geen zakjes/pakjes en bewerkt voedsel eten maar alles zelf bereiden. Zo makkelijk.

Cees 14-12-2016

Perfect

Fantastisch , niet al te groot apparaat , die gemakkelijk te bedienen is. Een aanwinst in de keuken, we zijn er blij mee.

Peter 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groots

Het apparaat kan meer dan ik ervan verwachtte ! Het is handig en scheelt mij enorm veel snij en hakwerk. Maar daarnaast kun je er nog veel meer mee doen wat ik ook zeker zal gaan ontdekken want ik heb m pas.;

Pluspunten

• veelzijdig

Mabelle 10-12-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat voor mijn gebruiksdoelen

Ik heb dit product gekocht omdat ik een mixer en een blender nodig had. Voor beide functies is het apparaat prima. We hebben er al muffindeeg mee gemaakt en dat was goed. Ook heb ik met het snijmes een rauwkostsalade gemaakt van onder andere komkommer, appel en een uitje. Zo gepiept. Twee keer de pulse stand en je hebt fijngesneden salade. De Blender doet z'n werk ook goed, wel wat vocht bijvoegen en de blokjes fruit of groente niet te groot snijden. Al met al een prima apparaat, zeker als je er even tijd voor neemt om er mee te leren werken en de diverse functies uit te proberen. Omdat alles in de vaatwasser kan, kost het schoonmaken niet te veel tijd. Minpunt: neemt best wat kastruimte in, in mijn niet al te grote keuken.

Pluspunten

• snel en krachtig
  • grote en kleine kom is handig

Minpunten

• Neemt veel kastruimte door asseccoires
  • met de hand schoonmaken is lastig door richeltjes

Bike 08-12-2016

Geweldig

Ik kan gewoon niet meer zonder .
Elke dag verse smoothy.
En s avonds heerlijk gemak met koken met hakken en snijden en elke zondag heerlijke baksel .ik kan niet meer zonder heerlijk genieten koken

Arnout van Dantzig 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijk om mee te werken. Multi Blender van bosch

Wij hebben sinds kort een Multi Talent MCM64060 van BOSCH in huis. Mijn vrouw kan fantastisch koken. Maar met dit apparaat smaakt ieder gerecht nog veel lekkerder. En ook nog eens sneller klaar. Je hoeft niks vast te houden. Zoals bij een handstaafmixer bijvoorbeeld. Lekker je handen vrij voor andere zaken in de keuken. Het kookplezier is met dit apparaat weer een stuk prettiger geworden. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen. !!!!